خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
این دو نرم افزار هردو محصول شرکت ادوبی می باشند و می شود ادعا کرد که مکمل دیگر هستند و هر کدام برای کارهای متفاوتی استفاده می شوند و با شناخت این دو نرم افزار، کار مقایسه پریمیر و افترافکت آسان خواهد بود.
ادوبی پریمیر چیست

پریمیر یک نرم افزار ویرایش ویدیو از شرکت ادوبی می باشد و برای تدوین از آن استفاده می شود. ویرایش یا تدوین فیلم به مجموعه کار هایی گفته می شود که با دستکاری و چینش دوباره فایل ها و تصاویر جدید در کنار هم محصولی نو و جدید را خلق می کند. در نهایت باید گفت همان طور که فتوشاپ در فیلد خود پیشتاز است، ادوبی پریمیر هم در این فیلد پیشتاز است.

نرم افزار های مشابه با پریمیر ( adobe premiere):

در این مقاله شناخت دیگر نرم افزار های مشابه از این جهت حائز اهمیت است که اگر یکی از این نرم افزار های زیر را بشناسید پس پریمر هم می شناسید به علاوه اگر در ابتدا راه هستید و قصد انتخاب یک نرم افزار را دارید، بقیه نرم افزار های مشابه را بشناسید و مقایسه کنید و گزینه مناسب را برای آموزش انتخاب کنید.

نرم افزار های مشابه :

1. نرم افزار edius
2. نرم افزار Corel Video Studio
3. نرم افزار Sony Vegas Pro
4. نرم افزار Pinnacle Studio
5. نرم افزار Avid Media Composer




ادوبی افترافکت چیست

افترافکت یک ابزار برای گرافیک های حرکتی پیچیده ( موشن گرافیک ) و جلوه های بصری سینمایی است . شما نمی توانید و نخواهید توانست یک تدوین و ویرایش فوق العاده و برجسته را در افترافکت تجربه کنید ، هرچند که بعضی افراد به صرف اینکه افترافکت این امکانات را داراست از افترافکت به این صورت استفاده می کنند، اما نادرست است.

نرم افزار های مشابه با افترافکت (adobe after effects) :

در این مقاله شناخت دیگر نرم افزار های مشابه از این جهت حائز اهمیت است که اگر یکی از این نرم افزار های زیر را بشناسید پس افتر افکت هم می شناسید به علاوه اگر در ابتدا راه هستید و قصد انتخاب یک نرم افزار را دارید، بقیه نرم افزار های مشابه را بشناسید و مقایسه کنید و گزینه مناسب را برای آموزش انتخاب کنید.

نرم افزار های مشابه :

1. Solar
2. Natron
3. Autodesk Smoke
4. The Foundry Nuke
5. Fusion

نتیجه گیری برای تفاوت افترافکت با پریمیر

شما در یک ویرایشگر و ادیتور ویدیویی مانند پریمیر کار برش فایل های ویدیویی ، چیدن فایل ها و لایه های ویدیویی ، تنظیم فایل های صوتی ، چیدمان افکت های صوتی ، بریدن و اضافه و کم کردن فایل های صوتی را انجام می دهید و در نرم افزاری مانند افترافکت ایجاد حرکات انیمیشن برای فایل های گرافیکی ( موشن گرافیک ) ایجاد افکت های متنی زیبا ، تصحیح رنگ ، ایجاد جلوه های ویژه سینمایی مانند انفجار ، نورپردازی ، ترکیب انیمیشن با فایل های تصویری فیلمبرداری شده و … را انجام می دهید . پس از مقایسه افترافکت و پریمیر بسیار مشهود است که این دو نرم افزار در دو فیلد متفاوت کار می کنند و کاربرد های جدا گانه دارند
.


مقایسه افتر افکت و پریمر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Tabassoum، Reyhan.t و SaNia♡
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا