خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
نتایج ضعیفی که منچستریونایتد اخیراً کسب کرده و عملکرد پرفرازونشیب این تیم در رقابت‌های فصل جاری سبب شده است تا اولگنار سولسشایر بیشتر از گذشته تحت فشار قرار بگیرد و حالا بحث اخراج شدن او بیشتر از گذشته مطرح شود. در حالی که بیشتر اعضای هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد از سرمربی نروژی خود برای ادامه حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ حمایت کرده‌اند، اما خانواده گلیزرها که از سوی هواداران برای تغییر سرمربی تحت فشار هستند، گفته می‌شود در اندیشه ایجاد تغییراتی در کادر فنی من‌یونایتد هستند.
از مربیانی همچون براندن راجرز سرمربی فعلی لسترسیتی، زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاری‌سن‌ژرمن، اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی آژاکس و رالف رانگنیک سرمربی پیشین لایپزیگ به‌عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشایر در منچستریونایتد یاد شده است.
نشریه «میرر» انگلیس حالا خبر می‌دهد که راجرز که سابقه سرمربیگری لیورپول را هم در کارنامه‌اش دارد، هدف اول مالکان باشگاه منچستریونایتد برای جایگزینی سرمربی نروژی این تیم است. طبق این گزارش؛ این مربی اهل ایرلند شمالی در قراردادش با باشگاه لسترسیتی بندی دارد که اگر باشگاهی بزرگ در اروپا نسبت به استخدام او ابراز علاقه کند، اجازه جدایی به وی بدهند.
راجرز 48 ساله که از سال 2019 هدایت روباه‌ها را برعهده دارد و تاکنون لستر را به یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس رسانده است، در این تیم در 129 بازی رکورد 65 پیروزی، 27 تساوی و 37 شکست را از خود برجای گذاشته است. او در سه سالی هم که هدایت سلتیک اسکاتلند را برعهده داشت، کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشت و هفت جام قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد.
پیش از این نشریه «دیلی‌میل» با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ سولسشایر در حالی در خطر اخراج شدن از سمت سرمربیگری منچستریونایتد است که بازیکنان این تیم از وضعیت تیم‌شان راضی نیستند. طبق این گزارش برونو فرناندز هافبک خلاق شیاطین سرخ از نوع مدیریت سولسشایر بر تیمش ناامید شده و در سوی دیگر کریستیانو رونالدو که در این تابستان پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، از اینکه سطح کیفی این باشگاه اینقدر اُفت کرده، شوکه شده است.
با وجود افزایش فشار و انتقادها به سولسشایر 48 ساله، نشریه «گاردین» چند روز پیش مدعی شده بود که سولسشایر اطمینان دارد که در بازی بعدی تیمش که در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان) مقابل واتفورد است، روی نیمکت منچستریونایتد خواهد بود، این در حالی است که نشریه «اکسپرس» انگلیس هم اخیراً مدعی شده بود؛ خانواده گلیزر مالک باشگاه منچستریونایتد ملاقاتی پنهانی با مائوریسیو پوچتینو داشته‌اند.
منچستریونایتد در حال حاضر با 17 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده است و با چلسی صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارد.

منبع خبرگزاری تسنیم


اطمینان منچستریونایتد از استخدام راجرز به جای سولسشایر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا