خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه متولدین فروردین


به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است و با ناراحتی چیزی درست نمی‌شود. روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب‌ نباشید حساب و کتاب خرج و دخل از دست‌تان خارج می‌شود. خسته و کسل هستید، اما دوستان و آشنایان زمینه شادی و نشاط شما را فراهم می‌کنند. فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیدا می‌کنید. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بسـ*ـتر بیماری شوید. انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. خبری خوشایندی از راه دور به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اهل منزل تجربه کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید با اعضای خانواده مشورت کنید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های ناگفته‌ای را در سـ*ـینه دارد و مدت‌های زیادی است که این حرف‌ها را از شما پنهان کرده.

فال روزانه متولدین تیر

بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و کمی استراحت کنید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید قدر‌تان را می‌داند و از لحظه‌لحظه بودن در کنارتان لـ*ـذت می‌برد. توانمندی‌های خود را دست‌کم می‌گیرید و این رویکرد اعتمادبه‌نفس شما را کاهش داده است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت مهارت‌های خود را افزایش دهید تا سری در بین سرها داشته باشید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید

فال روزانه متولدین مرداد

اهل ورزش و تحرک نیستید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال روز متولدين شهريور

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید دیدگاه تازه‌ای به کار و زندگی در پیش بگیرید و افق‌های نگاه‌تان را گسترش دهید. این رویکرد جدید درهای بیشتری از موفقیت و پیشرفت را به روی شما باز خواهد کرد. قصد تغییر شغل دارید و این وضعیت آرامش ذهنی شما را به دنبال خواهد داشت. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد.
فال روزانه متولدین مهر

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانی‌های خود بردارید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان دعوت هستید و در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌گذرد. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از صمیم‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌زندگی‌تان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند.

فال روزانه متولدین آبان

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آرامش برسید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. لحظه‌ای از پشتیبانی اعضای خانواده غافل نشوید و به آنها ثابت نمایید که در هر شرایطی پشت اعضای خانواده را خالی نخواهید کرد. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. دوستان جدیدی پیدا می‌‌کنید و لحظه‌‌های شادی در کنار دوستان و‌آشنایان انتظار شما را می‌کشد. برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. ممکن است ناخواسته مرتکب اشتباهی شوید. از زیر این اشتباه شانه خالی نکنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان شما را به عنوان انسان مسئولیت‌پذیری بشناسند که تاوان اشتباه‌های خود را پس می‌دهد. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

اجازه ندهید کارهای زیاد امروز شما را خسته کند. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید. سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. روز خوبی را در پیش دارید و به رغم‌اینکه انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان می‌رسد. نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلاً اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید

فال روز متولدين اسفند
بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید.ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید.

منبع بانو ستاره


فال روزانه 23 آذر ماه 1400

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا