خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,152
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰

فروردین
شانس همیشه سراغ آدم نمی آید. باید برای قبول آن آمادگی داشته باشید. به همه موقعیت ها و فرصت هایی که برایتان ایجاد می شود، توجه داشته باشید و ساده از کنار آنها رد نشوید. همیشه خوش‌بین باشید و این را به یاد داشته باشید شما مسافر کائنات هستید و هر چه خداوند برایتان در نظر گرفته باشد، بدون شک بهترین است. شاید گاهی در مشکلات غرق شوید اما شک نکنید که حکمتی در آن است. البته این را هم در نظر بگیرید که همه چیز روی شانس استوار نشده و به تلاش و توجه شما نیز نیاز دارد.

اردیبهشت
پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

خرداد
تمرکز خود را روی برنامه های بزرگ در زندگی بگذارید. چشم اندازهای بزرگ تر داشته باشید. روی همه اشتیاقات و هیجانات خود اشراف داشته باشید. به این ترتیب می توانید مفیدتر و بهتر برای آینده طرح ریزی کنید و دقیقا در همان مسیری قرار بگیرید که موجب خوشحالی شما می شود. پیش از انجام هر کاری یا بیان هر تصمیمی حتما دوبار در مورد آن فکر کنید. این در مورد برنامه ریزی برای تفریح و سرگرمی هم مصداق دارد.

تیر
امروز کارهای زیادی هستند که به توجه کامل شما نیاز دارند، با این همه باید آماده باشید که هر لحظه لازم شد تغییر جهت بدهید. نشان دادن عکس العمل اشتباه نسبت به اتفاقات غیر منتظره می تواند به سرعت تمام برنامه هایتان را به هم بریزد. با این حال اگر دیدید پیش رفتن بر اساس برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید غیر ممکن است سماجت به خرج ندهید. اگر انعطاف پذیری داشته باشید حل کردن مشکلات پیش پا افتاده ای که ممکن است پیش بیایند به هیچ عنوان کار سختی نخواهد بود. تا جای ممکن امیدوار باشید، برای هر چیزی آماده باشید و هیچ انتظاری هم نداشته باشید.

مرداد
با وجود این که تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید دارند کم کم اتفاق می افتند، امروز ممکن است به این که اصلا هیچ پیشرفتی به سوی اهدافتان داشته باشید شک کنید. خوشبختانه این تردید و نا امیدی خیلی طبیعی و زودگذر است و طی روزهای آینده خود بخود برطرف خواهد شد. شما هم در این فاصله ذهنتان را روی چیزهایی متمرکز کنید که می خواهید اتفاق بیفتند و نه چیزهایی که از آنها وحشت دارید. قدرت تفکر مثبت خیلی بیشتر از آن چیزی است که خودتان فکرش را می کنید.

شهریور
امروز کمتر چیزی می تواند شما را محدود کند، زیرا می توانید پتانسیل موجود در هر موقعیتی را ببینید. با این حال ترجیح می دهید زیاده روی نکنید و رویکردی متعادل به موقعیت های مختلف داشته باشید. فعلا بهتر است پای قلبتان را به میان بکشید و از خودتان بپرسید که واقعا چه می خواهید. یکی از اهداف تازه ای که برای خودتان تعیین کرده اید شاید به نظرتان کمی طاقت فرسا بیاید و به این فکر کنید که آیا اصلا رسیدن به آن امکان پذیر است. با وجود این که حواستان خیلی زود پرت می شود، اگر سعی کنید می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و به آنچه می خواهید برسید.
┌─❄──☃ ∘°❄°∘☃
مهر
امروز این همه هیاهو و سر و صدایی که در اطرافتان است شما را خسته کرده و به نظرتان می رسد که همه بی وقفه دارند حرف می زنند و دائم چیزی برای گفتن دارند. ولی در واقع مسئله این نیست که چرا دیگران زیاد حرف می زنند. چیزی که شما را آزار می دهد این است که حرف هایی که می شنوید باب میلتان نیستند و شما را به اهدافی که دارید نزدیکتر نمی کنند. این که مدام تلاش کنید در مقابل این همه مانع و وقفه های پی در پی کارها را آنطوری که دلتان می خواهد پیش ببرید شما را خسته کرده است. ولی برخلاف آنچه خودتان اعتراض دارید غافلگیری خوشایندی در انتظارتان است و اگر مقاومت ها را پشت سر بگذارید تجربه ای فوق العاده در انتظارتان است.

آبان
این که سعی داشته باشید که رفتاری حرفه ای از خودتان نشان دهید ولی نتوانید کنترل کامل احساسات خود را در دست بگیرید کمی آزار دهنده به نظر می رسد. امروز احساس می کنید که دیگران با مشکلات خود دارند به حریم خصوصی شما بی احترامی می کنند و هیچ فضای آزادی برای شما باقی نمی گذارند. بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید در زندگی به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. اگر از وضعیت فعلی خود در محل کارتان راضی نیستید نگران نباشید. همه چیز در حال تغییر است و نباید بگذارید احساسات فعلیتان روی نگرشی که نسبت به آینده دارید اثری منفی بگذارد.

آذر
با وجود این که ممکن است شما یکی از آن افراد خوشبختی باشید که از کار خود لـ*ـذت می برند، اگر کارتان احساس امنیتی که به آن نیاز دارید را به شما ندهد احساس نگرانی و استرس خواهید داشت. خوشبختانه مزایای مثبتی که کارتان دارد بیش از بی ثباتی ها و نگرانی هایی است که احساس می کنید. چسبیدن به گذشته مانع برداشتن قدم بعدی شما به سوی آینده ای بهتر می تواند باشد و دانستن این که در کدام جهت می خواهید پیش بروید اعتماد به نفس بیشتری به شما خواهد بخشید. یادتان باشد که خوشبختی و سعادت با کسانی همراه است که شجاع باشند و تجربیات تلخ گذشته باعث ترس و انزوای آنها نشوند.

❄❄ دی ❄❄
با وجود این که دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان می دانند چقدر احساساتی می توانید باشید، با این حال هم انتظار این همه تغییرات ناگهانی در احساساتتان را ندارند. این تغییرات پی در پی حتی خود شما را نیز به تعجب وا خواهند داشت. خوشبختانه در حال حاضر نیازی به این نیست که توضیحی برای این احساسات خود پیدا کنید. شما نمی توانید به زور برای احساسات خود توجیه منطقی پیدا کنید؛ آنهایی که به شما اهمیت می دهند و دوستتان دارند در مورد شما قضاوتی نخواهند کرد. اگر کارهای اداری زیادی برای انجام دادن دارید خودتان را نگران آنها نکنید، اگر کمی حوصله به خرج دهید همه آنها را خواهید توانست انجام دهید.
☃☃
❄❄ بهمن ❄❄
امروز کنترل کردن احساساتتان کاری بسیار دشوار است و همین موضوع ممکن است باعث شود بدون داشتن برنامه قبلی چیزی را بخرید که از فکر کردن به آن قند توی دلتان آب می شود. به دست آوردن چیزهایی که دوست دارید کار بسیار خوبی است، ولی دنبال کردن رویاهای مادیتان رضایت خاطر دائمی برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر سادگی و دوری از تجملات مادی را برای خودتان در اولویت قرار دهید در دراز مدت از زندگیتان رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت.
☃☃
❄❄ اسفند ❄❄
شما امروز به هیچ عنوان نمی توانید تصمیم بگیرید که چکار باید بکنید، زیرا نمی توانید نیاز شدید خود به داشتن احساس استقلال را کنترل کنید. این وضعیت که برایتان ناشناس است می تواند در ابتدا در شما ایجاد وحشت کند، زیرا وقتی در یک رابـ*ـطه عاطفی پایدار هستید احساس امنیت بیشتری می کنید و برای رسیدن به حس استقلال ممکن است مجبور شوید ثبات عاطفی خود را به خطر بیندازید. بهترین کاری که می توانید در حال حاضر انجام دهید این است که با وحشت هایتان روبرو شده و مسیری که قلبتان می گوید را در پیش بگیرید.

منبع بانو ستاره


فال روزانه چهارشنبه 1 دی ماه 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا