خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
باشگاه سویا که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر به پیشنهاد 42.5 میلیون پوندی چلسی برای جذب ژول کنده پاسخ منفی داد، حالا از این موضوع هراس دارند که منچستریونایتد با فعال کردن بند فسخ 69 میلیون پوندی این بازیکن، او را در پنجره زمستانی پیش‌رو به خدمت بگیرند.
بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند با فعال کردن بند فسخ کنده 22 ساله معضل خط دفاعی خود را حل کنند. این باشگاه انگلیسی تابستان اخیر رافائل واران را از رئال مادرید به خدمت گرفت تا سروسامانی به خط دفاعی تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر بدهد، اما این مدافع فرانسوی دچار مصدومیت شد و هری مگوایر هم دچار اُفت شدیدی شده است.
طبق این گزارش؛ باشگاه منچستریونایتد به دقت وضعیت ژول کنده را زیرنظر دارد و ممکن است در همین ماه ژانویه بند فسخ او را فعال کند. مدافع فرانسوی سویا تا سال 2024 با این باشگاه قرارداد دارد و این فصل هم در 13 بازی این تیم را همراهی کرده است.
او که در کارنامه حرفه‌ای‌اش پنج بازی ملی با پیراهن فرانسه دیده می‌شود، تابستان 2019 از بوردو به سویا پیوست و با بازی‌های درخشانش در این تیم نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

منبع خبرگزاری تسنیم


منچستریونایتد در اندیشه فعال کردن بند فسخ مدافع سویا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا