خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
راز اعداد و فرشتگان ، راز اعداد رند ، تکرار اعداد
پیام فرشتگان می تواند از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام شود، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشود، فکری تازه به ذهنتان برسد، این ها همان الهامات الهی هستند. اما راه دیگری هم وجود دارد. در مشاهدات دیداری به تکرار اعداد اشاره شده که به آن اشاره میکنیم که با دقت به معانی ارتعاشی اعداد پیام ها و نشانه هایی حضور فرشتگان را درک خواهیم کرد .
دکتر دورین ویرچو در کتاب " مفاهیم ارتعاشی اعداد " بیان میکند که هر یک از این ارقام تکراری دارای معنی نهفته ای برای شما هستند که فرشتگان الهی با کنار هم چیدن اعداد به شما پیام می دهند،، به آن شرط که شما به این موضوع توجه داشته باشید.
این تکرار اعداد پیام هایی از جانب فرشتگان هستند به عنوان مثال هر زمان که به ساعت خود نگاه می کنید تکرار اعداد را شاهد هستید، اعدادی مانند : ۰۱:۰۱ یا ۰۱:۲۳ یا ۲۲:۲۲ یا ۱۲:۳۴ دقیقه …. یا زمان هایی که به طور ناگهانی به پلاک خودرویی نگاه می کنید، باز هم تکرار اعداد را شاهد هستید.
در اینجا چند نکته مهم مطرح است :1-همیشه نباید با تکرار اعداد رو به رو بشویم، بلکه زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا ما می خواهیم کاری را انجام دهیم یا کاری را انجام داده ایم و منتظر پاسخ کائنات هستیم 2-نسبت به ساعت و پلاک خودروها و شماره هایی که سر راه شما قرار می گیرند حساسیت نشان ندهید، بلکه تکرار اعداد با ندای درونی همراه هستند ، که در مواقع خاص و به طور اتفاقی نظر ما به عدد خاص جلب میشود
آیا این روزها عدد 11:11 به چشمتان می آید ؟
عدد ۱۱ به تنهایی، عدد "نور" و "روشنایی" ست. عدد ۱۱ دروازه ی ورود به زندگی در لحظه ی حال است. لئو، توسط خورشید فرماندهی میشه
معنی دروازه ی انرژی ۱۱:۱۱، یک بیداری بزرگه، یک شفابخشی بسیار باسرعته. در زیر این #نور عظیم همه چیز (سایه های درونتون) آشکار میشه

طبق عدد شناسی، عدد 11 "مستر نامبر" که به معنی شهود، بینش و روشنگری است. هنگامی که ۱۱:۱۱ با هم جفت می شوند، پیام واضحی از جهان برای آگاهی است. بسیاری از افراد اذعان دارند دیدن 11:11 نشان دهنده این است که راهنمای روح شما قصد دارد با شما تماس بگیرد. بنظر می آید عدد 11:11 نشانه بیداری معنوی است که نشانگر این است که در مسیر درست قرار دارید و اقدامات شما با اهداف روحی شما همسو است. به عبارت دیگر، دیدن 11:11 نشانه خوبی است و دریچه پر انرژی در حال باز شدن است که در آن رشد معنوی را تجربه خواهید کرد.
به طور خلاصه 11:11 به این معنی ست که شما در راه درست هستید و شما توسط روح، راهنمای روحی و جهان هستی برای گسترش و رشد آگاهانه کمک می شوید. توجه کنید، آگاه باشید و به یاد داشته باشید که در حال حاضر در لحظه زندگی کنید.

وقتی که شماره ی ۱۹ رو مرتبا می بینید، فرشته ی این عدد، چه پیامی برای شما دارد؟
عدد ۱ به معنی شروعی جدید و
عدد ۹ یعنی پایان یک چرخه ی زندگی.
پیام عدد ۱۹ به شما اینه که شما باید یک فصل جدیدی رو در زندگیتون آغاز کنید و این مرحله ی جدید زندگی رو تا به پایان ببرید.
فرشته ی عدد ۱۹ با به توجه شما آوردن این عدد، میخواد به شما بگه که الان زمان بسیار بزرگیه برای اینکه یک حرفه، شغل یا یک عملی رو بر اساس روح معنوی خودت شروع و پایه گذاری کنی.

وقتی که فرشته ی حامی عدد ۲۳ مرتبا این عدد رو به توجه شما میاره
پیامی که برای شما داره اینه که فرشته ها و اساتید معنویِ بالا برنده، در کنارتون هستند و به شما در حفظ ایمان و باورتون به جهان هستی کمک می کنند و اینکه چگونه با پشتکار، برای جذب و برآورده شدن بالاترین درخواستها و آرزوهاتون حرکت کنيد
هر زمانی که دچار ترس و شک و تردید میشید، از فرشته حامی تون برای کمک و راهنمایی درخواست کمک کنید
اونها همیشه در کنار شما هستند
شاید دیدن همین پست در همین لحظه هم برای شما نشانه باشد.


!~ راز جالب اعداد ~!

 
  • تشکر
Reactions: Meysa

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
معانی اعداد
000: یادآور آنکه شما با خدا یکی شده اید، و عشق آفریدگار را در درون خود احساس نمایید. همچنین علامتی برای اینکه یک چرخه به اتمام رسیده است.
0 : پروردگار با شما سخن می گوید، هنگامی که عدد صفر را می بینید، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بی نهایت در بیکرانه عالم دارد، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست. با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می نماید.
۱: مثبت بمانید، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید. تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید.
۲: همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت. ایمان قوی دارید، خصوصاً مواقعی که احساس امیدوارانه در درون، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی میکند. هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید، ایشان می توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند.
۳: اساتید مقرب شما را یاری می رسانند، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است.
۴: فرشتگان در کنار شما هستند، آنها عدد ۴ را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند.
۵: تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابـ*ـطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است.معنی عدد 5 در عشق و ازدواج
۶: درباره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی، نگران و آزرده نباشید، نگرانی ها تحت تأثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید، می توانند پاسخگوی نجواهای شما باشند.

۷: شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت! عدد ۷ نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید.

۸: عدد ۸ نشانه ای فراوانی و کامیابی است، پایانی برای حلقه هایی که در (شکل انگلیسی ۸)

این عدد هشت وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت، فرصت، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست. خصوصاً در ارتباط با رسالت شما در زندگی.

۹: درست همین لحظه، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل می شود، دست به کار شوید. عدد ۹ بدین معنی است که شما تمام پیش نیاز های لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید. تأخیر نکنید، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت می باشد، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع خواهند شد.


!~ راز جالب اعداد ~!

 
  • تشکر
Reactions: Meysa

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۰: این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید، چرا که طرز فکر شما عاملی تأثیر گذار بر نتایج حاصله است.
۱۱ : مثبت بنگرید، افکار شما به سرعت در حال تحقق هستند، بنابر این چنانچه می خواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید.
۱۲: درباره آینده مثبت نگر باشید، هر آنچه که درباره آن می اندیشید، برا آینده شما تأثیر گذار است، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند.
۱۳: اساتید مقرب، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مؤنث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند
۱۴: با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای برخورداری از بینشی مثبت یاری نمایند، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود.
۱۵: در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر می کنید، مثبت نگر باشید. افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک میکند. معنی عدد 15 در عشق و ازدواج
۱۶: کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت می کنید و بدان فکر می کنید به سوی شما جذب می نماید، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید.
۱۷: فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید، تحسین می نمایند. ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده است، چرا که افکار صادقانه شما محقق می شوند، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید، زیرا در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید.
۱۸: افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بی اندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تأمین می شود، نگرانی می توانند این را روند را متوقف کنند، بنابر این از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید، خصوصاً زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید
۱۹: این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید. فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید. مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید.
۲۰: شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید. از ملکوت و آسمان ها در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند. ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد.
۲۱: خودبینی شما قطعاً تضمین شده است، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند. شما می توانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند، آن ها را یاری نمایید.
۲۲: فرشتگان می توانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوت در شرف اتمام است، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است: ایمان قوی دار.
۲۳: شما صمیمانه با یک یا دو تن از اساتید مقرب و یا دیگر ملکوتیان همکاری می نمایید، این توالی رهنمودی از طرف استاد مقرب شماست که می تواند نتیجه گرفتن نیایش هایتان را ببیند. ایشان شما را ترغیب می نماید که خوش بین باشید، مطمئناً بهترین نتایج ممکن را جذب می کنید .
۲۴: هم اکنون فرشتگان بیشتری شما را احاطه نموده اند و یاریتان می کنند تا بدون توجه به آنچه در اطراف شما می گذرد خوش بین باشید. فرشتگان از نیروی معجزه گرایمان و یقین آگاهند، ایشان برای اینکه مسیری روشن و شفاف در جهت تحقق آرزوهایتان نشان دهند شما را از هر گونه فکر و احساس منفی رها می سازند.
۳۳: شما دارای ارتباطی قوی و شفاف با یک یا دو استاد مقرب هستید، ایشان به درخواست ها و نیایش های شما پاسخ داده اند، صحبت با آن ها را ادامه دهید، چرا که در شرایط کنونی یاریگر شما هستند.
۴۴: فرشتگان در این لحظه آسایش، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می دارند. از ایشان در تمام زمنیه ها در خواست یاری نمایید و به رهنمود های ایشان در میان دریافت های درونی تان گوش فرا دهید.
۵۵: این زمان دوره ای انتقالی جهت بیرون ریختن هر آنچه کهنه است و استقبال از تازگی و نو شدن. به این تحولات خوش آمد بگویید چرا که خیر و برکت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد.
۶۶: هنگامی که متحمل بار سنگین نگرانی، استرس یا ترس هستید، شنیدن صدای فرشتگان که عاشقانه شما را یاری میکنند، بسیار مشکل می شود، این توالی پیامی برای شماست، مبنی بر اینکه زمانی را صرف انجام نیایش و مراقبه نمایید، در خواست کمک های روحی بنمایید و برای دریافت کمک هایی که همواره به دنبال نیایش های می رسند، گشوده باشید.
۷۷: اعمال خیر و نیکتان را ادامه بدهید، هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است.
۸۸: این توالی نشانه ای رضایت بخش و مبارک در رابـ*ـطه با مسائل مالی شماست، اعمال، نیایش ها، تصورات و تأکیدات شما تأثیر گذارند و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشینند.
۹۹: این توالی پیامی ضروری از عالم ملکوت را به همراه دارد، که میگوید: در همین لحظه بر مبنای رسالت الهیتان وارد عمل شوید، از عوالم روحانی در خواست نمایید تا با ایجاد انگیزه و وضوح و نشان دادن مسیر های صحیح و هر آنچه که به آن نیاز دارید، یاریگر شما باشند.
۱۰۱: این توالی نشانه ای نمادین برای تعالی روح است، تو گام زمینی خود را بردار، بگذار خداوند تو را همراهی کند، افکار شما به طور خود به خود به سوی مثبت تر شدن پیش می روند.


!~ راز جالب اعداد ~!

 
  • تشکر
Reactions: Meysa

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۱۱: به دقت مراقب افکارتان باشید، و اطمینان داشته باشید که فقط درباره آنچه که می خواهید بیندیشید، نه در مورد آنچه که نمی خواهید. این رشته علامت این است که دروازه ای به سوی فرصتها باز خواهد شد، و افکار شما به تحقق خواهد پیوست. ۱۱۱ همانند درخشش نور فلاش دوربین عکاسی خواهد بود. به معنای آنکه هستی یک تصویر آنی از افکار شما را به تحقق خواهد رساند. آیا شما از آنچه که هستی در این لحظه از افکار شما تصویر خواهد نمود راضی هستید؟ اگر نه، افکار خود را تصحیح کنید( اگر در نظارت و کنترل افکار خود دچار مشکل هستید، از فرشتگان خود درخواست کنید که در این راه به شما کمک کنند)
۱۲۳: با رها کردن هر آنچه اضافی یا غیر ضروری است زندگی خود را ساده نمایید، از ملکوت و آسمان ها درخواست کمک نمایید تا به نمایندگی از شما عمل نمایند.
۲۰۲: پروردگار یاری گر شماست تا ایمان خود را تعالی بخشید، زیرا با ایمان همه چیز ممکن میشود.
۲۲۲: ایده هایی که به تازگی پرورش داده اید در حال تبدیل به واقعیت هستند. آنها را رشد دهید و بزودی آنها از خاک سر بر آورده و شما شاهد تحقق آنها خواهید بود. به بیانی دیگر، شما ۵ دقیقه تا معجزه فاصله دارید پس بیکار ننشینید. رویاهای شما در حال تحقق هستند پس به بهترین وجه تلاش کنید. افکار و کلام مثبت را ادامه داده و تجسم رویاهای خویش را ادامه دهید.
۲۳۴: شما هم پیمانان و متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید، ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری میکنند.
۳۰۳: پروردگار و اساتید مقرب نیایش شما را شنیده و پاسخ داده اند.
۳۳۳: اساتید برتر در جوار شما هستند و می خواهند که شما بدانید که یاری، عشق و همراهی آنها را دارید. اساتید برتر خود را بخوانید، به خصوص در مواقعی که الگوهای عدد ۳ را می بینید.
۳۲۱: تمام توجه خود را به اساتید مقرب بدهید، مانند عرفا، مسیح و … و آنها تمام ترس و نگرانی های شما را با یقین و ایمان جایگزین خواهند کرد .
۳۴۵: ملکوت و آسمان ها شما را یاری میکنند تا تغییرات مثبت و بسیار مورد نیاز زندگیتان را خلق کنید.
۴۰۴: شما توجه به فرشتگان را در مرکز آگاهیتان قرار داده اید که این امر صلحی درونی را برای شما و هر انچه آرزو دارید به ارمغان آورده است، از آن ها در خواست نمایید به هر شکل ممکن که دوست دارید شما را یاری نمایند.
۴۴۴: فرشتگان شما را احاطه نموده اند و شما را با عشق و یاری خود در بر گرفته اند. نگران نباشید زیرا یاری فرشتگان در جوار شماست.
۴۳۲: باور داشته باشید که رهنمود های ملکوتی و قابل اطمینان از فرشتگان و اساتید مقربتان را کاملاً دریافت مینمایید، این رهنمود ها ممکن است در قالب احساس، ایده، تصویر و یا یک نشانه باشند.
۴۵۶: هر گونه نگرانی و اندوه و درباره تغییراتی که مد نظرتان است یا تغییراتی که ایجاد نموده اید را به فرشتگان وا گذارید، این تغییرات برکت های عظیمی با خودشان به ارمغان می آورند.
۵۰۵: از زمانیکه شما پروردگار و معنویت را محور زندگی خود قرار داده اید همه چیز برای شما دگرگون شده است، باور داشته باشید و آگاه باشید که این تغییرات پاسخی برای نجواهای قلبی شما بوده اند.
۵۵۵: کمربندها راببندید، زیرا تغییری عمده در زندگی شما در راه است. این تغییر نباید تغییری مثبت یا منفی بنظر آید، زیرا همه تغییرات بخشی طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخی به دعاهای شما باشدف پس به تجسم و احساس خود در قرار گرفتن در صلح و آرامش ادامه دهید.
۵۴۳: فرشتکان مقرب و اساتید مقرب در حال پاسخ گویی به در خواست های شما هستند و زندگی شما روز به روز پیشرفت خواهد داشت.
۵۶۷: تغییراتی که آن ها را مد نظر قرار داده اید یا ایجاد نموده اید، ایده های بسیار عالی هستند، که به شما کمک میکنند از فشار های زندگی رها شوید.
۶۰۶: در صورتی که پروردگار و معنویت را محور زندگی خودتان قرار دهید، همه چیز تحت شعاع آن قرار میگیرد.
۶۶۶: هم اکنون افکار شما از تعادل خارج شده اند و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اند. این رشته اعداد از شما می خواهد که افکار خود را بین ملکوت و زمین متعادل کنید. همانند موعظه های بزرگان دینی، فرشتگان از شما می خواهند که روی روح خود و خدمت رساندن به دیگران تمرکز نمایید، و بدانید که نیازهای مادی و احساسی شما خودبه خود بعنوان نتیجه این کار برآورده خواهد شد.
۶۵۴: فرشتگان شما را هنگامی که در جهت ارتقای زندگی قدم بر می دارید هدایت می کنند.
۶۷۸: پیشرفت های عظیم مالی دقیقاً در این لحظه در حال رخ دادن هستند.


!~ راز جالب اعداد ~!

 
  • تشکر
Reactions: Meysa

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷۰۷: خرد الهی شما را به راه های حق و دردست هدایت می نماید، با یقین و اعتماد به پیش روید.
۷۷۷: فرشتگان برای شما دست می زنند، تبریک می گوییم؛ کار شما روی غلتک افتاده است! به کار خوب خود ادامه داده و بدانید که آرزوی شما برآورده شده است. این یک نشانه شدیداً مثبت بوده و به معنای این است که باید انتظار معجزات بیشتری را داشته باشید.
۷۶۵: تغییراتی که خلق نموده اید، یا در صدد ایجاد آن ها هستید، شما را در مسیری صحیح در جهت فرو نشاندن استرس ها و افزایش رضایت درونی قرار می دهند.
۷۸۹: به حرکت در مسیری که در رابـ*ـطه با زندگی خود، راه معنوی خود، و رسالت الهی است ادامه دهید، شما در تمام طول مسیر کاملاً تحت حمایت و پشتیبانی قرار میگیرید.
۸۰۸: هر آنچه که نیاز دارید به وفور برای شما تأمین می شود، برای دریافت تمام خیر و نیکی که خالقتان هم اکنون به شما سوی شما ارزانی داشته است، گشوده باشید، این فراوانی از روش های گوناگونی به شما می رسند، که ایده های نو، فرصت ها و یا پیشنهاداتی برای یاری شما از آن جمله اند، بدان ها توجه نموده و از پاسخی که از نیایش های خود دریافت نموده اید، پیروی نمایید.
۸۸۸: یک مرحله از زندگی شما به پایان خود نزدیک می گردد، و این به منزله هشداری برای تدارک این اتفاق می باشد. این رشته عددی می تواند به معنای پایان یافتن یک دوره احساسی، شغلی یا رابـ*ـطه ای باشد. همچنین به این معناست که در انتهای دالانی که حرکت می کنید نور امیدی دیده می شود. به علاوه، این پیام را دارد که :”محصول آماده و چیده شده است، در برداشتن و لـ*ـذت بردن از آن درنگ نکنید”. به بیانی دیگر، در حرکت و بهره مند شدن از حاصل دسترنج خویش تعلل ننمایید!
۸۷۶: شما گام های صحیحی برای رسیدن به این اطمینان که به تمام نیاز های مادی و مالیتان دست خواهید یافت برداشته اید.
۹۰۹: تمام تمرکز خود را در زندگی بر خدمت در راه عشق الهی قرار دهید، آن را درخواست نمایید و از رهنمود هایی که در مسیر زندگی خود می نمایید پیروی کنید.
۹۸۷: شما در ارتباط با مسایل روحی، زندگی و کارهایتان در مسیر صحیح قرار گرفته اید، بنا بر این اعمال نیک خود را ادامه دهید.
۹۹۹: اتمام کار. پایان یک مرحله بزرگ از زندگی شخصی یا اجتماعی شما فرا رسیده است. همچنین، این پیامی به جویندگان روشنایی یا لایت ورکرهایی است که درگیر شفا دادن زمین هستند و به این مفهوم که:”به کار بپردازید زیرا مادر زمین هم اکنون به شما نیاز دارد”
فال جفت شدن ساعت | معنی ساعت های رند
اگر با مبحث راز و رمز اعداد آشنایی داشته باشید، حتما چیزهایی هم درباره فال ساعت شنیده اید. به این صورت که طرز قرار گرفتن عقربه ها روی هم یا در ساعت های دیجیتال یکی بودن ساعت دقیقه و چیزهایی از این قبیل، حاوی معانی و پیام هایی پنهان هستند. در این مقاله کوشش شده است تا تعبیری از رمز و راز ارئه شود.
منبع: ارم بلاگ


!~ راز جالب اعداد ~!

 
  • تشکر
Reactions: Meysa

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
اعداد تسلا
1. 369چیست
2. چرا 369 شماره فرشته است
3. معنی 369
4. اهمیت 369
5. رابـ*ـطه بین 369 و نیکولا تسلا
6. رابـ*ـطه بین 369 و جهان
7. رابـ*ـطه بین 369 و ریاضیات
369 چیست؟ یا معنی 369؟ یا چرا 369 شماره فرشته است؟ چه مفهومی داره؟

  1. عدد 369 مخلوط انرژی است.
  2. شماره 369 نشان دهنده انسان دوستی ، اعتماد به نفس ، اشتیاق ، عشق ، خلاقیت ، جامعه پذیری ، حسن نیت ، صلح است.
  3. شماره 3 رشد ، خلاقیت ، اجتماعی بودن ، اعتماد به نفس ، تخیل ، اشتیاق ، رشد ، موفقیت را تعریف می کند.
  4. شماره 6 مسئولیت پذیری ، مراقبت ، زندگی خانوادگی ، دلسوزی ، قابل اعتماد را تعریف می کند.
  5. شماره 9 انسان دوستی ، قدرت درونی ، مواهب فوق طبیعی ، از خودگذشتگی ، معنویت ، ادراک درونی ، قوانین معنوی جهانی ، خوش بینی را تعریف می کند.
چرا 369 شماره فرشته است؟
· مردمی که به فرشته شماره 369 نزدیک هستند بیشتر حامی و بشردوست هستند.
· این افراد دوست دارند به دیگران کمک کنند و تمام بشریت را با تمام وجود دوست دارند.
چرا نیکولا تسلا گفت ، "369 کلید جهان است"؟
· نیکولا تسلا فیزیکدان و مهندس معروف زمان خود بود.
· او بسیاری از اختراعات مانند سیم پیچ تسلا ، موتور و غیره را انجام داد اما به دلیل قابل توجه ترین اختراع جریان متناوب محبوبیت زیادی داشت. او آزمایش های مرموز بی شماری انجام داد و همچنین بسیاری از نظریه ها را ارائه داد اما 369 نظریه شماره یکی از مرموزترین نظریه ها است.
· نیکولا تسلا یک بار گفت که " اگر از اهمیت 3 ، 6 و 9 بدانید ، یک کلید برای جهان خواهید داشت ".
آنچه نیکولا تسلا سعی در توضیح آن داشت؟
در واقع علم توسط انسان کشف شده است، توسط آن اختراع نشده است. ریاضیات قانون جهانی کل کهکشان یا جهان است.
مانند تشکیل ستاره در کهکشان ، تکامل سلول های جنینی ، تشکیل گل ، تشکیل هوا و بسیاری دیگر. اینها همه " نقشه خدا " یا " طرح خدا " نامیده می شوند.
سلول ها و جنین ها در الگوی 1 ، 2 ، 4 ، 8 ، 16 ، 32 ، 64 ، 128 ، 256… و غیره ایجاد یا تشکیل می شوند. و این الگو توسط برخی از مردم " طرح خدا " نامیده می شود.
شماره 369 و ریاضیات
هنگام جمع کردن اعداد حاصل ، الگویی دریافت خواهید کرد و بی نهایت است ...
0 + 1 = 1

1 + 1 = 2

2 + 2 = 4

4 + 4 = 8

8 + 8 = 16 (1 + 6 = 7)

16 + 16 = 32 (3 + 2 = 5)

32 + 32 = 64 (6 + 4 = 10 = 1 + 0 = 1)

64 + 64 = 128 (1 + 2 + 8 = 11 = 1 + 1 = 2)

128 + 128 = 256 (2 + 5 + 6 = 13 = 1 + 3 = 4)

256 + 256 = 512 (5 + 1 + 2 = 8)

512 + 512 = 1024 (1 + 0 + 2 + 4 = 7)

اگر متوجه شده اید که تعدادبینهایت الگو وجود دارد

1 ، 2 ، 4 ، 8 ، 7 ، 5 ، 1 ، 2 ، 4 ، 8 ، 7 ، 5 ……… تا بی نهایت.
این را ریاضیات گردابی (علم آناتومی توروس) می نامند .می توانید جمع را ادامه دهید اما هرگز نمی توانید به عدد 3 ، 6 و 9 برسید و نماد بی نهایت از اینجا ناشی می شود، واقعیت دیگر این است که وقتی اعداد را به استثنای 9 جمع کنید ، 9 خواهید گرفت

1 + 2 + 3 + 4 + 5+ 6 + 7 +8 = 36 = 3 + 6 = 9

و اگر 3 و 6 را مستثنی کنید ،

1+ 2 + 4 + 5 +7 + 8 = 27 = 2 + 7 = 9

یعنی 9 عدد جهانی است.

دایره : - 360 درجه = 3 + 6 + 0 = 9

نیم دایره = 180 درجه = 1 + 8 + 0 = 9

زاویه 90 درجه = 9 + 0 = 9

45 درجه = 4 + 5 = 9

بیایید شکل دیگری بگیریم ،
مربع ، که دارای زاویه 90 درجه و چهار ضلع است
مربع = 90 درجه x 4 ضلع = 360 = 3 + 6 + 0 = ۹

مثلث = 60 درجه x 3 ضلع = 180 = 1 + 8 + 0 = 9

پنتاگون = 108 درجه x 5 ضلع = 540 = 5 + 4 + 0 = 9

شش ضلعی = 120 درجه x 6 ضلع = 720 = 7 + 2 + 0 = 9

هپتاگون ، هشت ضلعی نیز 9 نتیجه می گیرد.
عجیب به نظر می رسد اما درست است ،
شما سوالات زیادی در ذهن دارید. شاید این نوعی کد مخفی یا کد الهی باشد یا عددشناسی بی معنی اما هرچه باشد ، چیزی پنهان و جالب است.

منبع ایران ناز


!~ راز جالب اعداد ~!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و Meysa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا