خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
جنهای ساکن منزل (بهشون میگن عُمار المکان ) که اکثراً کافر هستند در همه خانه ها هستند اما غیر از اینها ،خادمین سحر یا دیگر شیاطین که جزءعمارالمکان نیستند میتونند وارد خونه بشن و باعث اذیت و ایجاد مانع در امورات افراد خانه بشن. از ایجاد بیحالی و کسالت تا ایجاد نزاع،دعوا و درگیری بین اهل خانه و جلوگیری از پیشرفت در امور یا کند شدن پیشرفتها و ایجاد مشکل و ترس و اضطراب و کمک به موکل سحر و جنی که در بدن شماست.نشانه وجود جن های موذی در خانه علاوه بر موارد فوق میتونه به شکل محسوس تری هم باشه مثل: دیدن سایه هائی که در خانه به سرعت حرکت میکنند یا استشمام عطرها یا بوهای متعفن بدون اینکه منبعی داشته باشه، صدای مثل مشت کوبیدن به دیوار در شب،شنیدن صدای راه رفتن روی پشت بام شبها،بهم خوردن درب اتاقها،گم شدن اشیاء،سوختن یا اختلال در وسایل برقی خانه ،شکسته شدن ظروف بدون اینکی چیزی بهشون بخوره ،خاموش و روشن شدن لامپها بدون دخالت انسان ،صدای تق تق از آشپزخانه و احساس اینکه خانه سنگینی دارد و نفس کشیدن سخت است،داشتن استرس و اضطراب درخانه ولی به محض بیرون رفتن از خانه این حالتها برطرف بشود.

تطهیرو پاکسازی منزل با اصراف عمار المکان فرق داره . با تطهیر منزل ما شیاطین آزار دهند و مزاحم و موکلین سحر و شیاطینی که به علل مختلف اومدن توی خونه را بیرون میکنیم و اونها دیگه نمیتونن مزاحم بشن خیالتون راحت. مگر اینکه خونه دوباره نجس بشه کثیف بشه،مجسمه وآلات موسیقی بیاد تو خونه یا... دوباره یه سری از شیاطین جنی میان تون خونه.پس تطهیر منزل با اصراف عمار المکان دو مبحث متفاوت هستند .

نظر اساتید اینکه با تطهیر منزل عمار المکان بیرون نمیرن و فقط شیاطین موذی خارج میشن. تطهیر منزل یکی از دستورات مهمی هست که اساتید قبل از ابطال سحرو درمان جن زدگی میدن و خیلی موثر و مهم هست در رهائی از این مشکلات متافیزیکی . بعضی از سحر و جادو ها باطل نمیشه مگر اینکه اول تطهیر منزل انجام داده بشه !!!

بعضیها با همین تطهیر مشکلات شدید که داشتن برطرف شده اگر هیچ کدام از این علائم را هم ندارید بازهم تطهیر منزل را انجام بدید به شکل زیر :



خانه و بدن را تطهیر و پاکسازی کنید: اگر مهره مار ،خر مهره ،(نامـ*ـوس کفتار را هم بعضی معتقدند خطرناک هست. اگر مبلغ زیادی بابت این سه مورد پول دادید موقتا از خانه خارج کنید ببینید اوضاع بهتر میشه یا نه اگر بهتر شد و چیزهای دیگری غیر اینها نبود تو خونه یعنی همینها عامل جن زدگی و آزار و اذیتهابودند بودند برای همیشه ازخود دورشون کنید اگر شک دارید تاثیر بدی دارند یا نه بعداز اینکه مشکلتون برطرف شد تک به تک اونها را همراهتون کنید اگر دیدید اوضاع بد شد مطمئن باشید اثر اونهاست و البته باید دوباره اعمال دفع جن را شروع کنید و دوباره سختی بکشید!!! هر چند بعضی اساتید قویاً اینها را شوم و نحس میدانند و میگن اصلا ازشون استفاده نکنید قدرت اونها از شیاطین هست) اگر طلسم ،لوح، دعاهای نامفهوم یا مشکوکی دارید و جداول و اشکال مختلف مثل مربع ،مستطیل، دایره و خصوصاً ستاره( مثل آرم پرچم اسرائیل)دارید که در آن اعداد یا حروف و یا اشکال مختلفی هست خودتون نوشته باشید یا بهتون داده باشند یا دیگراعضای خانواده از دعا نویس و رمال گرفته باشند برای خودشون یا برای شما کلا هرچی دعای دستنوشته ( آنها که فقط حاوی ایات قران هستند یا دعاهای معمولی است اشکالی نداره باشه) اما اگر حروف اعداد و کلمات عجیب و غریب و نامانوس داره و همراه با ایات قران است خارج بشه چون احتمال زیاد سحر هست و ساحر ایات را برای فریب نوشته اینها را حتما تو آب روان بندازید مبادا دفن کنید بیرون خونه(بعضی معتقدند اگر توی سرکه سفید یا سرکه انگور یا سرکه سیب یا وایتکس هم بندازید طلسمهای نوشته شده باطل میشه اما برای اطمینان اون کاری که گفتم با اون ایه قران را انجام بدید). البته بعضی طلسمات خوب هم هست مثل باطل السحر ، طلسم حفاظت ، رزق و... که شامل اعداد و حروف وایات یا ادعیه هست مثل شرف الشمس جنه الاسماء و... ولی شما که نمیتونید تشخیص بدید بهتره بیرون ببرید و البته ببینید از زمانی که اینها را همراهتون کردید اوضاع بد شده یا خوب اگر بد شده یعنی تاثیر ازهمینها بود دیگه.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
افرادی تجربه کردن مشکلی داشتن رفتن پیش دعا نویس و او دعا داده مثلا برای بخت گشائی و گفته بنداز تو تشت آب و از آب بریز روسرت ، وقتی فرد اینکار را کرده ترس و اضطراب شروع شد دائم حس میکنه یکی کنارش هست این یعنی طرف ساحر بود و یه سحر هم برای این دختردرست کرده و دختر بدست خودش خودش را سحر کرده!!!)

هرکتاب علوم غریبه که داریدیاهر کتاب دعا که توش طلسم و حروف عجیب و اعداد در جداول یا اشکال مختلف هست (مثل کنزالحسنی،مجمع الدعوات کبیر،اسرار قاسمی و...) از خانه خارج کنید و بهترهکه دراب روان پاک،دریا یا رودخانه یا جوی اب داخل خیابان وقتی اب توش هست بندازید(ندازنید تو فاضلاب چون تو بعضی طلسمات وسحرها ایات قران هست) اگرآب در دسترس نیست به شهر دیگه ای ببرید و تو اب روان بندازید تو بعضی کتاب دعاها چندتا طلسم هست اگر نمیدونید خوب یا بد اون صفحه را از بیخ جدا کنید ببرید بندازید تو اب روان طلسماتی که(آرم پرچم اسرائیل) دارند اکثرشون شیطانی هستند نه همشون اتفاقا بعضی طلسمات ابطال سحریا طلسمات خوب دیگه هم به این شکل هستند.قبل از دست زدن به سحر و طلسم و کاغذ آنها یا هر چیز مشکوک به سحر، باید تحصین کنی و صدقه بدی برای رفع نحوست ایام (اگر قمر در عقرب هست یا اینکار را نکن یا حتما صدقه بده و تحصین کن و 5تاایت الکرسی هم برای دفع نحوست بخون)و دفع بلاها و سحر و جن.بعد دستکش دست کن بازش کن .اگر ایه قران نیست توش تیکه تیکه کن بنداز تو ظرف آب و اگر ایه قران یا اسم خدا و معصومین پیامبران صلوات الله علیهم داره بعضی جاهاش مواظب باش اونها را پاره نکنی، از اونجاهایی که قران ننوشته پاره کن که ایات قران پاره نشه و این اسامی پاره نشن. میتونی ازیه تیغ یا موکت بری استفاده کنی (بعضی ساحران در سحر خود ایات قران را برای فریب افراد مینویسند) و بعد به ظرفیکه اب توش هست و طلسم را توش گذاشتی ایت الکرسی و 4 قل را بخون، بعد از هر کدام بهش فوت کن بعد 70 بار ایه 33 سوره الرحمن (یا معشر الجن..) هم بخون و هر بار که خوندی بهش فوت کن به نیت ابطال سحر. کمی نمک و اسپند هم بریز توی ظرف. بذار چند ساعت بمونه بعد بنداز اب روان رودخانه یا اب دریا این بهترین روش هست . و اگر اب روان و دریا نیست ببرید بیرون خونه چندتا گودال بکنید و با مقداری نمک و اسپند اونها را زیر خاک دفن کنید همه را یکجا دفن نکنید جدا از هم در چندتا گودال. گاهی سحر بصورت چند میخ و دنبه حیوانات هست که تو خونه تون مخفی میکنند گاهی بصورت پودری هست که توکاغذی پیچیده شده و جلوی چشمتون میذارن وقتی که این کاغذ باز بشه در خانه و پودر به زمین ریخته بشه توسط یکی از اهالی خانواده اون موقع سحر فعال میشه(حتماباید تو خونه باز بشه) معمولا این کاغذ را روی میز یا مبل یا کابینت میذارن تاخودتون وقتی کنجکاو شدید بازش کنید و سحر بشید اگر همچین چیزی دیدیدبرای باطل کردنش قبل از بازکردن تحصین کنید صدقه بدید و برید بیرون منزل تو آبی که بهش قران خوندید بازش کنید و موقع اینکار سوره فلق و ناس بخونید معمولا این پودر سفید رنگ هست. میتونید مستقیم ببرید تو آب روان اینکار را بکنید یا بعد که تو اب قران خونده ریختید ببریدش تواب روان پاک بریزید.اگر نبود تو پارک یا باغچه یا زمین خاکی بریزیدش.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از راه های ابطال سحر گسستن و چند تکه کردن و جدا کردن سحر هست. همچنین ذوب کردن طلسماتی که از جنس فلز هست . شاید تنها راه مستقیم باطل کردنش هست.البته میشه با چیز تیزی یا بعضی دستگاه های تراش مثل سنگ جت یا مته یا هر چیزی که بتونه نوشتهای روی طلسم را تغییر بده هم آنرا بطال کرد به این شکل که اگر اسم شما یا افراد خانواده هست روش ،اون اسم را تغییر بدید اگر جدول هست یک سطر و ستون از حروف و اعداد جدول را تغییر بدید تمام شون را همچنین اگر اطراف جدول حرف و اعدادی هست یه مقدرا از اونها را هم تغییر بدید (با اضافه کردن عدد ،نقطه یا حرف ) و برای اطمینان بعدا در اولین فرصت ببرید یه جایی مثل اهنگری بدید ذوبش کنند . فلز سرب زوداب میشه حتی میتونید توی یه ظرف روحی (روی) بگذاریدش رو اجاق گاز ابش کنید.اب که بشه باطل میشه بعد بندازید بره بیرون خونه یا تو اب بندازید ظرف را هم با وایتکس تمیزکنید و بهتره احتیاط کنید بندازید بره اگر چیزی بهش چسبیده.




بعضی مدالیون ها (مدال تزئینی) هست تو بازارکه نقش ستاره ای مثل پرچم اسرائیل را داره و به حروف عبری یا اعداد روی ان نوشته شده بعضی ازاین نقش ها روی لباسها هست همه اینها خصوص مدال ها و لباسها بعد از 2-3 ماه میتونه اثار شومی را در زندگی و جسم و روان فرد بگذاره حتما پرهیز کنید ، مثل کتب علوم غریبه که گفتیم باعث جن زدگی میشه اینها هم همینطور هستند حتی اگر روز لباس کشیده شده باشه . اینها هم یکی از روشهای صهیونیستها برای ضربه زدن به مسلمانهاست. یه متخصص حوزوی که در زمینه مباحث مهدویت و اخر الزمان خیلی پژوهش کرده میگفت اسرائیل در 120 زمینه با ما داره میجنگه!!!(بعضی طلسمات خوب ومفید مثل بعضی باطل السحر ها هم شکل همان ستاره و آرم پرچم اسرائیل هست)


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر جایی از خانه نجس است حتما سریعا پاک کنید. تمیزی خانه را حتما رعایت کنید. خصوص شبها غذا را توی اتاق یا اشپزخانه نگه ندارید بگذارید تو یخچال وظرفهای غدا را حتما بشوئیددرب ظرف غذا را ببندید . ظرف های ابکش یا تفاله گیر که کنار سین ک میگذارید تفاله چای یا ته ظرف غذا را توش میریزید هم پاک کنید تخلیه کنید و کلا هر نوع مواد خوراکی را در ظرف در بسته نگه دارید چون شیاطین هر جا غذا باشه میرن سراغش مگر دربش بسته باشه برای همین هم میگیم ظرفها را بشوئید حتی چربی ته ظرف هم میتونه براشون جذاب باشه . آشغال توی اتاق نگه ندارید و شبها زباله ها را بیرون خانه قراربدید دستمال آلوده به چربی گوشت نباشه توی خونه اگر هست حتما بشوئید . استخوانها را کامل از گوشت پاک نکنید.موهای زائد بدن حداقل ماهی یکبار برطرف بشه.اگر غسل واجبی دارید سریع انجام بدید قبل از اعمال.از نگهداری سگ(حتی عکس سگ و خوک)،مجسمه و عروسک،مشروبات معتاد و ظرفی که در آن ادرار میشه،آلات موسیقی و شرط بندی بازی در خانه پرهیزکنید که مانع ورود ملائک میشه و خانه پاتوق امنی خواهد بود برای شیاطین جن. پیامبر صلی الله علیه و اله فرمود جبرئیل به من گفت ما ملائکه در خانه ای که سگ یا آلات موسیقی باشه وارد نمیشیم و درهمین حدیث هست یا حدیث دیگه ای که گفتن در خانه ای که ظرفی باشه که توی آن ادرار میشه هم واردنمیشوند.موی گربه اگر به بدن نماز گذار باشه و برطرف نکنه نماز باطل است!!با اینکه گربه پاک هست و فقط ادرار و مدفوعش نجس هست . اما سگ خودش نجسه اگرخیس باشه هرجا را که رطوبت بدنش بهش برسه نجس میکنه. بدبخت اون افراد جاهلی که فکر میکنند با شستن سگ و تمیز کردن و شامپو زدن بهش ، سگ پاک میشه!!! .

هرجا که نجس باشه شیاطین جذب اون قسمت میشن و پایگاه اونها میشن.ناخن و سبیل همیشه کوتاه باشد. همینها عامل ورود جن به خانه و جسم افراد و آزار دادن و مشکلات زندگی و بستگی و بن بست در کار و زندگی و ازدواج میشه.



نمازهاتون را بهتره که حتما اول وقت بخونید اگر قضاشد سریع قضای آن را بخونید( نماز واجب است با هیچ بها نه ای آن را ترک نکنید حتی اگر حضور قلب ندارید و حواستون توی نماز پرت میشه باید بخونید اکثر افرادی که به سحرو جن زدگی دچار میشن بی نمازهستند یا به نماز کم اهمیت میدن) و سعی کنید تا میتوانید با وضو باشید همیشه با وضو بودن چندین فایده دارد باعث افزایش رزق،تقویت حافظه وبرطرف شدن غم و غصه .احساس نشاط و نورانیت باطنی میشه و باعث حفاظت از جن و سحر میشه. البته هر چی گنـ*ـاه کمتر بشه این اثرات بیشتر میشه و سپری است دربرابرشیطان. ازگناهان تا میتونید فاصله بگیرید و به توضیح المسائل عمل کنید اگر مرجع تقلید اعلم انتخاب نکردید سریعا انتخاب کنید (معمولا توی 20مسئله اول توضیح المسائل در مورد انتخاب مرجع تقلید توضیح داده که باید چه شرایطی داشته باشه)عمل کنید این از مهمترین دستورات است.اصلاً علت اصلی وبسیار مهم دچار شدن به سحر و جادو یا آزار جنیان در میان مسلمانان :غفلت از یاد خدا بی نمازی و بی تقوایی و زیادی گناهان(خصوص بی حجابی وبدحجابی و چشم چرانی،خانم ارایش کرده عطرزده بیرون بره در معرض نامحرم قرار بده خود را ،شوخی با نامحرم کردن ،موسیقی حرام،رعایت نکردن پاکی نجسی ، نمازصبح را نخواندن) و خود را در حصن و حصار و حفاظت خدا قرارندادن با قران وادعیه است. نماز اول وقت شاه کلید رسیدن به حوائج وبرطرف شدن مشکلات وگرفتاریها است قبل از نماز به نیت قربت الی الله وضوبگیرید و همین که اذان شد شما هم اذان و اقامه بگید و نماز بخوانید. شبها زودتر بخوابید و خیلی غذا نخورید(خصوصا ماست ،سردیجات و آب) تا صبح بتونید راحت بیداربشید ساعت یا موبایل تنظیم کنید که برای نماز صبح بیدارتون کنه و چندمتر دورتر از محل خواب بگذارید که مجبور بشید از رختخواب بیرون بیائید و اون را خاموش کنید.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
نکته مهم : تمیزی و نظافت خانه بسیار بسیار مهم هست حتی تار عنکبوتها را نگذارید بمونه زود زود پاک کنید باعث فقر میشه طبق روایت . کلاً به نظافت خانه حساس باشید تا شیاطین دور بشن ونیان داخل خونه و اذیت کنند ، اختلال ایجاد نکنند تو کارها و ارتباطات اهل خانه و قران درمانی و امورات معنوی. شبها ته مانده به درد نخور غذا و اشغالها را تو اتاق نگه ندارید بریزید تو سطل زباله درش راهم خوب ببنید(البته میتونید ته مانده سفره و غذاها مثل برنج را تو یخچال نگهدارید یا ببرید بیرون تو کوچه یا روی بام بریزید پرند ها بخورن ثوابش را هم هدیه کنید به روح اموات مومنین ومومنات واموات خودتون مطوئن باشید طبق حدیث خدا به همه ثواب کامل اون عمل را میده). مثل آخر سال که خونه تکونی میکنید اینطوری بشوئید و پاک کنید .



سرکه خانگی(سرکه انگوریا سیب طبیعی باشه و نه کارخانه ای البته سرکه سفید هم میگن خوبه ولی بنده میگم انگو ر یا سیب مطمئن تر هست .سرکه کارخانه ای قرمز مناسب نیست) مقداری توی ظرفی ریخته توی اتاق قرار بدید که مقداری بوی ان پخش بشه همچنین میتونید در 4 گوشه همه اتاقها و خانه قرار بدید خیلی بهتره و تاثیر قوی و سریع داره . همچنین کمی پائین تر از پاها یا دو طرف خودتون هم میتونید بگذارید.دورتر بگذارید یه وقت تو خواب نریزه. تا چند شب باشه خیلی خوبه و اگر اذیت نمیشید چند شبانه روز اینکار را بکنید . و بهتر اینه که بعداز 7 شب که قران خوندید اینکار را بکنید.ولی اگر اذیت میکنند همراه با شروع قران خواندن ازاین روش هم استفاده کنید



بلافاصله بعد ازنمازصبح و در غروبها 5 مرتبه ایت الکرسی (و بهتره که14 هم مرتبه سوره فلق و ناس را بخوانید) به نیت حفاظت شدن از سحر و جادو و هر بلا و خطری و شر هر جن و بشری در حصن و حصار و محافظت خود خدا قرار بگیرد به اینکار میگن تحصین کردن (غروب یا شب بخونید به نیت حفاظت تا صبح و صبح بخونید حفاظت میشید تا غروب)،سوره جن راهر شب بخونید قبل از خواب هم 4 قل را بخونید و فلق و ناس را چندبار تکرار کنید.آیت الکرسی همچنین سوره فلق و ناس هم بطور تخصصی برای دفع شر جنیان و سحر و جادو است.کسانی که مورد آزارجنیان هستند یا وسوسه و خیالات شیطانی و گنـ*ـاه سراغشون میاد خوبه از این دو سوره خیلی نفع میبرند(اگر جن دربدن ساکن نشده باشه) گاهی به محض اینکه اذان مغرب میشه جنها فرد را اذیت میکنند این افراد بهتره قبل از اذان مغرب به نیت حفاظت تا صبح 5 ایت الکرسی بخونند و 20-30 دقیقه قبل از اذان اسپندو کندر دود بدن تو کل خونه

خوب حواس تون را جمع کنید و یادتون باشه بعد از نماز صبح حتما تحصین کنید( یعنی5بار ایت الکرسی را بخونید که تا شب بهتون بلا و اسیبی نرسه وقت غروب یعنی حدود 20 دقیقه قبل از اذان مغرب هم همین تعداد بخونید به این نیت که تا صبح در امان باشید )چرا تاکید میکنم ؟ چون وقتی شروع به قران درمانی میکنید و میخواهید از شر جنیان خلاص بشید اونها هم اوایل کار تا چند روزی ازار و اذیتهاشون را بیشتر میکنند (مثلا تو خونه ای که جنها سرو صدا میکردن حالا با شروع این اعمال و خوندن یا پخش صوت قران بیشتر و باصدای بلندتری سرو صدا میکنند یا کسانی که چشم سوم شون باز بوده و جنها را میدیدندحالا جنها چیزهای زشت یا شرم آوری را جلوی چشمش نشون بدن اینها کاملا طبیعی هست و شیاطین میخوان با این واکنش ها شما را از ادامه کار منصرف کنند تابیشتر آسیب نبییند و مجبور به ترک خانه شما نشن ) و اگر از خود محافظت نکنید ممکنه بهتون آسیبهای دردناکی بهتون وارد کنند. مواردی بود که طرف تحصین نکرده موقع آب متبرک پاشیدن دچار سردرد های بسیارشدیدی شده تا چند ساعت!!!. البته نگران نباشید بزودی این اذیتها برطرف میشه. پس حتما این ایه الکرسی و دو سوره را بخونید قبل از خواندن ایات و سوره ها و هر عملی. همین که صبح و شب بخونید 5 بار در حفاظت خواهیدبود ولی حتما از حرزها و دعاهای مخصوص حفاظت بخونید تا بدی ها ، وسوسه ،القائات و تصرفات جنیان هم مزاحم تون نشه حتما هنگام قراءت ،به قران بنگرید تا جایی که میشود
{ دعای امان از سوختن و هر بدی را (اللهم انت ربی ...)صبح و شام را بخونید همچنین حرز امام جواد صلوات الله علیه و حرز امام زین العابدین یا پیامبرصلوات الله علیهما برای دفع شر جن و انس را ،دعاء دفع شر ابلیس منقول از مجتنی (این را حتما بخونید).همه در حاشیه مفاتیح هست} . اینطوری همیشه خود را تحصین کنید تا سحر و جادویی بر شما اثر نکنه و جنی نتونه بهتون آسیب بزنه. هر چند توصیه میکنم به محض اینکه صبح از خواب بیدار شدید شروع کنید به خوندن یک ایت الکرسی اول شب هم همینطور بعد نماز را که خوندید اون تحصینهایی که گفتم را انجام بدید .


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
1- خانه خود را برای جنیان نا امن کنید 30 دقیقه قبل از اذان مغرب(حتما تو این زمان گفته شده باشه حدودا و به زمان دیگه موکول نکنید خصوصاً اگر جنها بطور واضح اذیت میکنند.این بهترین زمان هست چون از غروب به بعد فعالیتشونر ا شروع میکنند جنها .میخواید اذیت نکنند تو همون زمان شروع کنید اگر به هر دلیلی نشد هر موقع که تونستید اینکار را بکنید ) اسپند(بهتره با ساقه و پوسته باشه) و کندر دود کنید و درکل خانه بگردانید تا دود منتشر بشه همه جا (همچنین هر موقع احساس خطر کردید از جنیان میتونید این کار را بکنید چون جنها را فراری میده و خیلی دور میکنه از خانه ) در خانه اسپند نگه داری کنید. به دیوار اتاقها آویزهای تزئینی اسفندبزنید. و بهترین کار اینه یه بوته اسپند را از ریشه خارج کنیدو با ریشه بیاریدتوخونه نگه دارید خیلی موثره همچنین اگرممکنه در گلدان یا باغچه اسپند بکارید .در خانه کبوتر ، خروس کاملا سفید نگهداری کنید البته کبوتر بسیار قویتر است برای ترساندن و دور کردن جنیان خصوص اگر یک جفت باشه و دو رنگ متفاوت باشند یعنی در بدن هر کدام 2 رنگ باشه.حواستون باشه یا کریم نخرید کبوتر باشه.

2- بهتره مقداری اسپند و نمک درشت نه پودری و تصفیه شده و کارخانه ای در خانه و همراه هتون توی جیب یا کیسه ای داشته باشید تا پایان برنامه. حتماً در4 گوشه خانه و اتاقها نمک درشت بریزید هر گوشه حدودا یک مشت.

3-وقتهایی که خانه را میخواهید برای چند ساعت ترک کنید بهتره سوره بقره را بگذارید پخش بشه طوری که صداش به اکثر جاهای خونه برسه بشرطی که همسایه ها را اذیت نکنه در اینصورت بهتره فقط یه قسمتهایی از خونه که موجب اذیت همسایه نشه این سوره را پخش کنید که باعث میشه جنها فرار کنند . شنوائی جنها قوی تر از ماست. البته اگر بتونید40 شب صدای این سوره را توی خونه پخش کنید خیلی تاثیر خوبی داره ولی خوب از یه جهت هم خوب نیست و اون اینکه موقع قران شنیدن باید احترام کرد مودب بود حالا ما باهم حرف بزنیم بی توجهی کنیم درست نیست.همچنین مواقعی که میخواهید از خانه خارج بشید بهتره در چهار گوشه اتاق ها توی ظرفی سرکه طبیعی سیب یا انگور نه سرکه کارخانه ای قرار بدید توی ظرف کوچکی مثل نعلبکی تا فضا بوی سرکه بگیره یا کافور قرار بدید.البته بوی کافور برای حافظه خوب نیست پس بهتره وقتی تو خونه نیستید بگذارید و زمانی که برگشتید اونها را از اتاق خارج کنید .(سرکه،اسپند ،کافور،نمک اینها باعث دور شدن جن میشه اما قران خواندن به شیاطین جنی آسیب میزنه و تاثیرش بیشتر هست)


3- سر در خانه و بر روی درب خانه بسم الله الرحمن الرحیم بنویسید (میتونید از تابلو یا سنگ حکاکی شد آماده استفاده کنید). همچنین قبل از انجام هر کاری این ذکر شریف را به زبان بیاورید خیلی مهم هست شیاطین دور میشوند خصوص موقع خوردن و نزدیکی با همسر. ایت الکرسی و چهار قل را داخل خانه به دیوار بزنید خوبه بالای سر تون جایی که میخوابید نصب کنید . تاثیر قوی داره و جنهارا دور میکنه همچنین خوردن انار در جمعه ها از یک تا سه عدد هرچه بیشتربهترتا سه عدد باعث میشه شیطان تا 120 روز به شما نزدیک نشه جنبه پیشگیری داره.رژیم گیاه خواری برای جن زده ممنوع است و حتما باید گوشت بخورید و خیلی بهتره حداقل هر سه روز یکبار بخورید ولو مقدارش کم باشه. اصلا یک عامل جن زدگی ترک حیوانی (آنچه از خیوانات بدست میاد مثل گوشت لبنیات ،تخم مرغ ،عسل)است!!. مگر تو بعضی ازدستورات و اذکار اون هم به صلاح دید یک ولی خدا . بعضی دستوراتی که ترک حیوانی شرطش هست میتونه یک ریاضت شیطانی باشه که عواقب داره هرچند شما به قدرت یا قابلیتی برسید(مثلا فکر خوانی کنید ،غیب بگید)!!. اینکه کسی میتونه از غیب خبر بده بیمار شفا بده ،بگه گمشده شما کجاست ،دلیلی بر حقانیت و قداست او نیست چون گاو پرستان هند هم همین کارها را میکنند!!.دلیل این قدرتها ریاضتهای شیطانی هست که اونهاانجام دادن و شیاطین کمک شون میکنند.البته اولیای خداو علمای ربانی از طریق عبادت و ترک گنـ*ـاه به این قدرتها و خیلی بهتره و بالاتر از اینها میرسند.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
4- وقت اذان و به محض اینکه وسوسه ها جنیان شروع شد یا هر موقع که ترسیدید یا صدای جنیان را شنیدید یا اونها را دیدید با صدای بلند (اگر نمیشه بلند بگید به هر دلیلی حداقل اینقدربلند باشه که اگر کسی کنارتون باشه راحت بشنوه)اذان بگوئید. با صدای بلند اذان گفتن باعث شفای بیماری میشه و برکات دیگری داره طبق روایات به همه اهل خونه بگید قبل از نماز خوندن حتما باصدای بلنداذان بگن تا شیاطین زیاد اذیت بشن.شیاطین میترسندو دور میشوند . این دو سوره فلق و ناس را بخوانید موقعه وسوسه و چندین بار ذکر لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم راباتوجه به معنی بگید .سعی کنید همیشه تو خونه با صدای بلند اذان بگید(به هر دلیل نمیتونیدبلندبگید با صدای کم بگید اما صدای بلند ثواب بیشتری داره) باعث افزایش رزق و شفای بیماری میشود و شیاطین دور میشوند.توجه داشته باشید در خانه ای که موسیقی حرام باشه جنهای کافر جذبش میشن و احتمال جن زدگی زیاد میشه و اثر قران درمانی فرد با گوشدادن به این موسیقی از بین میره و بی اثر میشه.اگر اهل خونه میخوان گوش کنند بگید با هدفون اینکاررا بکنند اگر نمیخوان این گنـ*ـاه راترک کنند یاشما از اونجا دور بشید. یا صوت سوره بقره را گوش کنید که اون صداهابگوشتون نرسه. جن ها از صدای سوره مبارکه بقره هم فرار میکنند حتی اگر موبایل یا ظبط صوت پخش کنه صدا راو تاثیر شدید داره روی اونها . خواندن 50 آیه از قران با صدای بلند هم بسیار مفید است و شیاطین را دور میکنه.



5- این دستور را حتما انجام بدید: به قصد رجا و امید برای دفع و عذاب شیاطین و جنها کافر و مزاحم و موذی: روز یا شب میتونید این عمل را انجام بدید حتما تا 7 روز هر روز این ایات و سوره ها را بخونید و بقیه اعمال را انجام بدید : 7 مرتبه سوره فیل را بخونید بعد 7بار سوره زلزال، بعد 7بار ایات سخره(ایات54 تااخر56 سوره اعراف از :ان ربکم الله) را بخونید (از این به بعد هم همیشه بعداز هر نماز یکبار ایات سخره را بخونید )بعد 7 بار سوره جن را بخونید و به مقداری اب فوت کنید و مقداری نمک درشت(اسمهای دیگرش ملح خشن ، نمک نمک زار ،نمک بکر و نمک تصفیه نشده هست .نمک های بسته بندی و نانوائیها فایده نداره از عطاریها باید بگیریدیا از کارخانه تصفیه نمک که نمک تصفیه نشده را هم میفروشند جلوی کارخانه. خلاصه نمکی را میخواهیم که طبیعی باشه و هیچ چیزی بهش نزده باشن و با وایتکس یا هر ماده دیگه ای سفید نشده باشه!!! تو خیلی از بیابونها خصوص اطراف کاشان و گویا قم و جاده جندق میگن هست وجاهای دیگه میتونیدبا خیال راحت ازش بردارید استفاده کنید تو فروشگاههای حلال و بعضی فروشگاهای بزرگ که شعبه زیاد دارن هم نمک تصفیه نشده از کشورهای دیگه میارن البته گرون هست ) و اسپند و کندر فوت کنید بعداز هربارخوندن .بهتره ایات وسوره هایی که برای حفاظت گفتیم بخونید را ،هر موقع خوندید بهش فوت کنید. بعد تو هر لیتر اب 2-3 قاشق نمک درشت ریخته و به چند قسمت سقف و دیوارها و 4 گوشه اتاقها وحیاط خانه از بالا تا پائین بپاشید(میتونید تو اسپری اب پاش بریزید و بپاشید) ولی بهتر که 4 گوشه اتاقها را از نزدیک سقف اب نمک را بریزیدبیادتا پائین مثلا یک سوم یانصف لیوان و بعد بگذارید تاخودش خشک بشه دستمال نکشید. فقط در حمام و توالت نریزید اما جلوی درب خانه و خود درب قسمت بیرون از بالا تا پائین هم بریزید.به سقف هم بپاشید میتونید با اسپری شیشه شور که خالی کردید و شستید قبلا ،اینکار را بکنید. بهتره شب وقت خواب درب و جلوی اون را بشوئید اینکار را بکنید که بعد روی ابها پا نگذارید چون قران بهش خوندید بایداحترام کنید. این قسمتها را خوب بشوئید. بهتره مقداری از ابی که بهش قران فوت کردید را هم بگذاریدبرای خوردن اهل خونه و در طول شبانه روز همه بخورید ازش(یه ظرف بزرگ اب یا چندتا بگذارید بهش فوت کنید هربار) اگر کسی باخوردن این اب حالت تهوع یا معده درد بهش دست داد ادامه بده یعنی سحر خوراکی داره و با دستورات جزوه یا خواندن مرتب سوره بقره و فوت کردن به اب و خوردنش میتونید راحت درمانش کنید. ( نکته مهم: بهترین سوره برای دفع شیطان، سوره بقره و بعد صافات و جن و فلق و ناس هست ایت الکرسی و ایات سخره هم خیلی خوبه)


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
روز اخر با همین اب متبرک شده بتونید غسل کنید (به نیت قربة الی لله) تو اتاق و ابش را بریزید تو باغچه (نباید تو فاضلاب بره چون متبرک شده گنـ*ـاه هست یه تشت زیرتون بگذارید اب توش جمع بشه) خیلی خوبه .به نیت دور شدن جنیان موذی از بدن شما . صبح ها و بهتر است غروب(به نیت حفاظت شدن تا صبح از شر شیطان ومکروهات) چهار آیه اول سوره بقره بعد ایت الکرسی(ایت الکرسی یک ایه است بر خلاف تصور اکثر مردم، نظربعضی مراجع پرسیده شد تائید کردند) و دو ایه بعد از ان که تا فیها خالدون میشه و بعد سه ایه آخرسوره بقره را بخونید بعداز نماز صبح طبق حدیث اثرش اینه : قران را فراموش نمیکند ،شیاطین و جنیان نزدیک تون نمیشوند و چیز بدی در ان روز به مال و جان تان نخواهد رسید .



6- یه روش دیگه روضه خوانی و خواندن دسته جمعی حدیث کسا هم باعث نزول ملائکه میشه که با اینکار جنهای کافر بیرون میروند موقتاً (البته نجاسات پاک بشه خانه تمیز باشه اون مواردی که گفتیم خارج بشه دیگه موقتی نیست).حداقل جمع سه نفر هست میتونید به نیت تعجیل در فرج امام زمان یکبار و یکبار هم برای حوائج خود بخونید شبها باشه بهتره و البته مداومت کنید.در مجالس روضه حضرت زهرا سلام الله علیها حضور پیدا میکنندو بعضی دیگر از بانوان خاندان معصومین صلوات الله علیهم و عنایت ویژه به اهل مجلس و بانی مجلس دارند .به قصد نجات از این مشکلات جنهای موذی حتی اگر شده چند روز روضه بگیرید برای اهل خانه یه سخنران بتونید دعوت کنید و روضه هم بخونه که دیگه عالی و اگر همسایه وفامیل را هم دعوت کنید که خیلی بهتره. توجه کنید باید مداومت کنید یه مدت تا شیاطین برن مثلا 10 روز و از اهل بیت بخواهید شر اینها را کم کنند . در ضمن خودتون هم میتونید از روی کتابهای مقتل یا مداحی روضه بخونید برای اهل خانه . اما روضه رسمی بیشتر مورد توجه اهل بیت هست. انجام این مورد اختیاری هست ولی خیلی تاثیر داره باعث خیرات و برکات میشه. زیاد گفتن ذکر ( یا علی) هم گفته شده جنیان را دور میکنه



7-اگر در طبقات دوم یا بالاتر زندگی میکنید تابلو ایت الکرسی و فلق و ناس یا بهتر4قل تو اتاقها نصب کنید. و البته حرمت نگهدارید جلوی این تابلو ها لـ*ـخت نشید .

با همسر نزدیکی و رابـ*ـطه نداشته باشید (ببرید بیرون اتاق تابلو را بعد این امور را انجام بدید.). بالای سر باشه نه طرف پاها،به دیوار مقابل پا نصب نکنید .



نکته بسیار مهم خانه هایی که کثیف ،متعفن ،نجس،دارای الات موسیقی و شرط بندی و خانه هایی که در ان موسیقی حرام پخش میشه یا فساد و فحشا میشه و کلاً گنـ*ـاه توش زیاد میشه شیاطین را جذب میکنه از اینها دوری کنید دیگه شیاطین نمیتونن ساکن بشن تو خونه تون ولی دائم منتظرند بتونند به انسان ضربه بزنند



8- قبل ازشروع هر کاری که میکنید بسم الله الرحمن الرحیم بگید خصوص موقع کشف عورت، رفتن به توالت ،حمام ،غذا خوردن (قبل از هر نوع خوراکی یامیوه و غذا و نوشیدنی) قبل از لـ*ـخت شدن. قبل از رابـ*ـطه **** باهمسر بگید(اگر نگیدمیان میان شریک میشن و بهره میبرند روایات را نگاه کنید متوجه میشید.)،حتما موقع ورود به خانه این ذکر رابگوئید و بعد سلام کنید اگر کسی نبود صلوات بفرستید.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
9- هر روز صدقه بدید به قدر توان خودهرچند کم باشه به نظرم بهتره 98% صدقه را به نیت رفع انواع بلا از امام زمان خصوص بلای غیبت امام زمان صلوات الله علیه و1% برای سایر اعضای خانواده و 1%بقیه را برای خود بدید و از حضرت بخواهید نجاتتون بدن. حتما حداقل در ایام تطهیر منزل صدقه بدید به ندرت بعضی خانه های جنهای قوی داره که ممکنه ایجادنزاع کنند میگم به ندرت ممکنه اتفاق بیفته .اکثر کسانی که تطهیر را انجام دادن میگن خیلی از مشکلات ما حل شد بااین تطهیر و ازار و اذیتها برطرف شد. حتما قبل از شروع تطهیر به افراد خانواده بگید تحصین کنند و اگر میدونید انجام نمیدن خودتون برای اونها یه ایت الکرسی بخونید که حفظ بشن هم صبح هم شب .



10-هرگز در خانه و حتی در حمام کامل لـ*ـخت نشید مگر در زمان ضرورت و مطمئن باشید توی اون روز یا شب 5 ایت الکرسی را خوانده اید، همچنین لـ*ـخت نخوابید یا با لباسهای شفاف ونازک که بدن از زیرش معلوم هست نخوابید. مگر اینکه قبلش بسم الله الرحمن الرحیم گفته باشید.اگربسم الله... نگید جنها نگاهتون میکنند و بعد ممکنه عاشقتون بشن و بهتون بی احترامی کنند.یکی از عوامل حضور جن عاشق همین هست.



11-فرد جن زده از پوشیدن لباس قرمز و نگه داشتن اشیاء از جنس آهن همراه خودش پرهیز کنه برخلاف انچه میگویند جنها ازآهن نه تنها نمیترسندبلکه خوششون میاد.بهتره اگر میشه اینها را از خود و اتاق تون دور کنید.گفته شده جنها از اشیاء تیز مثل سوزن میترسند(برای همین میگن زیر سر کسی که جنها اذیتش میکنند یا خواب پریشون می بینه چاقو بگذارید ).کسانی که زیاد جلوی آینه به خودشون و آرایش شون میرسن در معرض خطر جن زدگی هستند بیشتر از 3 دقیقه جلوی اینه به خود نگاه کردن مضره با هاله انرژی آسیب میزنه.

توصیه شده(نمیدونم چقدر درسته) وقتی شوهر تو خونه نیست زن آرایش نکنه.

جنها از رنگ قرمز را دوست دارند و خوششون میاد و توصیه شده لباس به این رنگ نپوشید بهتره پرده و تشک و پتو هم به این رنگ نباشه اما مهترین مورد لباس هست و مکروه هست با این رنگ لباس ، نماز خوندن.



12- تو این مدت هر روز حداقل هزار بار ذکر استغفار را بگید و نماز امیرالمومنین صلوات الله علیه را روز جمعه بخونید برای توبه وپاک شدن گناهان. اکثر گرفتاری و مشکلات ما بخاطر گناهان هست با ترک گنـ*ـاه و استغفار و تلاش خیلی زود مشکل حل میشه. ذکر استغفار را حتما با حضور قلب بگید و زیاد بگید برای رفع مشکلات و غصه و درمان فقر خیلی خوبه. هر چی بیشتر بگید بهتره و البته سعی کنید گنـ*ـاه نکنید که شرط خیلی مهمی هست. همچنین سعی کنید از کسانی که بهشون آزاری رسوندید یا حقی از اونها ضایع کردید حلالیت بطلبید و اگر امکان تماس نیست یا از دنیا رفتن یا رضایت نمیدن . براشون دعا کنید که اگر زنده هستندخدا حاجت روا شون کنه عاقبت به خیرشون کنه از گرفتاری و غم و غصه نجاتشون بده سلمتی بده بهشون و اگر فوت کردن خدا عذاب را ازشون برداره یا تخفیف بده قبرشون را وسیع و نورانی کنه روحشون را شاد کنه همچنین براشون صدقه بدیدیا کار خیر انجام بدید مقداری صلوات با عجل الفرجهم هدیه کنید بهشون تا راضی بشن و مانع استجابت دعا نباشن. خیلی مهمه اینکارها در استجابت دعا



13- نکته مهم بعضی اساتید علوم غریبه معتقدند استعمال مواد مخدر بصورتی که بوی اون منتشر بشه مثل دود دادن باعث انواع نحسی ، مشکلات ، طلاق و جدایی، بی برکتی در رزق و کسب ، کُند انجام شدن کارها،گره خوردن امور میشه و البته خیلی ها در اطراف خودشون این مطلب را دیدن( علت این امر به جنهای ساکن منزل مربوط میشه که از بوی این مواد اذیت میشن حالا یا نفرین میکنند یا اینکه خودشون انتقام میگیرن به این شکل .بهر حال مبحث مهمی در علوم غریبه هست به نام (بخورات) که براینوشتن طلسمات یا ... برای امور خیر و خوب از گیاهان و موادی خاص استفاده میشه و برای امور شر و آزار دیگران و طلسمات شیطانی از بخورات خاص دیگه ای ، تریاک از بخورات شر هست و دود دانش میتونه باعث طلاق بشه و از اون برای بخور در بعضی طلسمات جدائی استفاده میشه)!!!

14- اگر چندماه میگذره از پاکسازی منزل و الان میخواید قران درمانی را شروع کنید بهتره دوباره تطهیر منزل کنیدتاخیالتون راحت باشه چون ممکنه به دلایل مختلف جنهای شرور وارد منزل شده و ساکن شدند.

و مانع موفقیت بشن . کلا خوبه 4 ماه یکبار یا 6 ماه یکبار پاکسازی کنید تا شیاطین دور بشن وخیرو برکت خونه زیاد بشه.



اسپند دود کردن و اب پاشی را یک هفته انجام بدید و بعد اقدام به ابطال سحر یا دفع و کشتن جن کنید. البته بهتره همزمان با این اقدامات . تا 33 روز دیگرهم ادامه بدید(که بشه40 روز) میتونید بعداز یک هفته به فرد دیگری ازاهل خانه بگید انجام بده و البته حتما تحصین بکنه قبلش.اسپند و اب پاشی را و به جای اون سوره ها و ایاتی که گفتیم هرچی که قران برای دفع سحر و جن و تحصین میخونید را بهشون فوت کنید تا احساس راحتی و آرامش بیشتری را درخانه حس کنید. بهتره که اب پاشی و دود دادن را تقریبا همزمان انجام بدید مثل دو نفری اگر نمیشه اول همه جا را دود بدیدبعداب پاشی کنید4 گوشه اتاقها خیلی مهم هستند اب پاشی کنیداز بالا تا پائین . موقع دوددادن هم ظرف را پائین بگیرید تا قسمتهای پائین هم دود بهش برسه .حتما باید خود را حفاظت و تحصین کرده باشید و الا جنها ممکنه آسیب بزنند بهتون(مواردی بوده که بدون تحصین اینکار را کردن و بعد جنها بهشون اسیب زدن و دچار سردرد های وحشتناکی شدن). اگر جاهایی نجس هست که نمیشه پاکش کرد به آسونی(از دفتر مرجع تقلید بپرسید یا توصیح المسائل را ببنید تا راه ساده تطهیر را بفهمید) یا الان نمیتونید تطهیر کنید حداقل اطرافش اب نمک بپاشید و بهترکه نمک و اسپند همیشه روش یا اطرافش باشه هر چند اصل اینه که همه چیز پاک باشه .حالا اگر نقصی در تطهیر کردن هست با مواردی که گفته شد در خانه نگه دارید، شایدبشه جبران کرد از تابلو ایت الکرسی و 4 قل تا کبوتر یا خروس سفید و اسپند و نمک و کلا هر مقدار از اعمال فوق را که میتونید انجام بدید و بعد دستورات ابطال یا دفع جن را شروع کنید .


مهمترین کارها در تطهیر منزل: خواندن قران و اسپند و اب پاشی و نظافت و تمیزی و تطهیر کردن نجاسات بیرون کردن کتاب علوم غریبه و طلسماتی که از دعانویس گرفتید هست . حالا از موارد دیگه ای هم که گذاشتم استفاده کنید خوبه میتونید مثلا از سرکه و کافور وقتهایی که میخواید از خانه خارج بشید استفاده کنید حتی بعداز 7 روز هم انجام بدید خوبه یا وقتهایی که میخواید مسافرت برید.نمک گذاشتن در 4 گوشه خونه و اتاق را از روز اول انجام بدید خوبه .یه زمانی اگر مهمان اومد خونه میتونید به بهانه ضدعفونی کردن خانه از اسپند(تاثیر شدیدی داره برای ضدعفونی کردن) استفاده کنید و سعی کنید تواین 7 روز حتما اینکار راانجام بدید و فاصله نیفته اگر افتاد روزهای بعد جبران کنید بجای هر روز که نتونستید بهتره دو روز بعدا اضافه انجام بدید تا مطمئن بشید اثر گذاشته.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک سوال مهم : بعضی میگن تو خونه اعضای خانواده آلات موسیقی دارن یا ظرفی برای ادرار افراد هست،عروسک هست، با اینها چه کنیم ؟ ایا اعمال اثر نمیده ؟ باید سعی کنید تا اونجا که میشه تطهیر منزل را انجام بدید و اینها را دور کنید با اعضای خانواده صحبت کنید و بگید خطر جن زدگی و سحر شدن زیاد میشه و اعمال ابطال سحر و دفع جن ممکنه بی اثر یا کم اثر بشه یا اثر نکنه . اگر قبول نکردن شما اعمال را شروع کن و به خدا توکل کن که ارحم الرحمین است و از مادر مهربانترست. انشاء الله خدا لطف میکنه چون مال خودت نیست و اختیارش رانداری کمکت میکنه ولی تا اونجا که میشه سعی کن تطهیر را کامل انجام بدی عروسکها را راضی کن بدن به شیر خوارگاه یا خیریه یا به کسی.راضیشون کنید آلات موسیقی را مثلا یه مدت بیرون خونه مثلا خونه یکی از اقوام امانت بگذاره یا اگر انباری دارید روی پشت بام یا جایی بیرون خونه مثل اپارتمانها اونجا بذاره اشکالی نداره. اگر هم حاضر نشدند هیچ کدوم اینکارها را بکنند دیگه مجبوری با همین اوضاع اعمال را شروع کنی.خدا یار مومنین و مظلومان است کمک میکنه بهتون .همچنان که بعضی نتونستند کامل تطهیر کنند یا اصلا تطهیر نکردند ولی مشکلشون حل شد با دستورات ابطال سحر و کشتن جن. البته بعضی هم خوب تطهیر نکردن و هرچی ختم انجام دادن اثر نکرد!!! پس بهتره اول تطهیر کنید و بعد با یک ختم یا عمل جزوه راحت بشید. به هر جهت اگر موانعی بود برای تطهیر کامل ، از روشهای دیگر برای دور کردن جنها استفاده کنید مثالا نمک ،اسپند ،سرکه در مکان نجس یا جایی که ظرف ادرار هست یا دائم کثیف میشه و امکان تمیزکردنش نیست قرار بدید . در اتاقها تابلو قران و آویز اسپند قرار بدید همراهتون قران باشه تا جنها دور بشن و نتونند بهتون آزار برسونن. همچنین با دعا و توسل و نذر بخواهید خدا کمک تون از سحر و جن این مشکلات برای همیشه نجاتتون بده و از موانعی که برای تطهیر منزل هست لطفا اگر این مشکل را دارید تو نظرات ننویسد چون اینجا جوابش را گذاشتم و دیگه جواب نمیدم



بعضی هم مشکل دارن میگن اطرافیان از دعا نویس طلسم و دعا گرفتن یا مهره مار یا چیزهایی گرفتن و حاضر نیستن از خود دور کنند ،چه کار کنیم ؟ بهشون بگید بعضی از این طلسمات سحرو جادو هست که استفاده از اون گنـ*ـاه کبیره هست و باعث میشه حق الناس گردن تون بیاد و اون دنیا باید جواب بدید به مردم و اونها را راضی کنید و بعضی طلسماتی هستند که شیاطین دارن یه کاری را بخاطر اون طلسم به شما انجام میدن
که دیر یا زود تبعات نحس و شوم اون طلسم یا سحر و جادو یا مهره در زندگی شما ظهور میکنه هر چند الان دارید لـ*ـذت میبرید از اینکه یه مشکلی ازتون حل شده یا به یک خواسته ای رسیده اید . شیطان دشمن قسم خورده انسانهاست . و بی خود به شما خدمات ارائه نمیده . یه نمونه اش طلسم بخت گشائی در 14 روز هست که درباره اش نوشتم حتما بخونیدش و به اونها بگید بخونند این مطالب را و شما که میخواید تطهیر انجام بدید به توصیه بعدی که در جواب سوال بعد دادم عمل کنید . یاد اوری میکنم بعضی دعا نویسا معتقدند اگر به طلسم سرکه یا وایتکس بریزید باطل میشه اگرمیتونید بدون اینکه بفهمند اینکار را بکنید (چند قطره ) البته وقتی مطمئن هستید اون طلسم شیطانی هست

ولی راه قطعی ابطال سحرو طلسم کاغذی انداختن در اب روان هست و اگر فلزی هست با سنگ جن باید نوشته هاش محو بشه و تکه تکه بشه و بهتره بندازید تو کوره اهنگری ذوب بشه البته باید قبل از شروع این اعمال با خوندن 5 ایت الکرسی از خود حفاظت کنید.


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا