خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین کروز سواری

برای بسیاری از گردشگران وقتی صحبت از کروز سواری می شود، یک کشتی بزرگ اقیانوس پیما را که از یک جزیره به جزیره ای دیگر می رود به ذهن می آورند. با این حال یکی از بهترین کروز سواری ها مربوط به کروزهای رودخانه ای بوده که امروزه نیز بسیار محبوب مسافران است. این نوع از کروزها اغلب کشتی های کوچک تری نسبت به غول های اقیانوس پیما بوده که بیشتر برای مسافرت ها در بسـ*ـتر رودخانه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر علاقه مند هستید تا با بهترین کروز سواری ها در رودخانه های مشهور جهان آشنا شوید و یا قصد دارید یکی از آن ها را تجربه کنید پس با الی گشت همراه شوید.

کروز سواری رودخانه راین | Rhine River Cruise

تعجب آور نیست که یک سفر در پایین رودخانه راین می تواند از جمله بهترین کروز سواری های جهان باشد. رودخانه راین که از کشورهای مختلفی مانند سوییس، آلمان، فرانسه و هلند عبور می کند از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران است. بسیاری از بخش های کوبلنز و بینگن در کشور آلمان بخش های زیبایی از رودخانه راین را در برمی گیرند. در اینجا مسافران می توانند از برخی از زیباترین مناظر اروپایی برخوردار شده و قلعه های قرون وسطایی را همانند افسانه ای بی نظیر مشاهده کنند. کروز سواری رودخانه راین می تواند برای افرادی که محدودیت زمانی دارند تا نصف روز بوده و این میزان قابل افزایش تا ۱۱ روز خواهد بود.

کروز سواری رودخانه مکونگ | Mekong River Cruise

رودخانه مکونگ از کشورهای چین، برمه، لائوس، ویتنام، کامبوج و تایلند عبور می کند. گردشگران زمانی که در حال تجربه یکی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه مشهور جهان می باشند می توانند ترکیبی از شهرهای مدرن و روستاهای باقی مانده از قدیم را به خوبی مشاهده نمایند. بسته به این که شما چه برنامه سفری را انتخاب می کنید، گردشگران می توانند از سایت های خیره کننده ای مانند عبادتگاه های باستانی آنگکوروات در کامبوج دیدن نموده و یا بازارهای رنگارنگ دلتای مکونگ در ویتنام جنوبی را مشاهده نمایند. کروز سواری بر روی رودخانه مشهور مکونگ می تواند یکی از بهترین راه های تجربه و دیدن آسیای واقعی باشد.

کروز سواری رودخانه دانوب | Danube River Cruise

برای بسیاری از افراد بهترین کروز سواری بر روی رودخانه دانوب بوده که همانند رویایی است که به واقعیت تبدیل می شود. دانوب که به عنوان دومین رود بلند اروپا شناخته می شود از طریق نه کشور مختلف شامل اتریش، بلغارستان، کرواسی، آلمان، مجارستان، رومانی، اسلواکی، صربستان و اوکراین عبور می نماید. بسته به نوع برنامه سفری که انتخاب می کنید، یکی از بهترین کروز سواری ها را بین یک تا ۷ روز انتخاب کرده و در امتداد رودخانه دانوب حرکت نموده و از دیدن قلعه های تاریخی قرون وسطایی و همچنین زیباترین شهرهای اروپایی برخوردار شوید. برخی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه دانوب از سه پایتخت اروپایی بوداپست مجارستان، وین اتریش و براتیسلاوا اسلواکی دیدن می نمایند.



07-18.jpg
06-17.jpg
01-48.jpg
500-32.jpg


بهترین کروز سواری در رودخانه های مشهور جهان

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
کروز سواری رود یانگ تسه | Yangtze River Cruise

رود یانگ تسه به عنوان سومین رودخانه بلند در جهان و همچنین بلندترین رودخانه در قاره آسیا شناخته می شود. این رودخانه از نزدیکی جالب توجه ترین و معروفترین سایت های کشور چین می گذرد. گردشگران می توانند یکی از بهترین کروز سواری ها در جهان را در رودخانه یانگ تسه تجربه نمایند. از سوی دیگر مسافران می توانند به وسیله کروز سواری ها خود را به مکان های مختلف تاریخی و دیدنی چین برسانند. رودخانه یانگ تسه خانه ای برای برخی از گونه های در معرض خطر کشور چین مانند دلفین رودخانه ای می باشد. بهترین کروز سواری ها در رودخانه یانگ تسه به طور معمول بین ۴ تا ۱۶ روز زمان خواهد برد.

کروز سواری رود آمازون | Amazon River Cruise

رودخانه بی سرو صدا و وحشی آمازون گردشگران را به سوی خود جلب کرده تا از اسرار پنهان موجود در این رودخانه و جنگل های متراکم آمازون پرده بردارد. در گذشته تنها ماجراجویان از جان گذشته جرات این را داشتند تا وارد حوضه آمازون شوند اما خوشبختانه امروزه این منطقه پنهان برای مسافران تبدیل به مکانی گردشگری و یکی از بهترین کروز سواری ها در میان رودخانه های مشهور جهان شده است. تعداد زیادی کشتی های کروز در این رودخانه وجود داشته که از معمولی تا لوکس را در بر می گیرد. علاوه بر این برخی از این کروزها حتی دارای کابین بوده و افراد می توانند از داخل اتاق شخصی خود و از پنجره آن زیبایی های طبیعت بکر را مشاهده کنند. اگرچه که رود آمازون در ۸ کشور آمریکای جنوبی جریان دارد اما بهترین کروز سواری ها با کشتی های بزرگ بین بندرهای برزیلی مانائوس (Manaus) و بلم (Belém) انجام می شود. کروز سواری های کوچکتر را می توان در ارتفاعات ایکیتوس در پرو استفاده کرده و با آن ها به مناطق کمتر توسعه یافته پرو رفت.

کروز سواری رود نیل | River Nile Cruise

از آنجایی که می توان گفت مصر اساسا در حوالی رود نیل بنا شده است، بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه نیل وجود داشته و می توان به وسیله این کشتی ها تمامی مکان های باستانی این کشور از جمله اهرام و مجسمه ابوالهول را مشاهده نمود. تخمین زده می شود که در حدود ۴۰۰ کشتی کروز در رودخانه نیل وجود داشته تا مسافران را جا به جا نمایند. بنابراین گزینه های بسیاری را می توانید انتخاب نمایید. برخی از این کشتی ها دارای امکانات رفاهی مانند استخر و تـخـت هایی برای آفتاب گرفتن می باشد. هزینه غذا و برخی از گشت و گذارها در مکان های تاریخی نیز بر روی تعدادی از کروز ها در نظر گرفته می شود. متوسط زمان برای یکی از بهترین کروز سواری ها که در رود مشهور نیل انجام می شود بین ۳ تا ۷ روز بوده و این کشتی ها بین الاقصر (Luxor) و اسوان (Aswan) سفر خواهند کرد.

کروز سواری رودخانه ولگا | Volga River Cruise

رودخانه ولگا طولانی ترین رود در قاره اروپا بوده و اغلب به عنوان رودخانه ملی روسیه نیز شناخته می شود. بسته به اینکه چه برنامه سفری را انتخاب می کنید می توانید از طریق یکی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه ولگا از سنت پترزبورگ و مسکو و یا شهرهای حلقه طلایی دیدن نمایید. کروز سواری از طریق رودخانه ولگا می تواند تجربه ای بسیار عالی برای دیدن هر دو قسمت روسیه مدرن و تاریخی باشد. علاوه بر این از طریق برنامه های مختلف موجود برای کروز سواری می توانید به گشت و گذار و یا بازدید از کاخ های باشکوه روسیه و تزارها بپردازید.

منبع: الی گشت


07-18-1.jpg
09-17.jpg
10-19.jpg
11-16.jpg


بهترین کروز سواری در رودخانه های مشهور جهان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا