خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
شاید بار‌ها این جمله را شنیده اید که می‌گویند یک شخص موکل دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند، اما شاید به طور دقیق ندانید معنی این کار چیست و موکل به چه کسانی گفته می‌شود. به طور کلی اگر انسان از موجودات ماورایی برای انجام امور خاصی درخواست کمک کند و از آن‌ها کمک بگیرد تا کار‌هایی مثل خبر از آینده، محافظت از وی و یا آگاه کردن او از برخی امور را انجام بدهند به اصطلاح می‌گویند که شخص احضار موکل کرده است و موکل دارد. در این مطلب به بررسی انواع موکل، شیوه احضار موکل و نکات مرتبط می‌پردازیم.

آیا به دست آوردن موکل کار درستی است؟

موکلین به دو دسته فرشتگان و اجنه تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم؛ ولی به شکل کلی ارتباط گرفتن با موکلین از جنس اجنه به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، زیرا این موجودات به دلیل شرایط حساسی که دارند ممکن است برای شما مشکلاتی را به وجود بیاورند. تسخیر و به خدمت گرفتن موکلانی از جنس اجنه نیز کار بسیار سختی است و می‌تواند به شخص آسیب‌های جبران ناپذیری بزند. بسیاری از افراد ندانسته وارد این فضا شده و در علوم غریبه شروع به جستجو و کنکاش می‌کنند، اما به دلیل ضعف‌های اعتقادی به سرعت به ورطه سقوط کشیده می‌شوند.

آیا ارتباط با موکلین و احضار آن‌ها امکان پذیر است؟

اکثر قریب به اتفاق افرادی که برای ارتباط با اجنه و احضار موکل اقدام می‌کنند، در مرحله اول به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی‌کنند. باید گفت که احضار موکل به قدری سخت است که بسیاری از افراد عمر خود را صرف این کار می‌کنند، اما در آخر به هیچ نتیجه‌ای دست پیدا نمی‌کنند؛ پس مطمئن باشید که اگر افرادی نیز توانسته باشند خود را به این درجه برسانند تعداد بسیار کم و انگشت شماری هستند. متاسفانه امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از افراد سودجو شروع به فریب انسان‌ها و کلاه برداری از آن‌ها می‌کند پس نباید به راحتی فریب این افراد را خورد و بازیچه دست آنان شد. بدست آوردن موکل کاری بسیار سخت، دشوار است، اما این دلیل نمی‌شود که بگوییم این کار امری محال و غیر ممکن است.


احضار موکل به چه معناست و چه شرایطی دارد؟

 
  • تشکر
Reactions: ᭄⌬෴ثــنا قاسـمی෴⌬᭄

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
انواع موکل و چگونگی به خدمت گرفتن آن‌ها

همان طور که گفته شد موکلین در دو دسته فرشتگان و اجنه هستند و هر دو آن‌ها می‌توانند توسط انسان‌ها احضار شوند و می‌توان کاری کرد تا آن‌ها برای ما خدمت کنند. موکلینی که از دسته فرشتگان یا به اصطلاح ملائکه هستند احضار و بدست آوردن شان کار بسیار سختی بوده و شخصی که بخواهد به این مرتبه برسد که موکلین از جنس ملک و فرشته را به خدمت بگیرد باید انسانی فوق العاده مومن، معتقد و دارای ویژگی‌های اخلاقی برجسته فوق العاده‌ای باشد. موکلین از جنس اجنه، اما به نسبت فرشتگان راحت‌تر احضار می‌شوند، اما باید به این موضوع بسیار توجه کرد که ورود اجنه به جهان انسان‌ها می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به همراه خود بیاورد.

احضار اجنه مومن نیز همانند احضار ملک است و نیاز است تا فرد به درجه والایی از ایمان برسد. همان طور که در طول تاریخ علمای بسیاری به این درجه رسیده بودند، اما احضار اجنه کافری کاری است که ممکن است انسان را به وادی بسیار غریب و سختی بکشاند. مطمئن باشید که اگر انسان به درجات والایی از ایمان و تقوا دست پیدا کند موکلین فرشته و اجنه مسلمان برای خدمت به وی حاضر می‌شوند، ولی اگر فردی بدون پرورش روح خود دست به چنین اقداماتی بزند سرنوشت دردناکی در انتظار وی خواهد بود.

نحوه احضار موکل از زبان ابن سینا به طور خلاصه

باید به این نکته توجه کنید که مطالب گفته شده در این بخش تنها اطلاعاتی است که وجود دارد و هیچ سند دقیقی برای کارکرد درست آن‌ها موجود نیست. دستور ابن سینا برای آن که بتوانید موکلانی از جنس فرشته احضار کنید انجام کار‌های زیر است:

  • هفت روز خوردن گوشت را کنار بگذارید و روز آخر را نیز روزه بگیرید.
  • شروع کار خود را از شنبه آغاز کنید و روز روزه گرفتن خود را جمعه قرار بدهید.
  • هر روز ۷ مرتبه سوره فیل را قرائت کنید و شب‌ها نیز این کار را ۴۱ مرتبه انجام دهید. در هر مرتبه باید ۵۰۰ بار در جای خلوت و خالی از سکنه این کار را انجام دهید و دور از چشم افراد سوره فیل را بخوانید. هنگامی که این کار را انجام می‌دهید باید از بخورات خوشبو استفاده کنید. در تمامی مدت از لباس سفید استفاده کنید.
  • در ادامه توضیحات و دستور العملی که از ابن سینا برای احضار موکل نقل شده است لازم است بدانید که لازمه تمامی این موارد قدرت معنوی فوق العاده بالای شخص است. زیرا اگر فردی که قصد این کار را دارد، فردی پاک و عاری از گنـ*ـاه نباشد احضار فرشتگان برای موکل شدن وی کار غیر ممکن خواهد بود.


احضار موکل به چه معناست و چه شرایطی دارد؟

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
ارتباط با اجنه از نگاه قرآن کریم

در سوره همان آیه ۶ خداوند می‌فرماید: با بعضی از انسان‏‌ها ارتباط برقرار می‌کردند و با آگاهی محدودی که نسبت به بعضی از اسرار نهایی داشتند، به اغواء انسان‏‌ها می‌پرداختند. این آیه نشان از ارتباط انسان‌ها با اجنه دارد به طوری که این اجنه از آینده برای انسان‌ها اخباری می‌آورند، اما پس از آن شروع به اغواء انسان‌ها و فریب آن‌ها کردند.

همچنین در آیه ۶ سوره جن خداوند در رابـ*ـطه با پناه بردن به اجنه می‌فرماید: و همانا مردانی از انس به مردانی از جن پناه می‌بردند، پس به سختی ‏های ایشان می‌افزودند. پس توجه داشته باشید که از دیدگاه خداوند پناه بردن و ارتباط داشتن با اجنه می‌تواند سرنوشت بسیار سختی برای انسان رقم بزند و اگر انسان ایمان کاملی نداشته باشد، به احتمال خیلی زیاد ممکن است توسط این جنیان اغواء شود.

انواع ارتباط با جن

اگر بخواهیم شیوه ارتباط با موکلینی از جنس اجنه را بیان کنیم باید گفت که انسان به دو صورت تسخیر و احضار و یا به صورت تزکیه نفس با اجنه می‌تواند ارتباط بگیرد.

تسخیر

به فتوای فقها، به تسخیر درآوردن و احضار اجنه حرام است و آیت الله دستغیب در کتاب گناهان کبیره می‌فرماید: به استخدام و به تسخیر درآوردن ملک، جن، ارواح و یا سیار حیوانات تسخیرات گفته می‌شود که تمامی آن‌ها حرام بوده و جز اقسام سحر به حساب می‌آیند.



احضار

اما شیوه دوم ارتباط از طریق تمرین، ریاضت، اذکار خاص و تزکیه نفس می‌تواند ایجاد شود. در بین این راه‌های گفته شده تزکیه نفس بهترین روش برای ارتباط با اجنه و موکل گرفتن است. باید به این موضوع توجه داشت که در این راه و تزکیه نفس نیت و هدف اصلی شما نباید ارتباط با اجنه باشد؛ بلکه باید نیت خود را به صورت حقیقی رسیدن به کمال انسانی قرار بدهید و پس از آن اگر با خلوص نیت و تقوا کامل اقدام به این کار کنید تا به خواست خداوند برخی از اجنه مومن شروع به ارتباط با شما کنند. اگر بخواهیم از نمونه‌های تاریخی صحبت کنیم باید بگوییم که بسیاری از افراد از ارتباط آیت الله بروجردی با یکی از جنیان مومن به نام زعفر جنی مطالبی نقل کرده اند.


احضار موکل به چه معناست و چه شرایطی دارد؟

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
کلاه برداری از طریق احضار موکل

همان طور که در بخش‌های قبلی نیز گفته شد، عده‌ای سودجو با استفاده از فریب شروع به کلاه برداری می‌کنند. این کلاه برداران معمولاً به افراد مختلف می‌گویند که اگر مبلغ بسیار زیادی پول به من بدهید برای شما موکل احضار می‌کنم یا جنیانی که برای آزار و اذیت شما استخدام شده اند را از شما دور می‌کنم. بهتر است باز هم تاکید کنیم که احضار موکل به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و مطمئن باشید شخصی که به شما چنین حرف‌هایی می‌زند قصد فریب شما را دارد.

اما اگر این کار تنها ضرر مالی داشته باشد قابل تحمل است؛ متاسفانه گاهی شرایط بسیار پیچیده و سخت می‌شود که دیگر هیچ کاری از دست کسی ساخته نیست. بسیاری دیده شده که ورود به این حوزه‌ها و کمک گرفتن از افراد اشتباه دنیا و آخرت بسیاری را از بین برده است. اگر شما به سراغ کسی بروید که به درستی اطلاعاتی در رابـ*ـطه با علوم غریبه نداشته باشد، ممکن است زندگی شما توسط اجنه کافر و مزاحم بهم بریزد و دیگر نتوانید به زندگی عادی خود برگردید. از طرفی اگر شخص دعا نویس یا کسی که اقدام به احضار موکل می‌کند ایمان و اعتقاد واقعی نداشته باشد با ورود موکلین کافر زندگی شما را تبدیل به جهنم خواهند کرد.

افراد گوناگونی با انجام کار‌های شیطانی و توهین به مقدسات توانسته اند با اجنه کافر ارتباط برقرار کنند، این افراد به معنای واقعی کلمه کار‌ها شیطانی انجام داده و با توهین به قرآن، ائمه و پیامبران اقدام به احضار اجنه می‌کنند. درخواست کمک از این افراد هیچ نتیجه‌ای به جز از بین رفتن دنیا و آخرت شما نخواهد داشت و شما نیز وارد پرتگاهی می‌شوید که خروج از آن کار غیر ممکن است.

سخن آخر

علوم غریبه حوزه‌ای بسیار سخت و عجیب بوده و تعداد بسیار کمی می‌توانند در این حوزه ورود کنند. یکی از کار‌هایی که در علوم غریبه انجام می‌شود، احضار موکل است. این کار امری محال نیست و افرادی هستند که می‌توانند این کار را انجام بدهند؛ اما ارتباط با اجنه باعث ورود شما به دنیای عجیب آن‌ها می‌شود.
#ویرگول


احضار موکل به چه معناست و چه شرایطی دارد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا