خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,139
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 22 دقیقه
نویسنده این موضوع
باشگاه رئال مادرید قصد دارد در پایان فصل تغییرات و تحولاتی در ترکیب خود ایجاد کند. بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ سران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند در پایان فصل به همکاری‌شان با چند بازیکن خود پایان دهند تا بودجه لازم برای خرید بازیکنان جدید فراهم شود و در کنارش از دست پرداخت دستمزدهای نسبتاً سنگین خلاص شوند.
طبق این گزارش؛ گرت بیل، ایسکو و مارسلو که هر سه در پایان فصل قراردادشان منقضی می‌شود و بحث تمدید قراردادشان هم مطرح نیست، در لیست خروجی رئالی‌ها قرار دارند و در کنارش به دنبال فروش ادن اِزار و لوکا یوویچ هم هستند، بازیکنانی که در رئال مادرید روزها پرفروغی را تجربه نکرده‌اند.
اِزار 30 ساله که تابستان 2019 به حضور هفت ساله‌اش در چلسی پایان داد و با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، اخیراً حتی بحث بازگشتش به جمع آبی‌پوشان لندنی مطرح شد. این هافبک بلژیکی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات اُفت کرده و به 25 میلیون یورو رسیده است، این فصل تنها در 11 بازی (415 دقیقه از 990 دقیقه ممکن) برای تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به میدان رفته است.
یوویچ 23 ساله هم که تابستان 2019 با قراردادی شش ساله به ارزش 60 میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست، در این تیم زیر سایه کریم بنزما مانده است. این مهاجم صربستانی تاکنون تنها در 39 بازی برای رئال به میدان رفته که حاصل آن دو گل‌زده بوده است.

منبع خبرگزاری تسنیم


خانه‌تکانی اساسی در انتظار رئال مادرید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا