خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
پیشنها می کنم این طراحی صفحه آرایی مجلات را نگه کنید و ایده های جدیدی برای طراحی و صفحه بندی مجلات جدید کسب نمایید. در این مجموعه برگزیده ای از قالب ها مجله که در فتوشاپ و ایندیزاین طراحی شده است می باشد که قابل خریداری هستند.

مجله تبلیغاتی طراحی شده در ایندیزاین با کاغذهای پاره شده: تبلیغات روی کاغذهای پاره شده برای بروشور و مجلات. تبلیغاتی مدرن و با سبکی منحصر به فرد در ایندیزاین

magazine23.jpg
magazine8.jpg
magazine14.jpg


مجله تجاری: یک الگوی ساده و مدرن برای مجله که می تواند برای خبرنامه ها، بروشورها و گزارشات سالانه مورد استفاده قرار گیرد. سبک طراحی برای ژانرهای مختلف مجله، از جمله مجلات تجاری، بانکداری، صنفی، مالی، اقتصادی و سـ*ـیاسی مناسب است.

magazine2.jpg

جله 40 صفحه ای #2: این کامل ترین الگویی است که می توان پیدا کرد. فایل حاوی هر چیزی که برای قرار دادن در مجله نیاز دارید می باشد. صفحات قابل تغییرند و نیاز نیست از همه آن استفاده کنید. ویرایش صفحه بندی آن بسیار ساده است و می توان آن را برای انواع مجلات، مثل مجله مد، موسیقی، مسافرتی، فیلم، طراحی و غیره به کار برد. هر صفحه برای هر نوع مقاله که بخواهید مناسب است.

magazine11.jpg


الگوی مجله عالی، این قالب برای هر کس به دنبال یک سبک شهری است مناسب است. این مجله برای علاقمندان به اسکیت بورد سواری، اسنوبورد سواری، BMX یا موتورسواری است ایده آل است. این قالب بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی با نیازهای مختلف سازگار است.

magazine24.jpg

مجله Feeling
مجله Feeling یک قالب طراحی شده برای Adobe Photoshop است که شامل 31 صفحه می باشد. از smart objects به عنوان تصاویر مجله استفاده شده است، یک طراحی که به طراحی قدیمی مجله غلبه کرد و یک سبک اصیل و مدرن به آن بخشید. این مجله برای موضوعاتی مثل مد، مدلینگ، صنعت لباس، موسیقی و طراحی و ... مناسب است.

magazine3.jpg

منبع: پرسین گرافیک


ایده های طراحی صفحه بندی مجله

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا