خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,145
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 22 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی معتقد است باشگاه بارسلونا هنوز هم می‌تواند مقصدی جذاب برای بازیکنان و مربیان باشد.
پپ گواردیولا در گفت‌وگو با نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا در واکنش به شایعه علاقه‌مندی باشگاه بارسلونا به جذب رحیم استرلینگ گفت: ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم اما اگر بارسلونا به هر یک از بازیکنان ما علاقه‌مند باشد، متقاعد شده‌ام که می‌تواند او را جذب کند. شهر و باشگاه بارسلونا، همچنین تاریخ این باشگاه برای ما مربیان و بازیکنان همیشه بسیار اغواکننده است. اگر بارسلونا به یکی از بازیکنان ما علاقه‌مند است، ماشین آلات لازم برای این کار را راه‌اندازی خواهد کرد. بارسلونا یک کشتی اقیانوس‌پیما است. بارسلونا چه خوب و چه بد، می‌تواند آنچه را که می‌خواهد انجام دهد. آنها می‌توانند همچنان باشگاهی جذاب باشند، فراتر از جذاب.
سرمربی فعلی منچسترسیتی که بین سال‌های 2008 تا 2012 هدایت بارسلونا را برعهده داشت و در آن مقطع 14 عنوان قهرمانی برای کاتالان‌ها به ارمغان آورد، همچنین روز گذشته در حاشیه مراسم معارفه ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی جدید آبی‌واناری‌ها و در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اگر خوان لاپورتا و هیئت مدیره باشگاه ژاوی را انتخاب کرده، به دلیل میلیون‌ها نکته مثبت و تنها چند نکته منفی بوده است. ژاوی خانه (بارسلونا) را می‌شناسد و به خاطر فدارکاری‌ و نوع نگاهش به فوتبال، انرژی مثبتی را با خود به ارمغان می‌آورد.
وی در پایان در مواجهه با پرسشی درباره مقایسه خودش با ژاوی خاطرنشان کرد: بهتر است ژاوی را با من یا مربی دیگری مقایسه نکنید. شما باید در مورد او صبور باشید. دانش ژاوی از فوتبال به باشگاه بارسلونا کمک زیادی خواهد کرد.
ژاوی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش از سال 2019 هدایت السد قطر را برعهده گرفت و در این مدت هفت قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد. او با پرداخته شدن رقم فسخ قراردادش - که گفته می‌شود 5 میلیون یورو بوده - از السد جدا و با امضای قراردادی که تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد، هدایت بارسلونا را برعهده گرفت.
این مربی اسپانیایی که بین سال‌های 1998 تا 2015 برای تیم اصلی بارسلونا بازی می‌کرد، 23 عنوان قهرمانی را با کاتالان‌ها تجربه کرد که عبارتند از سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، هشت قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا، دو قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان،‌ دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و شش قهرمانی در سوپرجام اسپانیا.
بارسلونا در حال حاضر با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد و با سوسیه‌داد صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارد. چالش جدی ژاوی حالا در بارسلونا، بازگرداندن این تیم به روزهای اوجش خواهد بود.

منبع خبرگزاری تسنیم


گواردیولا: استرلینگ؟ بارسلونا می‌تواند هر کدام از بازیکنان ما را که می‌خواهد، جذب کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا