خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین فروردین ماه
امروز ممکن است که با دیگران جر و بحث کنید، پس سعی کنید که انرژی تان را برای یک روز شلوغ ذخیره کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است و دوست دارید که اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید، اما بهتر است که با هر کسی در این مورد صحبت نکنید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. به زودی دری به رویتان گشوده می شود که تمام خاطرات تلخ گذشته تان را با خود می شوید و می برد. به سرنوشت اعتماد کنید و خودتان را به دست او بسپارید. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید، بهتر است گله نکنید و به جای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید، سود این کار بیشتر از ضررش است.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه
روحیه حساس شما باعث می شود که گاهی از شرایطی که ممکن است برایتان فایده ای داشته باشد، دوری کنید. سعی کنید که بر احساسات تان کنترل داشته باشید و با جسارت بیشتر به سمت ناشناخته ها حرکت کنید. در زمینه کاری شاید هنوز نتیجه لازم را از تلاش هایتان نگرفته باشید اما ناامید نشوید. به زودی به کمک یکی از دوستان تان از چاله ای که در آن افتادید، رهایی خواهید یافت. خودتان را برای یک شب رمانیتک در کنار عشق زندگی تان آماده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید، این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است، برای فروش هنوز وقت هست، دست نگهدارید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین خرداد ماه
امروز جلسه ای دارید که به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت به شرط این که کنترل را به دست بگیرید و نگذارید دیگران با مخالفت های بی جا مانع حرف زدن شما شوند. امروز تماس های زیادی به شما خواهد شد و ایمیل های زیادی برایتان ارسال می شود. سعی کنید تمام آنها را همین امروز پاسخ دهید تا چیزی جا نماند. امروز که نسبت به اطرافیان تان احساس خوبی دارید، بهتر است که قرار یک دورهمی را برای شب تان ترتیب دهید تا استرس های روزتان نیز از بین رود. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد، به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین تیر ماه
پروژه ای را که مدت هاست آغاز کرده بودید، امروز تمام می شود. این تغییر بر افزایش درآمد شما نیز موثر خواهد بود و انرژی رفته تان را دوباره احیا خواهد کرد. اگر به فکر پروژه های دیگری هستید، پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر استارت آنها را بزنید وگرنه نفع چندانی برایتان به همراه نخواهد داشت. در این رفت و آمدها فردی را ملاقات می کنید که در نگاه اول از نظر شما رفتارهای غیرطبیعی از خود بروز می دهد اما دست از پیش داوری بردارید و منتظر اتفاقات بعدی باشید. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدفی کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کنند.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین مرداد ماه
فکرهای زیادی در سرتان می چرخد که نمی توانید آنها را مدیریت کنید. بهتر است که کارهایتان را اولویت بندی کنید و طبق برنامه پیش روید تا هم به آنها رسیدگی کنید و هم فکر خودتان آزاد شود. کارهای زیادی هست که دوست دارید انجام دهید اما به تنهایی از پس آنها برنخواهید آمد. این خود شمایید که باید به سمت دیگران بروید و از آنها بخواهید تا شما را همراهی کنند. پس معطل نکنید. این روزها هر چه بر ارتباطات تان بیفزایید، برایتان بهتر خواهد بود. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دائمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد. بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. در رابـ*ـطه با نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. نا امیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره تان پیش می آید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین شهریور ماه
امروز نبوغ در شما سر به فلک می کشد طوری که می توانید در هر زمینه ای نظر دهید و پیشرفت کنید. فعالیت در گروه های اجتماعی می تواند در بالا بردن سرعت کارتان موثر باشد. اما تا جایی که امکان دارد با افرادی همکاری کنید که می شناسید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که در گذشته زندگی شما نقش پررنگی داشته است. شاید بد نباشد که فرصت دیگری به او دهید و یک بار دیگر شانس تان را امتحان کنید. روزهای پر از هیجانی در انتظارتان است. در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده بهتر است اگر کلامتان نا مهربان است آن را به زبان نیاورید، غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک تر نمی کند، حواستان را معطوف به مسائل کاری بکنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید، بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین مهر ماه
بهتر است که امروز منطق تان را به کناری بگذارید و بر اساس احساسات تان تصمیم بگیرید. مطمئن باشید که ندای قلب تان راه درست را به شما نشان خواهد داد. یکی از اطرافیان شما مدام با تصمیماتی که می گیرید مخالفت می کند. اگر چه به احترام او سکوت می کنید اما بهتر است که این روند را ادامه ندهید زیرا به ضررتان تمام خواهد شد. اگر فردی برای کمک نزد شما آمد، بهتر است که هر چه از توان تان بر می آید را برای او انجام دهید. نگران وقوع اتفاقی هستید نگرانی تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر با خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که بریاتان بسیار مهم است باخبر نمی شوید، سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین آبان ماه
امروز بهترین زمان است که ذهن تان را برای یک شروع تازه آماده کنید. شما تمام شرایط لازم را برای ایجاد تغییرات در زندگی تان دارید، کافی است که اولین قدم را بردارید. سعی کنید که خوب جزییات را در نظر بگیرید تا چیزی از قلم نیفتد. در انتهای روز تلفنی به شما می شود که برایتان غیر منتظره است. اگر چه خسته اید و نای حرف زدن هم ندارید اما سعی کنید با انرژی هر چه تمام تر صحبت کنید. نتیجه خوب آن را خیلی زود مشاهده خواهید کرد. به خودتان بیایید، خود کرده را تدبیر نیست مقصر وضعیت مالی که در آن در گیر شده اید خود شما هستید. با او که بسیار که بسیار دوستش دارید عهد و پیمانتان را محکم کنید، آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید، شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید از کسی کمک بگیرید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین آذر ماه
زمان خوبی برای ناامید شدن نیست. شما باید امروز همه انرژی تان را به کار گیرد، ذره ای تلاش دیگر کافی ست تا بتوانید به هدفی که می خواهید برسید. از دست دوستی دلگیر هستید. اما این ناراحتی شما بی مورد است. اگر به دنبال مقصر می گردید، بهتر است به خودتان نگاه کنید. لجبازی نه تنها چیزی را حل نمی کند، بلکه علاقه میان شما را نیز از بین می برد، بنابراین انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. به زودی قراردادی را امضا می کنید که تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آن که می دانستید اما باز به او اعتماد کرده اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید، آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین دی ماه
زمان خوبی برای خلاقیت است. هر چه سعی کنید به ایده های جدیدتان بیشتر بها دهید، بهتر است. بنابراین دور روش های قدیمی را خط بکشید و خلاق باشید. این روزها بیش از روزهای دیگر به فکر حساب و کتاب خود باشید. اگر پول هایتان را با برنامه خرج کنید، می توانید مقداری از آن را برای هدفی که در سر دارید ذخیره کنید. از دست فردی فراری هستید اما بهتر است که با او روبه رو شوید. او حرف هایی به شما می زند که مشتاق شنیدن شان هستید. شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید، متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید بهتر است هرچه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید، بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه تان را عوض کنید وقتش همین حالاست.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین بهمن ماه
فرصتی برایتان فراهم شده تا درآمدتان را بالا ببرید. سعی کنید که نترسید و از این فرصت استفاده کنید. شما توانایی های زیادی دارید که باید باورشان کنید. شما فردی موفق در روابط عاطفی تان هستید اما نباید این موضوع غرور کاذب به شما دهد. هر چه خاکی تر باشید افراد بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد. در غیر این صورت خیلی زود اطرافیان تان را از دست خواهید داد. اگر فردی را از خود رنجانده اید، همین امروز برای جبران آن دست به کار شوید. خودتان را دست کم نگیرید هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی تان به زودی تغییر پیدا خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل به دست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید، اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه در روز 4 آذر 1400 برای متولدین اسفند ماه
امروز متوجه می شوید که پس از مدت ها زندگی شما ثبات پیدا کرده است. شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال باید خیال تان راحت باشد که هیچ مانعی بر سر راهتان وجود ندارد. بنابراین با ذهنی آزاد مسیری که انتخاب کرده اید را در پیش گیرید. اگر مجردید و شخصی نظرتان را جلب کرده است، امروز نشانه ای از علاقه تان را به او نشان دهید. سعی کنید که پله پله قدم بردارید زیرا عجله موجب دوری او از شما خواهد شد. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

منبع ساعد نیوز


فال روزانه پنجشنبه 4 آذر ماه 1400

 
  • تشکر
Reactions: Saghár✿
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا