خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
جن زدگی چگونه اتفاق می افتد؟

گفته می‌شود وقتی جن روحی را تسخیر می‌کند ممکن است بعد از آن فرد حافظه یا شخصیت کلی خود را از دست بدهد و هیچکدام از وقایع جن زدگی خود را به یاد نداشته باشد. در واقع در بیشتر موارد با نفوذ جن به روح شخص، صدای او کمی تغییر کرده و حالت صورتش کمی غیر عادی می‌شود به گونه‌ای که چشمان کمی بازتر از حد معمول می‌شود.

معمولا بر اثر جن زدگی فرد کارهایی عجیب و غیر قابل پیش بینی انجام می‌دهد به طوری که کاملا درون گرا شده و ارتباط خود را با دیگران قطع یا محدود می‌کند؛ گاهی اوقات دچار حمله‌های عصبی و روانی می‌شود و بیشتر از قبل ساکت و پرخاشگر می‌شود. گفته می‌شود که این افراد مدتی طولانی به نقطه‌ای نامعلوم خیره می‌شوند یا با اشیاء و فضای خالی صحبت می‌کنند. بسیاری افرادی که جن بر آن‌ها غالب می‌شود نا خود آگاه دچار کبودی و جراحاتی در سطح پوست خود می‌شوند و نمی‌توانند علت آن را پیدا کنند.

علائم جن زدگی چیست؟

گفته می‌شود بیشتر افراد جن زده بدن بسیار سردی دارند به طوری که با نزدیک شدن به آن‌ها یا گرفتن دستانشان ممکن است احساس سرمای شدیدی به شما دست دهد. برخی از تحقیقات انجام‌شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که هنگام نزدیک شدن جن، تغییر دمایی در محیط اطراف حس می‌شود که ممکن است به علت انرژی باشد که این موجودات حامل آن هستند. برخی از محققان این انرژی را انرژی الکترومغناطیسی می‌دانند که باعث کاهش مادون قرمز و انرژی محیط و به دنبال آن سبب کاهش دما می‌شود. به همین دلیل است که افراد جن زده مانند یخچال سرد هستند.

به طور کلی مهم‌ترین علائم جن زدگی اختلالات رفتاری و روانی، انزوا، میل شدید به تنهایی، پرخاشگری، بی اشتهایی، افسردگی، تند مزاجی، کاهش وزن شدید، آسیب‌های جسمی به بدن، صحبت کردن راجع امور فراطبیعی، اشاره به دوست یا فردی که وجود خارجی ندارد، سردرد، خستگی، بی حوصلگی و تشنج میباشد.


چرا جن وارد بدن انسان می‌شود؟

اظهار نظر در خصوص صحت و سقم داخل شدن جن به بدن انسان کار آسانی نیست، هر چند ساختار وجودی انسان و جن به گونه اي نيست كه چنين اصطحکاکی بين ما و آن ها باشد ، اما در هر صورت امكان آزار و اذيت شدن انسانی توسط اشرار جن عقلا محال نيست، همان طور كه ممكن است هر انسانی توسط يک انسان شرور ديگر و يا هر حيوان موذی مورد اذيت و آزار قرار بگيرد.

با وجود اینکه جن‌ها نمی‌توانند انسان‌ها را به طور شفاف ببینند و تنها انسان‌ها را به شکل تصاویری تار می‌بینند، گاهی با انگیزه‌های مختلفی وارد بدن انسان‌ها می‌شوند. برخی جن‌ها می‌توانند با انسان‌ها ارتباط برقرار کنند یا به دورن آن‌ها نفوذ کنند و کنترل افراد را به دست بگیرند.

در واقع، بیشتر جن‌ها احتمالا انسان‌ها را مانند ارواحی در نظر می‌گیرند که در دنیای موازی آن‌ها زندگی می‌کنند. شاید بتوانیم بگوییم همانطور که در دنیای ما جن‌ها دور از تصور هستند، در دنیای آن‌ها نیز ما حکم موجوداتی دور از ذهن را داریم که برای رویت ما باید به دنیایمان نفوذ کنند.

برخی مطالعات متافیزیکی حاکی از آن است که جن نیز برخی خصوصیات رفتاری و احساسی انسان را دارد و ممکن است به علت انتقام، خشم، حسادت، علاقه یا تنها به علت شرارت یا نیروهای اهریمنی وارد بدن فردی شود و به منظور برآورد نیازهای خود و رسیدن به هدف کنترل فرد را به دست بگیرد.!

در باور برخی افراد، جن‌ها تنها در شب، تاریکی، تنهایی و در محل‌هایی مانند گرمابه، آب انبار، پستو و ویرانه و بیابان وجود دارند. در باور عامه، جن به شکل انسان است با این تفاوت که پاهایش مانند بز، سم دارد. مژه های دراز او نیز با مژهٔ انسان متفاوت است و رنگ موی او بور است. همزمان با زاده شدن هر نوازد انسان، بین اجنه نیز نوزادی به دنیا می‌آید که شبیه نوزاد انسان است اما سیاه و لاغر و زشت. این موجود را همزاد آن طفل می‌خوانند.


جن زدگی چگونه اتفاق می افتد؟

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
راه دفع جن

بنابر باور برخی، نه تنها باید پیش از ریختن آب جوش روی زمین «بسم الله» گفت، بلکه حتی پیش از ریختن آب سرد، پرت کردن چیزی و هر کاری که می‌تواند به یک موجود فرضی در محل آسیب برساند یا برای او اهانت آمیز باشد (مانند انداختن آب دهان و …) نیز باید «بسم الله» گفت. و ذکر این عبارت برای دور کردن جن‌ها از محل و ایمن ماندن از آسیب احتمالی آن‌ها موثر است. البته عده‌ای نیز متعقدند که ذکر «بسم الله» به تنهایی چاره ساز نیست و حتی نوعی دعوت از آنان محسوب می‌شود و حتماً باید عبارت را کامل و به صورت «بسم الله الرحمن الرحیم» به کار برد .

در تهران قدیم عده‌ای از ساکنان را عقیده بر این بود که گاه و بی‌گاه در مواقع معین در حمام‌ها جن‌ها رفت و آمد می‌کنند، به همین دلیل عقیدهٔ خرافاتی و تحت تاثیر این‌گونه توهومات و عقاید بی‌اساس، با احتیاط قدم به حمام می‌گذاشتند، مخصوصا شب‌ها خیلی با ترس و توهم در حمام وارد شده و خود را شستشو می‌کردند. گویند مظفرالدین شاه از همین‌گونه افراد بود …عده ای را عقیده بر این بود که جن‌ها گاهی برای اغفال و فریب مردم و کشانیدن آنها به حمام، زودتر از موعد مقرر در بوق حمام می‌دمند … مردم برای رفع و دور کردن اجنه به بعضی عوامل متوسل می‌شدند و از جمله جام چهل کلید و این جام از برنج ساخته شده بود و دسته‌ای داشت که آن را سوراخ می‌کردند و بر چهل پاره برنج یا مس بعضی کلمات را حک می‌کردند، ضمنا بعضی دعاها را به خط خوش به روی جام می کندند.



آیا جن علم غیب دارد؟

قابلیت های موجود در جن که ناشی از نوع خلقتش می‌باشد (مانند پنهان بودن از چشم، طی مسافت کردن و غیره) این تصور را در ذهن انسانها ایجاد می‌کند که این موجودات از عالم غیب آگاهند. البته بسیاری از ارتباط برقرارکنندگان آگاهانه به قصد سوءاستفاده و فریب مردم و یا ناآگاهانه به این باورها دامن زده اند، ولی حقیقت آن است که تنها خداوند است که آگاه به غیب می‌باشد و لاغیر، چنان چه می‌فرماید: «خداوند دانای غیب است و غیب خود را بر هیچ کس آشکار نمی سازد، مگر بر آن پیامبری که از اوخشنود باشد». و البته بسیار دیده شده در جریان همین احضار روح که ما آن را احضار جن می‌دانیم، جنیان توانسته اند پاسخ های درست و مناسبی را ارائه دهندکه آن را نباید ناشی از علم غیب آنان دانست، زیرا جنها از آنجایی که به راحتی می‌توانند طی طریق کنند، می‌توانند از همنوعان خود که در جریان ماجرا قرار دارند پاسخ را جویان شده و به شخص رابط اطلاع دهند و یا از امکانات دیگری استفاده کنند که ما از آن بی خبریم. به هر حال علم غیب چه برای انسان و چه برای جن منتفی است مگر برای عده ای خاص که از طرف خداوند این توانایی برایشان ممکن می‌شود


جن زدگی چگونه اتفاق می افتد؟

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا باید از جن ها ترسید؟

برای در امان ماندن از آنها چه باید کرد؟

ظرفیتها و عکس العملهای انسانها در ارتباط با موجودات ناشناخته بسیار متفاوت و غیرقابل پیش بینی است. بنابر اعتقاداتی که سـ*ـینه به سـ*ـینه و نسل به نسل منتقل شده همواره جن ها موجوداتی آزاردهنده و موجب شر و فساد بوده اند، هرگاه بیماری لاعلاجی پیش آمده و یا اتفاق غیرقابل توجیهی روی داده به جن و شیطان نسبت داده شده است.

علائم حضور اجنه در خانه

۱. گم شدن و ناپدید شدن اشیاء و وسایل منزل از مکانی که آن‌ها را در آنجا قرار داده ایم.

۲. منتقل شدن اشیاء از جایی به جای دیگر به خودی خود و بدون دخالت ما. (مثلا من مسواکم را دیروز در تاقچه اتاقم گذاشتم، ولی امروز آن را در آشپزخانه پیدا می‌کنم وقتی هم از افراد خانواده می‌پرسم میبینم کسی به مسواک من دست نزده است)

۳. وقتی در خانه تنها هستیم کسی مارا صدا می‌زند. (مثلا شنیدن صدای همسر و فرزندان که ما را صدا میزنند در صورتی که هیچکس غیر از ما در خانه نیست یا همسر ما سال‌ها از دنیا رفته است).

۴. شنیدن صدا از آشپزخانه، مانند بهم خوردن ظروف یا باز شدن شیر آب یا شکسته شدن شیشه.

۵. شنیدن صدا‌هایی مانند خمیازه کشیدن، صدای پا، صدای گریه، خنده و یا صدای پچ پچ در حالی که مطمئن هستیم کسی غیر از ما در خانه نیست.

۶. افتادن و شکستن ظروف شیشه‌ای یا چینی و همچنین خراب شدن غیر عادی و مستمر وسایل منزل، سوختن و از کار افتادن آنها.

۷. دستکاری شدن ناگهانی برق منزل و یا روشن و خاموش شدن بدون دلیل لامپ‌ها و وسایل برقی مانند رادیو و تلویزیون در حالی که ما از خاموش بودن یا روشن بودن آن‌ها از قبل مطمئن بودیم.

۸. دیدن حیوانات، حشرات و خزندگانی مانند مار که هر بار آن‌ها را می‌کشیم دوباره همان موجود را زنده می‌بینیم [این نشانه با جادو همراه است].

۹. گریه کردن و جیغ زدن‌های بی دلیل نوزادان و کودکان و پریدن ناگهانی آن‌ها از خواب.

۱۰. خون دماغ شدن اعضای خانه بدون دلیل، سردرد و اختلافات و مشاجره‌های پی در پی در خانه و بین اعضای خانواده.

۱۱. دیدن حشرات موذی، گربه و سگ‌های سیاه در خواب که در منزل راه می‌روند و مانور می‌دهند.

۱۲. تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به سردی یا گرما بدون وجود منبعی خاص یا دلیل واضح.

۱۳. واق واق کردن مداوم و بی دلیل سگ‌های خانگی یا خیره ماندن حیواناتی مثل سگ و گربه بر شیئی خیالی و نامرئی در گوشه‌ای از منزل و یا امتناع حیوانات خانگی از رفتن به اتاقی که قبلا راحت وارد آن می‌شدند.

۱۴. دیدن سایه‌هایی که به یکباره از اتاق خارج شده یا وارد اتاقی دیگر می‌شوند و یا از حمام به توالت و برعکس حرکت می‌کنند.

بازی اتاق فرار تسخیر نیز به همین مقاله مربوط می شود. جایی که یک خانواده توسط ارواح و اجنه تسخیر شده و شما باید راه نجات این خانواده را پیدا کنید.

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده تان رقم بزند.
منبع: اتاق فرار انیگما


جن زدگی چگونه اتفاق می افتد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا