خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
با یک دیدگاه واقع‌بینانه درمی‌یابیم که سفر روح تنها به معنای فرافکنی یا ماوراءالطبیعه نیست. سفر روح میزان ارتعاشات آگاهی فردی است که ما می‌توانیم از طریق آن، میزان دانائی و توان درونی خود را بالا ببریم، متأسفانه هندوها و لاماهای تبتی معنی اصلی سفر روح را به موضوعات سایپولوژی سوق داده‌اند و افرادی چون ”لوبسانگ رامپا“ و سایر شخصیت‌های دیگر به موضوعات فراطبیعی آن اهمیت زیادی داده‌اند که این خارج از منطق و قوه عقل سلیم است زیرا سفر روح به شیوه‌های فرافکنی نمی‌تواند بازتاب معنی اصلی آن باشد. به‌طور مثال تمرکز نمودن، انسجام فکر و جهت دادن آن به درون می‌تواند نوعی سفر روح سالم باشد که قادر است هم امنیت روانی و آسایش ذهنی فرد را تضمین کند هم توانائی او را بالا ببرد.
انرژی بحث دیگری است که در خصوص نوع انرژی، کمتر فردی پیدا می‌شود که تفاوت نیروهای لطیف درونی و انرژی‌های بیرونی را تشخیص دهد در حالی که این دو متضاد هم هستند.
سفر روح سالم در پناه امنیت کامل استاد درون شکل می‌گیرد، نیروی کیهانی استاد درون و برقراری ارتباط با آن، می‌تواند فرد را با امنیت کامل در سفر روح یاری دهد. خروج از جسم فن ساده‌ای نیست و اصولاً در صورت ادغام تمرینات زیاد و عدم هماهنگی و نظم در میان آنها مشکل‌ساز است. ما زمان زیادی را صرف خروج از جسم می‌نمائیم اما آیا واقعاً با نیروهائی که به درون خودجذب می‌کنیم آشنائی داریم؟ آیا می‌دانیم این نیروها چه تأثیراتی در روند درونی و ساختار ذهنی ما ایجاد می‌کنند؟ از جمله مواردی که باید به آن اشاره نمود این است که چگونه با تمرینات سفر روح، می‌توانیم نیروهای زیادی را که جذب نموده‌ایم تخلیه کرده و آنها را به تعادل برسانیم، اگر به طریقهٔ تخلیه این نیروهای اضافی و روش ایجاد تعادل آشنا نباشیم سه حالت ناخوشایند زیر برای ما پیش می‌آید:
۱) گوشه‌گیری و درون‌گرائی
۲) دوری از مسئولیت‌ها و پذیرش زندگی واقع‌بینانهٔ فعلی
۳) بروز استرس‌های بی‌مورد و پریشانی افکار
بسیاری از افراد هر نوع کتابی را مطالعه کرده و هر نوع تمرینی را انجام می‌دهند تا بتوانند تجربه‌ای در زمینهٔ سفر روح داشته باشند اما بعداً متوجه می‌شوند که تجربیات آنان ارزش زیادی نداشته و در عمل مشکلات زیادی گریبانگیر آنها است ولی علت آن را نمی‌دانند. علت همان تداخل غیراستاندارد نیروهای درونی و بیرونی است.
سفر روح به معنای گسترش و بالا بردن توان درونی است و نمی‌تواند تنها در فرافکنی‌های اثیری و خروج از جسم باشد. تمرکز و مراقبت از فکر و شناسائی مشکلات درونی خود به نوع اعجاب‌انگیزی، سفر روح است که کمتر فردی به آن اهمیت می‌دهد.
سفر روح می‌تواند یک مسافرت ساده باشد. طی یک سفر، چقدر به تجارت خود افزوده‌اید؟ و چه چیزی به شما اضافه شده است؟ دقت، تمرکز و یافتن راه‌حل مشکلات زندگی نیز نوعی سفر روح می‌باشد که بسیار بااهمیت‌تر از خروج از جسم و فرافکنی است.
خلاصه و تعمق عرفا خود نوع زیبائی از سفر روح است. سفر روح تنها روشن ضمیری اثیری ”بودا“ یا ”کریشنا“ نیست، تعمق و تمرکز بر روی هر موضوعی از نمونه‌های بارز سفر روح است که متأسفانه در ایران و بسیاری از کشورها هنوز به معنی واقعی آن دست نیافته‌اند و به همین خاطر برخی از افراد تنها تحت‌تأثیر و جاذبه‌های پرواز اثیری قرار می‌گیرند. پیشنهاد من به شما این است که بدون مشورت و داشتن اطلاعات کافی، به هر تمرینی که در کتاب‌های مختلف می‌خوانید، مبادرت نکنید.
طی ده سال تحقیق د خصوص سفر روح، انسان‌های زیادی را دیده‌ام که دارای تجارب سفر روح بوده‌اند اما هیچ نوع تحول و تغییری در زندگی آنها حاصل نشده است! چرا؟ چون آنها فقط مجذوب پدیده‌های سفر روح بوده‌اند و به همین خاطر در این تجارت چیزی به آنان اضافه نشده تا آنها را در زندگی خود به‌کار گیرند.


سفر روح؟!

 
  • عالی
Reactions: Z.a.H.r.A☆

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
معنای مراقبه چیست؟ آیا با دیدن مناظر درونی و جاذبه‌های آن، مراقبه نام دارد؟ آیا مراقبه به معنای چگونه مراقبت کردن است؟ اما از چه چیزی؟ مراقبت از زندگی، از درون، از خانواده و مراقبت از هر نوع تفکر ...
مراقبه نوعی تمرین است به این معنا که ما باید همیشه از طرز برداشت‌ها، نحوهٔ زندگی، نوع خوراک، پوشاک و ارتباط خود با سایرین مراقبت کنیم و بهداشت فکری درونی و بیرونی خود را همیشه رعایت نمائیم.
● اصول ارتباط با استاد درون
▪ مراقبه
مراقبه یکی از روش‌های مفیدی است که می‌توانیم از طریق آن با استاد درون خود ارتباط برقرار کنیم. این نوع ارتباط دارای محدودیت مکانی و زمانی نیست. شما هر وقت به کمک نیاز داشتید می‌توانید از استاد درون یاری، مساعدت و راهنمائی طلب کنید، شما از طریق مراقبه می‌توانید آرام آرام با استاد درون ارتباط صمیمانه و عاشقانه‌ای را ایجاد کرده و کافی است که اندکی خویش انضباطی پیشه کنید. او از طریق درون و بیرون (منظور وقایع زندگی است) با ما ارتباط برقرار می‌کند. استاد درون دارای زبان خاصی است که ما کم کم با انجام تمرینات می‌‌توانیم صدای او را بشنویم و با این نیروی خارق‌العاده که خداوند در وجود ما به ودیعت نهاده، ارتباط برقرار کنیم.
▪ مراقبه‌های ابتدائی
هر شب قبل از خواب بیست دقیقه از وقت خود را به مراقبه اختصاص دهید. شما به دو روش می‌توانید این کار را انجام دهید:
الف) روش بیرونی
به‌ مکان خلوتی بروید و تمامی مساول و موضوعات خود را به‌صورت یک نامه (انگار که دارید برای دوست خود می‌نویسید) بر روی کاغذ بیاورید. استاد درون بهترین دوست و همدم ماست او همچنین شنونده بسیار خوبی است، برای این‌کار، یک دفتر ثبت تجربیات تهیه کنید، شما هر شب سؤالات و موضوعاتی را که مدنظر دارید، با او در میان بگذارید و به مدت بیست دقیقه بر روی آن موضوع تمرکز کنید. سپس منتظر دریافت یک پاسخ درونی باشید. اما برای طرح این سؤالات، باید سه اصل مهم را در نظر بگیرید:
۱) در هنگام نوشتن از استرس، پرخاش و ترس دوری نمائید، سعی کنید در زمان نوشتن آرامش خود را حفظ کرده تا به جواب‌های مناسبی دست یابید در غیر این‌صورت جواب مناسبی نخواهید گرفت و صرفاً با ذهن خود گفتگو می‌کنید.
۲) برای گرفتن جواب عجله نکنید.
۳) تمرین را هر شب انجام دهید و هر شب مسائل و موضوعات جدیدی را با او در میان بگذارید تا یک ماه این تمرین را ادامه دهید.
ب) روش درونی
هر شب قبل از خواب بیست دقیقه این مراقبه را انجام دهید:
۱) مکان آرامی را انتخاب نمائید. اگر در منزل هستید توجه داشته باشید کسی شما را در حتی مراقبه، صدا نزند.
۲) هوای اتاق نه زیاد سرد باشد نه گرم؛ به هر حالتی که دوست دارید و راحت هستید می‌توانید به مراقبه بپردازید (درازکش، چهار زانو یا نشسته) به هر حال به جسم خود فشار نیاورید.


سفر روح؟!

 
  • عالی
Reactions: Z.a.H.r.A☆

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳) آرام چشمان خود را ببندید. در این حال، شما پرده سیاه ذهن را می‌بینید به وسط ابروان خود تمرکز کنید، اینجا نقطه تمرکز شما است (با چشمان باز سعی نکنید نقطه تمرکز را ببینید. چون دچار سردرد خواهید شد) به دنبال دیدن یک تصویر با نور باشید؛ سعی کنید تمامی افکار مزاحم را (که باعث شک و تردید و هراس شما می‌گردد و سایر مواردی که همیشه افکار شما را به خود مشغول نگه می‌دارد) از خود دور کنید و به آنها بی‌توجه باشید.
۴) با پنج نفس عمیق که دارای دم و بازدم‌های ممتد باشد شروع کنید، طبق این فرمول: ۵ تنفس دم و بازدم طولانی + یکبار مکث، بعد از مکث، مجدداً همین عمل را تکرار کنید. زمان مکث حداکثر یک دقیقه به‌صورت نظری باشد تا کم کم از طریق درون نیز به درک زمان نائل شوید. این تمرین تنفسی را ۳۰ دقیقه ادامه دهید.
۵) طی انجام دم و بازدم سعی کنید افکار منفی و سانسکاراها را از وجود خود خارج کنید.
قبل از تمرین حتماً به یاد داشته باشید که چه چیزی را از استاد درون خواسته‌اید و به درون خود توجه داشته و منتظر یک دریافت باشید. صدای استاد درون بسیار نرم و لطیف به گوش می‌رسد و شما با این تمرین می‌توانید پاسخ بسیاری از سؤالات خود را دریافت کنید.
#ویستا
آیا روح در هنگام خواب از بدن خارج می شود؟


شواهد روشنی در قرآن و سنت وجود دارد که نشان می دهد هنگام خواب روح شخص گرفته می شود و خواب نوعی مرگ مصنوعی است.
اما گرفتن روح در خواب لزوماً به معنای جدا شدن کامل آن از بدن نیست، همانطور که در مرگ اتفاق می افتد.

بلکه این واقعیت که حیات در هنگام خواب در بدن باقی می ماند، نشانگر این است که روح در هنگام خواب هنوز به بدن متصل است، اما ارتباط آن از زمان اتصال روح به بدن در بیدار کمتر است.

هر خروج روح از بدن به معنای مرگ نیست. بلکه آنچه برای بدن اتفاق می افتد با توجه به نوع جدایی متفاوت است. برداشتن روح از بدن لزوماً به معنای خروج کامل آن از بدن نیست. بلکه ممکن است روح خارج شود در حالی که نوعی ارتباط همچنان وجود دارد. خارج شدن روح از بدن هیچوقت قبل از خواب اتفاق نمی افتد فقط زمانی اتفاق میفتد که فرد کاملاً به خواب رفته باشد.

در ادامه میفهمیم که چگونه عمل پرواز روح را در خواب انجام دهیم:

وقتی که خوابتان می آید دراز بکشید و دستتان را به سمت بالا بکشید، طوری که بدنتان خسته نشود و وقتی خوابتان آمد و از حالت جسمی تان خسته شدید دستتان را بیندازید تا بیدار شوید این عملیات را چندین بار انجام دهید در این حالت شما میخواهید بخوابید ولی بیدار میشوید این عمل را آنقدر انجام دهید تا به حالت خواب و بیداری برسید اینکار را با جسم انجام نمیدهید بلکه با تمرکز انجام میدهید و آرامشتان بهم نمیخورد و ما قصدمان از انجام این حرکات این است که شما خوابتان نبرد و در همین حالت خواب و بیداری بمانید چون برونفکنی در این حالت رخ میدهد.

حال روحتان را از بدنتان بیرون بیاورید (البته قسمتی از روحتان را) و هرجا که خواستید بروید و هرچه که خواستید بیینید هیچکس شما را نمیتواند ببیند و آن چیزهایی که شما دیدید همه در حال اتفاق افتادن است یعنی ممکن است.
#متا_راز


سفر روح؟!

 
  • عالی
Reactions: Z.a.H.r.A☆
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا