خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 9 ساعت 58 دقیقه
نویسنده این موضوع
در سراسر دنیا و کشورهای مختلف داستان های زیادی مبنی بر وجود خانه های تسخیر شده و نفرین شده وجود دارد.
خانواده دفو از سال ۱۹۶۵ در آن خانه زندگی می کردند. اتفاق عجیب و خوفناک در لانگ ایلند نیویورک در سال ۱۹۷۴ به وقوع پیوست. آن لوئیس دفو و پدر خانواده رونالد دفو همراه پنج فرزندشان حوالی ساعت ۳ الی ۴ صبح مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. فقط یک نفر از این حادثه جان سالم بدر برد. پسر خانواده رونالد دفو جی ار و دقیقا قاتل خانواده خود او بود.
رونالد دفو جی ار اتفاقات آن شب را اینطور باز گو کرد: وقتی یکبار شروع کردم دیگر نتوانستم متوقفش کنم آنقدر سریع اتفاق افتاد!
رونالد دفو جی ار به حبس ابد محکوم شد.
یکسال از جنایت خانواده دفو گذشت. و خانواده دیگری بنام لوتز خانه را خریداری کرد. آنها قبل از خرید خانه از جنایاتی که در آن اتفاق افتاده بود مطلع شدند اما برایشان مهم نبود. خانواده لوتز سال ۱۹۷۵ تصمیم به اسباب کشی به خانه جدید گرفتند. اما برای آنکه در آینده مشکلی پیش نیاید جهت محکم کاری از کشیش خواستند قبل از سکونت خانواده در خانه جدید آنرا تقدیس کند. کشیش وقتی در حال تقدیس خانه بود صدایی شنید. یک صدا به او میگفت: برو بیرون! کشیش در وهله اول از این صدا به خانواده لوتر چیزی نگفت. به خانه اش بازگشت فقط حس بسیار بدی که نسبت به صدا و خانه پیدا کرده بود او را به تلفن کردن به خانواده لوتز وا داشت. اما تماس تلفنی با این خانواده غیر ممکن بود. خط مرتب قطع میشد.
خانواده لوتز تنها توانستند یک ماه و نیم در این خانه لعنت شده زندگی کنند. آنها بعد از ترک خانه اتفاقات عجیبی را که در آن شاهد بودند نوشته و منتشر کردند.


خانه‌ نفرین شده

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا