خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ĤaŊaŊeĤ~

دستیار تالار کتاب گویا
دستیار مدیر
گوینده انجمن
میکسر انجمن
  
عضویت
17/7/21
ارسال ها
731
امتیاز واکنش
9,740
امتیاز
263
سن
17
محل سکونت
فضول آباد
زمان حضور
61 روز 11 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
این عمارت در سال ۱۸۷۱ توسط «آنتون سائر» ساخته شد که اصالتا اهل استرالیا بود. این خانه زیبا در ایالت کانزاس اما هم اکنون مدت‌ها است که متروکه شده و از دوران باشکوهش فاصله گرفته است. البته این سرنوشت چیز عجیبی نیست، آن هم برای خانه‌ای که به واقع محل وقوع رویدادهای ناخوشایندی تلخی بود.

برای چندین نسل این عمارت در تملک اعضای این خانواده بود و در عین حال بسیاری از تراژدی‌های خانوادگی که گریبان این خانواده نگونبخت را گرفت، در همین عمارت به وقوع پیوستند. دو نفر در این خانه دست به خودکشی زدند، نفر بعدی دخترکی کوچک بود که در استخر واقع در این ملک غرق شده و جان داد. بد نیست بدانید مالک اصلی هم در همین خانه دار فانی را وداع گفت.

با این همه مرگ و میر، فضای این خانه چندان روی صلح و آرامش را به چشم ندیده است، در عوض بسـ*ـتری مناسب فراهم شده تا فعالیت‌های ماورایی و غیر قابل توضیح ابراز وجود کنند. اغلب در این مکان صداهای ماورایی و عجیب به گوش می‌رسند، خنده‌هایی که در فضا می‌پیچید، فریادها و صدای ناله و گریستن، در حالی که درها خود به خود باز و بسته می‌شوند. عده‌ای حتی ادعا کردند که حین حضور در این ملک احساس می‌کردند کسی به آنها چشم دوخته است، اشیا خود بخود تکان خورده‌اند، یا به صورت کاملا ناگهانی و با خشونت به سمت آنها پرتاب شدند

_948aec66f2b80ff0.jpg


قلعه سوئر

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و Z.a.H.r.A☆
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا