خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
میلنا «میلا» کونیس (به انگلیسی: Milena "Mila" Kunis) (زاده ۱۴ اوت ۱۹۸۳) هنرپیشه آمریکایی است.
نام اصلیتولدپیشهسال‌های فعالیتهمسر(ها)شریک(های)
زندگیفرزندانصفحه در وبگاه IMDb
میلنا مارکوونا کونیس
۱۴ اوت ۱۹۸۳ ‏(۳۸ سال)
چرنیوتسی، استان چرنیوتسی، اوکراین، شوروی
هنرپیشه
۱۹۹۴–اکنون
اشتون کوچر (۲۰۱۵–اکنون)
مکالی کالکین (۲۰۰۲–۲۰۱۰)
۲
در سال ۱۹۹۱ و زمانی که وی هفت ساله بود، به همراه خانواده از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی مهاجرت کرده و ساکن لس آنجلس می‌شوند. میلا کونیس بعد از مدرسه در کلاس‌های بازیگری شرکت می‌کرد که همین موضوع باعث شد وی را برای نقش‌آفرینی‌های مختلف انتخاب کنند. از آن موقع بود که وی در آگهی‌های تبلیغاتی و برنامه‌های تلویزیونی ظاهر شد. اولین نقش مهم او نیز در برنامه نمایش دهه ۷۰ پیش از تولد پانزده سالگی‌اش بود. همچنین در سال ۱۹۹۹ شروع به صداگذاری در نقش مگ گریفن (در سریال مرد خانواده) کرد.

شاید مهم‌ترین نقش‌آفرینی میلا کونیس در فیلم‌های سینمایی در سال ۲۰۰۸ رخ داد، زمانی که وی در فیلم فراموش کردن سارا مارشال بازی کرد. از آن پس بود که در فیلم‌های مشهور دیگر به نقش‌آفرینی پرداخت که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به این موارد اشاره نمود: مکس پین، کتاب الی، دوستی با مزایا، قوی سیاه، تد و از بزرگ و قدرتمند.
نقش‌آفرینی میلا کونیس در فیلم قوی سیاه وی را نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن کرد.

کودکی

میلا کونیس در زمان حکمرانی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، در شهر چرنیوتسی در جمهوری شوروی سوسیالیستی اوکراین (سابق) متولد شده‌است. مادرش الویرا، مدرس فیزیک و مالک یک داروخانه بود و پدرش مارک، مهندس مکانیک بوده و البته به عنوان راننده تاکسی کار می‌کرد. میلا کونیس یک برادر بزرگ‌تر به نام مایکل دارد. در سال ۲۰۱۱ کونیس به این موضوع اشاره می‌کند که خانواده‌اش دارای مشاغل بسیار خوبی بودند و اینکه بسیار خوش‌شانس بودند و وضعیت مالی بدی نداشتند. آن‌ها تصمیم به ترک شوروی به این دلیل گرفتند که برای فرزندانشان هیچ آینده‌ای نمی‌دیدند. در سال ۱۹۹۱ خانواده کونیس با به همراه داشتن پولی حدود ۲۵۰ دلار، خود را به شهر لس‌آنجلس در آمریکا می‌رسانند. طبق گفته خود میلا کونیس، این مبلغ پول حداکثر مقداری بود که اجازه داشتند به همراه داشته باشند. آن‌ها در روز چهارشنبه به نیویورک رسیدند و بنا به گفته‌های میلا، در صبح روز جمعه همان هفته در لس‌آنجلس وی و برادرش در مدرسه مشغول درس خواندن بودند.


بیوگرافی میلا کونیس | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا