خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقوع آتش‌سوزی در محل سکونت یک خانواده در شهرستان رفسنجان، مرگ کودک چهار ساله و سوختگی دیگر اعضای این خانواده را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، دکتر حسینی زینلی رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در تشریح جزئیات این حادثه مرگبار گفت: چهار عضو یک خانواده اهل رفسنجان در آتش سوزی با بنزین گرفتار شدند که پسر بچه چهار ساله این خانواده جان باخت و بقیه اعضا با بیش از ۸۰ درصد سوختگی با اورژانس هوایی به بیمارستان سوختگی کرمان اعزام شدند.

دکتر حسینی زینلی در تشریح این حادثه افزود: ساعت ۱۳ دیروز یک فقره آتش سوزی به مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان اطلاع داده شد و عوامل امدادی با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های دوّم، سوّم و چهارم شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه یک کودک چهارساله به دلیل شدت سوختگی در صحنه حادثه جان سپرد و پدر ۳۷ ساله، مادر ۳۲ ساله و دختر هفت ساله این خانواده با شدّت سوختگی زیاد با بنزین به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) و سپس با اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی کرمان منتقل شدند.

وی با بیان این که درصد سوختگی سه عضو باقی مانده بالای ۸۰ درصد است، اضافه کرد: این حادثه در «علی آباد انقلاب» از توابع رفسنجان اتفاق افتاده است. درهمین حال فرمانده انتظامی رفسنجان هم تایید کرد که منشأ آتش‌سوزی بنزین بوده است.

سرهنگ محمدجواد آرامون افزود: برای کشف علّت این حادثه پرونده ای در نیروی انتظامی تشکیل شده است و موضوع در دست بررسی ویژه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: احتمالاً دعوای خانوادگی یا فقر اقتصادی موجب شده است تا این حادثه اتفاق بیفتد و پدر خانواده با بنزین اهالی خانه را آتش بزند؛ لذا پیگیر کشف حقیقت هستیم.

منبع:شهر خبر


مرگ دردناک کودک ۴ ساله در شعله‌های آتش

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا