خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
کریستوفر موریس "کریس" براون (به انگلیسی: Christopher Maurice "Chris" Brown) (زاده ۵ مه ۱۹۸۹) خواننده آمریکایی است که تاکنون برنده جوایز متعددی در جوایز بت، مسابقه انتخاب نوجوانان، جوایز بیلبورد شده‌است. او در سال ۲۰۰۵ خوانندگی را به عنوان حرفه‌اش برگزید و در همان زمان که ۱۶ ساله بود مدرسه و تحصیل را ترک کرد و به دانشگاه راه نیافت.
نام شناسنامه‌اینام(های) دیگرزادهژانرسال‌های فعالیتناشر(ان)همکاری‌های مرتبطوبگاهعلت سرشناسیآلبوم پرآوازه
کریستوفر موریس «کریس»
سی.بی، کریس بریزی
۵ مهٔ ۱۹۸۹ ‏(۳۲ سال)

تاپاهانوک، ویرجینیا
پاپ، آر اند بی، هیپ هاپ، سول
۲۰۰۵ تاکنون
جایو رکوردز . آرسی‌ای رکوردز

  • گیم
  • کوین مکل
  • نیکی میناژ
  • جوینر لوکاس
  • سوین استریتر
  • تی-پین
  • تایگا
  • دریک
  • لیل وین
  • ریانا
  • بیگ شان
  • یانگ تاگ
  • فیوچر
  • توری لانز
  • سیج د جمینی
  • جن آیکو
  • جی-ایزی
www.chrisbrownworld.com
آلبوم های موسیقی فوق‌العاده . مهارت در رقص
ایندیگو . ایکس . Heartbreak on a full moon
او گفته‌است که اگر خواننده نمی‌شد، قطعاً بسکتبالیست می‌شد. به گفتهٔ خودش او به خوبی بسکتبال بازی می‌کند و خوانندهٔ معروف و محبوبی است، به‌طوری‌که بارها برنده جوایز انتخاب نوجوان و انتخاب کودکان شده‌است. او گفته‌است که آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش تنها برای طرفدارانش مناسب است و امکان دارد که در نظر منتقدان به عنوان بهترین‌ها برگزیده نشود. اما همان‌طور که در فهرست جایزه‌هایش دیده می‌شود، کارهایش نظر بسیاری از منتقدان را نیز جلب کرده‌است. کریس براون در نقله قولی خود را وارث توپاک و مایکل جکسون دانسته است . کریس براون در حال حاضر از بهترین رقصنده های مرد جهان است .

جدیدترین البوم کریس براون به نام ایندیگو (Indigo) از ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ تاکنون در بین ۵ آلبوم برتر جدول بیلبورد قرار گرفته که یک رکورد بی‌نظیر به حساب می آید. موزیک No Guidance با همکاری دریک نیز در بین ۱۰ موزیک برتر جدول بیلبورد قرار گرفته است.


بیوگرافی کریس براون | خواننده

 

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
دوران کودکی و نوجوانی

براون در شهر کوچک تاپاهانوک در ویرجینیای ایالات متحده آمریکا زاده شد. پدر و مادرش، کلینگتون براون و هاوکینز، او یک خواهر بزرگتر به اسم Lytrell Bundy دارد. کودکی‌اش را با آثار توپاک شکور که به گفتهٔ خودش، «بزرگ‌ترین الهام‌گر تمام زندگی‌اش بوده»[۱] گذراند و آرزوی رپر شدن را از سنین کودکی در سر پروراند.[۲] وقتی ۱۲ ساله شد، مادرش با شنیدن صدای او در حال آواز خواندن در اطراف خانه متوجه شد که صدای او عالی است. اما تا سن ۱۶ سالگی که تینا دیویس از استودیوی دف جم او را دید به آن عرصه روی نیاورد.

تینا به او کمک کرد تا با جایو رکوردز همکاری کند و نخستین آلبوم خود را در آن جا بسازد. سرانجام در نوامبر ۲۰۰۵، آلبوم کریس بروان به سی‌دی فروشی‌های سراسر آمریکا برده شد و با فروش بالایی در صدر جدول‌ها قرار گرفت. با این که بیشتر آهنگ‌های او الهام‌گرفته از هیپ هاپ هستند، اما صدای او در واقع آوایی از ریتم و بلوزهای کلاسیک است، آوایی که باعث شد تینا دیویس آن را بی‌مانند بخواند. او اکنون با دو آلبوم پرفروش و بازی در ۴ فیلم به همراه کلمبوس لباس زیر یکی از معروف‌ترین چهره‌های خوانندگی و جزو محبوب‌ترین خواننده‌ها در آمریکا و سراسر جهان است.

شروع خوانندگی به صورت حرفه‌ای

کریس بروان:۲۰۰۵–۲۰۰۶

او در اواخر سال ۲۰۰۴ مدرسه را رها کرد تا مقدمات آلبوم اش، کریس براون، را فراهم کند. سرانجام در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۵ آلبوم منتشر شد و در لیست دویست آلبوم برتر بیل برد در مقام دوم جای گرفت که موفقیت عظیمی برای اولین آلبوم او بود. باور نکردنی بود که در همان هفتهٔ اول بیش از ۱۵۵۰۰۰ نسخه‌اش در اولین هفته به فروش رفته بود. ودیو کلیپ حرکتش بده! در ایالات متحده، زلاند نو و استرالیا در مقام اول پرطرفدارترین آهنگ‌ها قرار گرفت. ودیو ی پس از آن، "هی! (متاسفم دوشیزه انم)" نیز دومین آهنگ پرطرفدار کریس در جداول ده آهنگ برتر، و در واقع هفتمین در آمریکا و سیزدهمین در بریتانیا بود.

سومین موزیک ودیو اش، «به من بده»، در مارس ۲۰۰۶ با همراهی لیل وین به بازار عرضه شد. این آهنگ هرچند که به صورت میکس شده با همراهی لیل وین در سی دی‌های فروخته شده نبود، اما بعدها اضافه شد. ای آهنگ از رتبهٔ ۸۰ جداول بیل برد، به سرعت به رتبهٔ ۱۵ صعود کرد. لازم است ذکر شود که دستیار کارگردان دومین و سومین کلیپ اش را خود بر عهده داشته‌است. خداحافظی کن، آهنگی که برای فیلم گام بردار ساخته شده بود نیز به صورت کلیپ به نمایش عموم درآمد.

در جون ۲۰۰۶، کریس دی وی دی‌هایی را با عنوان «سیاحت کریس براون» عرضه کرد که قدم به قدم مسافرت او ابتدا به بریتانیا و سپس به ژاپن را نمایش می‌دهد، که البته نماهایی از مراحل آماده شدن او برای اولین مسابقه گرمی اش، و مچنین پشت صحنهٔ کلیپ‌هایش را در خود گنجانده بود.

بی‌سابقه: ۲۰۰۶-اواسط ۲۰۰۸

پس از به پایان رساندن تابستان اش با نی-یو باون به سرعت دست به کار ساخت آلبوم جدید اش، «بی‌سابقه» شد که قرار بود در ۲۸ اوت ۲۰۰۷ منتشر شود، در حالی تاریخ عرضه‌اش به ۶ نوامبر همان سال تغییر یافت. این آلبوم هم در لیست دویست تایی پرفروش‌های بیل بورد چهارم و در لیست بهترین آهنگ‌های سبک آر اند بی دوم شد. در همان هفتهٔ اول ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رفت، مقداری که ۱۴۰۰۰۰ بیش از انتظارات بود.

اولین ودیو ی این آلبوم دیوار به دیوار بود، که در لیست ۱۰۰ ودیوی برتر بیل بورد ابتدا نود و ششم، سپس هفتاد و نهم و در آخر بیست و دوم شد. «بـ*ـو*س بـ*ـو*س» نیز که دومین ویدئو بود، بیش از انتظار گل کرد و در مقام اول جداول بیل بورد قرار گرفت. این آهنگ با همراهی تی-پین ساخته و پرداخته شده بود. ویدئوی با تو که در ۴ دسامبر ۲۰۰۷ وارد بازار شد را می‌توان بزرگترین موفق کریس براون تا به آن زمان دانست، زیرا پس از دوم شدن در جدول بیل بورد، در مقام‌های اول یا دوم بسیاری از کشورها مانند: اندونزی، سنگاپور، برزیل، کانادا، فیلیپین، ایالات متحده، قبرس، فرانسه، ایرلند، بریتانیا، مالزی و استرالیا جای گرفت.

بی سابقه"، نسخهٔ "جاوادانه

در تاریخ سوم جون ۲۰۰۸، یک نسخهٔ لوکس از آلبوم بی‌سابقه با عنوان نسخهٔ جاودانهٔ بی‌سابقه منتشر کرد که در واقع هفت ماه بعد از نسخهٔ اصلی در اختیار عموم قرار گرفته بود. نسخهٔ جدید شامل چندین آهنگ جدید نیز مانند جاودانه می‌شد، که در همان زمان در رتبهٔ سوم صد آهنگ برتر بیل بورد قرار گرفت.

با انتشار این آلبوم، بروان عازم سفری برای کنسرت «تعطیلات بی‌سابقه» شد، و به مسافرت در سی شهر آمریکایی پرداخت. کنسترش در سینسیناتی، اوهایو در تاریخ ششم دسامبر ۲۰۰۷ شروع شد و در هنولولو ی هاوایی پایان یافت. ودیوهایش در همان سوم ژوئن ۲۰۰۸ به عنوان سی دی دوم بی‌سابقه: نسخهٔ جاودانه منتشر شد.

کریس براون در بت اوارد ۲۰۰۸ برندهٔ جایزهٔ بهترین خوانندهٔ مرد شد. او در این مسابقه شعر باتو و به زیر کشاندن تو را اجرا کرد. همراهی سیارا در رقص نیز یکی از عوامل برنده شدن او بود. او همچنین در آلبوم جدید لوکاریس، تئاتر ذهن، با همراهی این خواننده در آهنگ آن دختران چگونه‌اند مشارکت دارد.
در سال ۲۰۰۹ نیز آلبوم جدید او با مشارکت بسیاری از چهره‌های مهروف خوانندگی به بازار عرضه خواهد شد.


بیوگرافی کریس براون | خواننده

 

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع



منبع: ویکی پدیا


بیوگرافی کریس براون | خواننده

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا