خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقاشی روی تخم مرغ سفالی برای سفره هفت سین
مدل های زیبا و دیدنی نقاشی روی تخم مرغ سفالی عید نوروز را به همراه آموزش کامل نقاشی و رنگ کردن تخم مرغ های سفالی سفره هفت سین در این مطلب ارائه خواهیم داد که مطمئنا با استفاده از این ایده ها می توانید بهترین نقاشی را انجام داده و تخم مرغ های بسیار زیبایی برای سفره هفت سین داشته باشید. تا پایان همراه ما باشید و از آموزش و مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.
با یادگیری نقاشی روی تخم مرغ سفالی می توانید به سادگی و با امکانات محدود اقدام به نقاشی روی تخم مرغ های هفت سین نمایید و از این طریق زیبایی و جذابیت بیشتری به سفره هفت سین خود ببخشید. در ادامه چگونگی انجام اینگونه نقاشی را ملاحظه خواهید نمود.
ابتدا تخم مرغ سفالی مناسبی تهیه نموده و اگر سطح آن دچار ناصافی است، آن را سمباده بزنید. سپس گرد و غبار سطح تخم مرغ را با دستمال پاک نموده و مقدار چسب چوب را با آب رقیق کنید و با دست روی تخم مرغ بکشید و آن را کنار بگذارید تا کاملا خشک شود. (این کار به جذب بهتر رنگ روی سفال کمک می کند) حال طرح مورد نظر را با مداد روی تخم مرغ کشیده و سپس شروع به رنگ آمیزی نمایید. برای رنگ کردن تخم مرغ سفالی از گواش یا رنگ اکرلیک و قلموی ظریف استفاده کنید. بعد از اینکه رنگ خشک شدف روی آن اسپری براق کننده بزنید تا جذابیت کار شما چندین برابر شود. تصاویر زیر تخم مرغ های سفالی را نشان می دهند که دارای طرح های ساده می باشند و می توانید از آنها برای شروع کار استفاده کنید.
یکی از ایده های جالب برای نقاشی روی تخم مرغ های سفالی استفاده از طرح های فانتزی و جذاب است که در ادامه نمونه های زیبایی از انواع تخم مرغ رنگی فانتزی و زیبا را مشاهده می فرمایید.
سعی کنید طرح های زیبا و جالبی را برای تخم مرغ هفت سین انتخاب کنید و سپس شروع به نقاشی نمایید. آخرین نکته در زمنیه نقاشی روی سفال و تخم مرغ های سفالی این است که برای نتیجه گیری بهتر می توانید ابتدا زمینه کار را با رنگ دلخواه رنگی آمیزی نمایید و بعد از اطمینان از خشک شدن رنگ، اقدام به طراحی روی آن نمایید.
با جالب ترین ایده ها برای نقاشی روی تخم مرغ سفالی هفت سین آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های جذاب بتوانید بهترین و زیباترین تخم مرغ ها را برای سفره هفت سین سال جدید آماده نمایید. از شما دوستان هنرمند و با سلیقه دعوت می نماییم .


مدل های زیبا و دیدنی نقاشی روی تخم مرغ سفالی عید نوروز

 

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع


مدل های زیبا و دیدنی نقاشی روی تخم مرغ سفالی عید نوروز

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا