خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
شاهرود- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه تصادف اتوبوس با کامیون در محور میامی - سبزوار ۱۵ مجروح به جای گذاشت، گفت: مصدومان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

فرحناز جان محمد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تصادف اتوبوس با کامیون در میامی ۱۵ مجروح به جای گذاشت، تاکید کرد: این رویداد صبح امروز در محور میامی - سبزوار در منطقه حادثه خیز کاهک رخ داده است.
وی با بیان اینکه مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شدند، افزود: پایگاه امداد جاده‌ای عباس آباد و میان دشت، هلال احمر و حتی آمبولانس‌هایی از سبزوار برای کمک به منطقه اعزام شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه این اتوبوس از تهران به سمت زاهدان در حال حرکت بود، تاکید کرد: این اتوبوس به دلیل عدم کنترل از پشت به کامیون برخورد کرده و شدت برخورد نیز قابل توجه بوده است.
جان محمدی با بیان اینکه بیشتر مصدومان تروما هستند و این حادثه کشته بر جای نگذاشته است، گفت: بیشتر مصدومان دچار شکستگی دست و پا هستند.
وی با بیان اینکه بخشی از مصدومان سرپایی مداوا شدند، افزود: سه مصدوم این حادثه برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی سبزوار اعزام شدند تا مراتب درمانی برای آنها آنجا ادامه یابد.


منبع: مهر


تصادف اتوبوس با کامیون در میامی ۱۵ مجروح به جای گذاشت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا