خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.
  • شروع کننده موضوع Aina
  • تاریخ شروع

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش دما در نیمه شمالی تا ۱۲ درجه سانتیگراد خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز(۲۵ آبان ماه) درشمال آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی و خراسان رضوی همچنین در شرق کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چهار محال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در خوزستان، بوشهر، فارس و دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: بارش در استان‌های جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود و در مناطق مرتفع و سردسیر به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش در این روز در استان‌های گیلان و مازندران و دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: چهارشنبه (۲۶ آبان ماه) بارش در نوار شمالی کاهش می یابد. بارش در لرستان، جنوب مرکزی، شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان ادامه دارد و در شمال قارس، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

وی افزود: پنجشنبه (۲۷ آبان ماه) بارش در شرق فارس، کرمان، هرمزگان، غرب یزد و جمعه (۲۸ آبان ماه) در ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. شنبه (۲۹ آبان ماه) در ارتفاعات جنوب غرب و غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق جوی پایدار حاکم خواهد بود.

ضیاییان با اشاره به کاهش دما و وزش باد شدید گفت: طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور دما به‌طور میانگین بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. سه شنبه (۲۵ آبان ماه) در شمال شرق و چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و ۲۷ آبان ماه) در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۷ و ۲۸ آبان ماه) در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دوباره با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه هستیم.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۲۶ آبان ماه) ابری و وزش باد با احتمال رگبار برف و در اواخر وقت نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۲۷ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی با احتمال وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ آبان ماه) بندرعباس با دمای ۳۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اراک با دمای ۱ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
منبع: ایسنا


هواشناسی ایران 25 آبان 1400

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا