خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین فروردین ماه
شما نیاز شدیدی به تغییرات در زندگی روزمره ی خود احساس می کنید، اما نباید بلافاصله به اولین موقعیتی که برایتان پیش می آید بچسبید و بهتر است کمی منتظر بمانیدتا گزینه های بهتری سر راهتان قرار بگیرند. اگر الان عجله کنید خیلی زود از انتخابی که کرده اید پشیمان خواهید شد. در پذیرفتن تعهدات و مسئولیت هایی که شما را برای دراز مدت به خود مشغول خواهند کرد دقت بیشتری به خرج دهید و پیش از جواب دادن همه ی جوانب را به خوبی در نظر بگیرید. امروز افرادی که با شما برخورد می کنند با انرژی مثبت و مضاعفی شما را ترک خواهند کرد و حتی چند کلمه صحبت کردن با شما باعث بهتر شدن حال آنها خواهد شد. خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش دهید تا اینکه با عقلتان رفتار کنید، اگر انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه
امروز در انتظار شنیدن خبرهایی فوق العاده باشید. بالاخره آنچه در انتظارش بوده اید را دریافت خواهید کرد. ترفیع رتبه، به پایان رساندن پروزه ای مهم، دریافت پولی که در انتظارش بوده اید، هر چیزی که فکرش را بکنید ممکن است. در مورد روابط عاطفیتان نیز می توانید منتظر خبرها و اتفاقات خوبی باشید. شما بدون تردید تمام تلاش خودتان را کرده و حتی فراتر از توانایی های خود رفته اید و حالا زمان دریافت پاداشتان فرا رسیده است، پس با خوشحالی از جایزه ی زحماتتان لـ*ـذت ببرید. شما سعی دارید نسبت به حرف ها و نظرات دیگران پذیرا باشید و ذهنی باز داشته باشید، اما ترجیح می دهید به جای حرف زدن دست به کار شوید و از فرصت ها استفاده کنید. این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده ، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین خرداد ماه
حالا دیگر وقت آن رسیده است که سر و سامانی به مهارت های کامپیوتری خود بدهید. تکنولوژی قرار نیست هیچ وقت از بین برود، پس بهتر است به جای مبارزه با آن سعی کنید خودتان را با آن وفق بدهید. خوشبختانه ذهن شما آمادگی لازم برای جذب این اطلاعات را دارد و می توانید جنبه های مختلف مهارت های کامپیوتری را خیلی خوب یاد بگیرید. وقتی به انجام این کارها تسلط کافی پیدا کنید می توانید از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرید. حمایت خانواده و اطرافیانتان برای شما از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اما امروز وقتی می بینید نزدیک ترین افراد به شما نظراتی کاملا متفاوت با شما دارند احساس می کنید که کاملا تنها گذاشته شده اید. شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیس نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید، حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه تان بیشتر برسید، انرژی شان حالتان را خوش می کند.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین تیر ماه
امروز خانه ی شما پر از یک انرژی غیر منتظره شده است. مهمان های ناخوانده از راه می رسند، وسایل مختلف خراب می شوند و هر لحظه کارهای بسیاری در خانه تان در جریان هستند که به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند. مطمئنا اوضاع کمی آشفته به نظر می رسد، اما این شلوغی و این همه آدمی که به خانه تان می آیند و می روند تا حدودی هیجان انگیز هم هست و این وضع به جای این که شما را پریشان کند می تواند برایتان جالب هم باشد. امروز درک کردن اطرافیانتان برای شما کمی دشوار است و نمی دانید که باید آنها و گفته هایشان را جدی بگیرید یا نسبت به آنها بی توجه باشید. خودتان را برای رفتارهای عجیب و غریب آنها آماده کنید! از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین مرداد ماه
امروز ممکن است که خبرهای جالبی دریافت کنید. شاید این اخبار را از طریق یک تماس، پیام و یا ایمیل دریافت کنید و به احتمال زیاد از طرف یکی از افرادی خواهد بود که به شما نزدیک هستند. این اخبار هر چه که باشند به احتمال زیاد شما را به تقلا خواهند انداخت تا هر چه سریعتر پروژه ای که در ارتباط با آنها در سر دارید را عملی کنید. شما بسیار خوشحال و پر انرژی و مصمم هستید و می خواهید هر چه زودتر این پروژه را با موفقیت به پایان برسانید. این که با افرادی که مشکل و دردی دارند احساس همدردی کنید بسیار خوب و ارزشمند است، اما نباید اجازه بدهید که رفتاری بیش از حد احساساتی کنترل کارها را از دست شما خارج کند. گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید، انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است. تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید، راهی که پیش گرفته اید بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین شهریور ماه
خبرهای خوبی در رابـ*ـطه با مسائل اقتصادی به دست شما خواهند رسید و فرصت های زیادی را پیش رویتان قرار خواهند داد. این اخبار باعث خواهند شد که شما با شور و هیجان بسیاری به فکر شروع یک فعالیت تجاری بیفتید، اما بهتر است بیش از اندازه عجله به خرج ندهید و با برنامه ریزی و حساب شده پیش بروید. امروز تمام روز این جمله را به خودتان بگویید: «بخند تا دنیا به رویت بخندد»! شاید در نگاه اول این جمله کمی مسخره به نظر برسد، اما اگر واقعا آن را باور داشته باشید حتما همین طور خواهد شد. می توانید هم به خودتان و دنیای اطرافتان انرژی منفی بدهی و در برابر انرژی منفی بیشتری دریافت کنید؛ به هرحال انتخاب با خودتان است! برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما نیاز به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین مهر ماه
امروز برای شما روز هیجان انگیزی خواهد بود. مطمئنا سرتان حسابی شلوغ خواهد بود، اما شما انرژی لازم برای سر و کله زدن با همه ی کارهایی که به عهده تان هستند را خواهید داشت. از آنجایی که حس ماجراجوییتان افزایش یافته است دلتان می خواهد که کار متفاوتی انجام دهید. اگر فرصت انجام یک کار جدید و متفاوت برایتان فراهم نشد حداقل دوستانتان را به یک دورهمی در یک کافه، رستوران یا حتی پارک محلتان دعوت کنید و با هم در مورد ماجراحویی های گذشته تان صحبت کنید. اگر هیچ یک از اینها برایتان میسر نشد حداقل یک فیلم هیجانی تماشا کنید؛ همین هم می تواند تا حدودی نیازتان را برآورده کند. به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید، اما کم کم نتایجش را خواهید دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید خارج بشوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده اید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین آبان ماه
امروز تمام هوش و ذکاوتتان را برای کمک به خودتان و بهتر کردن زندگیتان به کار بگیرید. ممکن است اطلاعات بسیار مهم محرمانه ای به دست شما برسند که می توانند شما را به انجام یک سرمایه گذاری بسیار خوب و سودآور راهنمایی کنند. با این حال حواستان را خیلی خوب جمع کنید و به منبع خبر توجه ویژه ای داشته باشید، شاید شنیده هایتان بسیار وسوسه آمیز و نوید بخش یک وضعیت مالی فراتر از رویاهایتان باشند، اما نباید عجولانه هیچ تصمیمی بگیرید. از قدیم گفته اند که عجله کار شیطان است، پس هر چقدر که لازم می دانید دست نگه دارید و پیش از هر اقدامی تمام شرایط را سنجیده و عاقلانه ترین انتخاب ممکن را انجام دهید. در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیآزارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین آذر ماه
دوستانتان بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهند و هر چقدر که سنتان بالا می رود نقش آنها در زندگیتان بیشتر می شود و ارزش و اهمیت بیشتری برایتان پیدا می کنند. امروز شما فرصت پیدا کردن یک یا حتی دو دوست جدیدی به حلقه ی دوستان خود را خواهید داشت و این برای شما بسیار ارزشمند است. شاید حتی به عضویت گروهی در بیایید که با آنها علایق مشترکی دارید و از وقت گذراندن با آنها لـ*ـذت می برید. رویاهایتان به شما از هر زمان دیگری نزدیک تر هستند. خودتان این را خوب می دانید که راه رسیدن به آنها همیشه هموار و بی دردسر نخواهد بود، اما شما حامیانی دارید که تا آخرین لحظه با تمام توان در کنارتان خواهند بود. در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین دی ماه
امروز شما احساسات ضد و نقیضی را تجربه خواهید کرد. شما از کارهایی که انجام می دهید لـ*ـذت می برید، اما فکر می کنید که مهارت هایتان در انجام آنها به اندازه ی کافی نیستند و هنوز خیلی مانده است تا به درجه ی مورد نظرتان برسید. در واقع مشکل شما چیزی جز کمبود اعتماد به نفس نیست و از لحاظ لیاقت و توانایی با هیچ کمبود و مشکل خاصی مواجه نیستید. با این همه به احتمال زیاد امروز تجربه ی جدیدی خواهید داشت که به شما نشان می دهد چقدر با استعداد و باهوش هستید و چه قضاوت اشتباهی در مورد خودتان دارید. از فرصت هایی که برایتان پیش می آیند استفاده کرده و توانایی هایتان را به آنهایی که لازم است هم ثابت کنید. برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین بهمن ماه
امروز به موضوعاتی که برایتان جالب هستند توجه بیشتری داشته باشید و اخبار و اطلاعات مربوط به آنها را با دقت بیشتری دنبال کنید. شاید در نگاه اول این کار به نظرتان عجیب بیاید و فکر کنید که ممکن است از نظر دیگران در اشتباه باشید، اما دنبال کردن علایقتان می تواند زمینه ساز آغاز فعالیت هایی جدی باشد که ممکن است حتی حالت حرفه ای هم به خود بگیرند. کارهایی که امروز در این رابـ*ـطه انجام می دهید شما را با افرادی که از نظر فکری به شما شباهت دارند در ارتباط خواهند گذاشت و این آشنایی ها می توانند به دوستی های طولانی مدت و حتی شاید روابط کاری و حرفه ای تبدیل شوند. آنچه امروز برایتان اتفاق می افتد را دست کم نگیرید. خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

فال روزانه در روز 5 آذر 1400 برای متولدین اسفند ماه
امروز حواستان باشد که هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید و به تمام ایمیل ها و پیام هایی که به دستتان می رسند هم به سریع ترین شکل ممکن جواب دهید، چون به احتمال زیاد قرار است از منبعی که اصلا انتظارش را ندارید پولی به دستتان برسد که اگر به موقع جواب ندهید از دستتان خواهد رفت. این مسئله ممکن است خیلی جدی تر از آن چیزی باشد که انتظارش را دارید و زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. شما می توانید انتظارش را دارید و زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد. شما می توانید با استفاده از این پول تجارتی را راه اندازی کنید که مدت ها رویایش را در سر داشته اید و این فرصت را خواهید داشت که زندگی بهتری را برای خودتان و اعضای خانواده تان فراهم کنید. روز خوبی در راه است! حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید.

منبع ساعد نیوز


فال روزانه جمعه 5 آذر ماه 1400

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا