خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
خود شیفته ترین افراد متولدین کدام ماه هستند؟

منظور از خودشیفتگی این است که این افراد خیلی به دیگران توجه نمی کنند و اول خودشان را اولویت قرار می دهند. هنگامی که احتیاج و نیازشان برطرف شود، تازه می توانند وقت خود را صرف دیگران کنند.
در این قسمت قصد داریم به شما بگوییم که این ویژگی در کدام ماه ها قوی تر است. متولدین دیگر ماههای سال با توجه به خصلت هایی که دارند، در طالع بینی جزو افراد خوش شیفته محسوب نمیشوند.

آذر

آذر ماهی ها در این مورد اعجاب انگیز رفتار می کنند. در مورد دنیای اطراف خود کنجکاوی زیادی دارند. آن ها افراد بد یا نا مهربانی نیستند اما نیاز خودشان را اولویت می دهند اما اگر مشکلی وجود نداشته باشد، خیلی راحت به حرف های شما گوش می دهند و از کمک کردن دریغ نمی کنند.

اگر در درون شان درگیری وجود داشته باشد، کمی بی توجه می شوند، زیرا مدام با خودشان فکر می کنند تا مشکل را سریع تر برطرف کنند. آن ها می خواهند دوست، همسر و عضو خوبی برای خانواده باشند اما اول باید از خودشان مراقبت کنند تا بتوانند بهتر و بیشتر وقت خود را با شما سپری کنند.


اسفند

شاید فکر کنید که اسفند ماهی ها خودخواه هستند و فقط به خودشان فکر می کنند اما این گونه نیست. اسفند ماهی ها کمی حساس هستند و شاید خیلی از چیزها را به خودشان بگیرند.

آن ها روحیه خلاقانه ای دارند. معمولاً عاشق کشف و شهود هستند و دوست دارند چیزهای جدید را در خودشان بشناسند اما شاید بتوان گفت که جزء افرادی محسوب می شوند که اول به خودشان فکر می کنند.

اگر چیزی برایشان اهمیتی نداشته باشد، نسبت به آن تنبل می شوند اما معمولاً در مورد خودشان این گونه نیستند و همه کار هایی که مربوط به خود و پیشرفت شان باشد را سریع انجام می دهند.

آبان

آبان ماهی ها افراد فوق العاده ای هستند اما اگر در کنارشان باشید، شاید کمی احساس ناامنی کنید زیرا تصور می کنید که به شما اهمیت نمی دهند. همگامی که کسی رابـ*ـطه اش را با آن ها قطع می کند، این افراد کاملاً تلافی می کنند، خودشان را ناپدید می کنند و دیگر سراغ آن طرف نمی روند. آن ها برای خودشان ارزش و احترام زیادی قائلند؛ بنابراین شاید فکر کنید که خودشیفته هستند زیرا بیشتر روی خودشان تمرکز می کنند.


خودشیفتگی ماه‌ها

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
شهریور

خودشیفتگی شهریور ماهی ها این گونه است که فکر می کنند همیشه درست می گویند و برای هر سوالی پاسخ و برای هر مشکلی راه حل دارند. آن ها نمی توانند بپذیرند که کسی بیشتر اطلاعات دارد و بهتر از آن ها عمل می کند. درست است که از خودشان انتقاد می کنند و جزئی نگر هستند اما همیشه خود را برتر و بهتر از دیگران می دانند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها از این لحاظ خودشیفته هستند که بیش از حد به درونیات خودشان توجه دارند. روی احساسات خودشان تمرکز می کنند. آن ها دوست دارند از خود در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنند. فکر می کنند که اول از همه باید به خودشان اهمیت دهند و هوای خود را داشته باشند. اردیبهشت ماهی ها خیلی در درک احساسات دیگران قوی عمل نمی کنند و به دنبال زندگی خودشان هستند و خیلی غصه دیگران را نمی خورند.


دی

دی ماهی ها اجازه می دهند که هر چیزی روال طبیعی خودش را طی کند و برای چیزی حرص و جوش نمی خورند. انرژی مثبت خوبی دارند اما تمرکز آن ها بیشتر روی خودشان، اقدامات شان، پیشرفت شان و کار های شخصی شان است.

دی ماهی ها دوست ندارند خودخواه به نظر برسند اما استاندارد های آن ها کمی سخت و زیاد است و شاید همین موضوع آن ها را خودخواه نشان دهد. بیش از حد به خودشان توجه دارند و اول از همه نیاز های خودشان را رسیدگی می کنند.

مهر

مهر ماهی ها دوست دارند که همیشه بهتر شده و ارتقا پیدا کنند و در نتیجه بیشتر روی خودشان تمرکز می کنند. آن ها تلاش دارند که خودشان را رشد دهند تا دیگران درمورد پیشرفت آن ها صحبت کنند. در نتیجه بیشتر در مورد خود صحبت می کنند و به امور خودشان توجه دارند که شاید این موضوع برای شما کلافه کننده باشد.

منبع: نمناک


خودشیفتگی ماه‌ها

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا