خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,148
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاپیتان سابق تیم فوتبال رم به اظهارنظر غیرمنتظره هم‌تیمی سابقش در این تیم، به شیوه‌ای متواضعانه جواب داد.
فرانچسکو توتی در قالب یک شوخی به اظهارنظر اخیر آنتونیو کاسانو پاسخ داد. کاسانو که در رم و تیم ملی ایتالیا با توتی هم‌تیمی بود، اخیراً در شبکه تلویزیونی بوبو تی‌‌وی (متعلق به کریستین ویری) گفته بود که تا 20 سال دیگر توتی از یاد همه خواهد رفت و هواداران کارهایی که او انجام داده را مانند آنچه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انجام داده‌اند به خاطر نخواهند سپرد.
توتی در حاشیه یک مسابقه فوتبال نمایشی به گزارشگر برنامه تلویزیونی «له‌اینه» که نظر او را درباره حرف‌های کاسانو جویا شده بود، در نهایت تواضع گفت: بله حق کاملاً با اوست چون من همین الان هم خودم را فراموش کرده‌ام. نیازی نیست که کسی شتابزده به دفاع از من بیاید.
کاپیتان سابق رم در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا هنوز هم کاسانو را یک دوست قدیمی می‌داند، گفت: آنتونیو هنوز هم دوست من است نه یک دوست سابق!
رابـ*ـطه توتی و کاسانو در مدت حضورشان در رم و تیم ملی ایتالیا دارای فراز و نشیب‌های زیادی بوده است. در حالی که کاسانو به عنوان یک مفسر آزاد برای شبکه بوبو تی‌وی کار میکند، توتی مؤسسه استعدادیابی خودش را برای شناسایی و پرورش فوتبالیست‌های مستعد تأسیس کرده است.

منبع خبرگزاری تسنیم


توتی به اظهارنظر عجیب کاسانو پاسخ داد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا