خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک شرکت چینی از تولید رباتی چهارپا و مشابه با سگ‌ها خبر داده که به جای سر آن نیز یک بازو به کار گرفته شده و می‌تواند انواع موانع را شناسایی و از آنها عبور کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، شرکت یونی تری می‌گوید ربات آلینگو از انعطاف زیادی نیز برای انجام حرکت‌های مختلف برخوردار است. بازویی از این ربات که در سر آن نصب شده می‌تواند درها را به راحتی باز کند.
این بازو با ابزارهای محرک قابل تعویض مانند یک گیره دو انگشتی، یک گیره نرم سه انگشتی یا یک ضمیمه مکنده دوگانه عرضه می‌شود و این ابزار به آن اجازه می‌دهد تا کارهایی مانند برداشتن اشیا، باز کردن درها و بستن یا باز کردن پیچ‌ها را انجام دهد.
این ربات که به زد ۱ هم مشهور است در دو مدل ایر و پرو عرضه خواهد شد. هر دو مدل دارای آزادی عمل کامل، قابلیت تشخیص برخورد، سیستم عامل اوبونتوی سازگار با برنامه‌های مختلف، و توانایی آموزش برای انجام وظایف تازه با هدایت فیزیکی از طریق انجام حرکات ضروری هستند.
مدل ایر سبک تر بوده و وزن آن ۴.۱ کیلوگرم است. در مقابل پرو ۴.۳ کیلوگرم وزن دارد. حداکثر ظرفیت حمل بار ایر ۲ کیلوگرم و این رقم در مورد پرو ۵ کیلوگرم است.
در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه زد ۱ یا قیمت آن وجود ندارد.


منبع: مهر


سگ رباتیک چینی از راه رسید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا