خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع

تسکولو Taskulu
تسکولو یک نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب ایرانی است که برای افزایش بهره وری و پیشبرد فعالیت های تیمی این روزها طرفداران زیادی دارد. تسکولو با سیستم ساده و امن همراه با محیط کار راحت امکان مدیریت پروژه ها را برای کسب وکارهای مختلف فراهم می سازد. این اپلیکیشن به زبان های انگلیسی و اسپانیایی قابل استفاده است. نرم افزار تسکولو در جدیدترین آپدیت های خود توانسته امکان تماس تلفنی را برای کاربران فراهم سازد. همچنین شرکت های فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات، تولید بازی، تولید فیلم و موسیقی میتوانند در فضای مخصوص به حوزه کسب وکارشان به راحتی و در شرایط دورکاری به مدیریت و اجرای پروژه ها بپردازند. در اجرای یک پروژه با استفاده از Taskulu می توان به راحتی فهرست وظایف ایجاد و آنها را مدیریت کرد و در سه بخش Todo ،Doing ،Done قرار داد. وجود این مراحل، پیگیری وضعیت انجام فعالیت ها توسط اعضای تیم را سریع تر و آسان تر کرده و از دوباره کاری در مراحل اجرایی پروژه جلوگیری می نماید. به طور کلی تسکولو به عنوان یک نرم افزار مدیریت پروژه کارآمد با توانایی ارتباط تیمی گامی مهم برای انجام و مدیریت پروژه های شرکت شما می باشد.با تسکولو می توانید لحظه به لحظه با اعضای تیم ارتباط برقرار کنید و زمانی که صرف انجام پروژه می شود را ثبت و براساس آن گزارش های کاری دقیقی برای خود تهیه کنید. از دیگر قابلیت های تسکولو پیوست کردن و به اشتراک گذاری فایل های کاری لازم برای اجرای پروژه بین اعضای تیم، ثبت دیدگاه، و منشن کردن اعضای و گفتگوهای گروهی و خصوصی می باشد. استفاده از تسکولو و عضویت در آن ابتدا برای کلیه کسب و کارها رایگان و بعد از مدتی استفاده از آن برای سطوح مختلف دسترسی نیازمند پرداخت هزینه است. امروزه سطوح مختلفی برای استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو در نظر گرفته شده که سطح پایه آن برای کسب و کارهای نوپا و کوچک که دارای 10کاربر یا کمتر هستند کاملا رایگان است. سطوح تجاری، حرفه ای و اختصاصی تسکولو که استفاده از آن نیازمند پرداخت هزینه به دو صورت ماهانه و سالانه است براساس نوع نیاز سازمان ها مشخص شده است.
۲. اولین نسخه نرم‌افزار تسکولو در پاییز ۱۳۹۳ با زبان انگلیسی و با هدف ورود به بازاهای بین‌المللی منتشر شد و در زمستان همان سال زبان‌های فارسی و اسپانیایی و اپلیکیشن اندروید تسکولو را نیز عرضه کرند.
۳. هدایتی‌فرد به عنوان مدیرعامل، به همراه کاظم کشاورز و آرمان صعودی و ده تن دیگر اعضای اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهند.
۴. نرم‌افزار آنلاین تسکولو، برنامه ارتباط و همکاری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است که مدیریت کارها و پروژه‌ها، مدیریت تیم، زمان‌های کاری و چت گروهی رو در یک جا با هم آورده است تا شرکت‌ها بتوانند با خیالی آسوده تغییرات کسب و کارشان را زیر نظر داشته باشند.
۵. با استفاده از نرم افزار تسکولو، همکاری تیمی و گروهی برای پیشبرد پروژه‌ها آسان‌تر انجام می‌شود و با تحلیل‌گر تسکولو به راحتی می‌توان از داده‌ها و اطلاعات بهره‌برداری کرد و آنها را به مرحله اجرایی رساند. نرم افزار تسکولو با روش رمزنگاری استاندارد و دیتاسنترهای امن در آلمان و نسخه‌های پشتیبان روزانه، امنیت و سادگی را به ارمغان می‌آورد.
۶. گفتگوی آنلاین، ثبت زمان‌های کاری و ارتباط دوطرفه با سایر سرویس‌های آنلاین، از جمله خدمات تسکولو به کسب و کارها به شمار می‌رود.
۷. نرم افزار تسکولو در صنایع عمران، بازاریابی و تبلیغات، رسانه‌های ویدئویی، تولید نرم‌افزار و بازی‌های ویدئویی کاربرد دارد.
۸. شهرداری مشهد، توانا رسانه نوین، استودیو هورخش از جمله شرکت‌هایی هستند که از نرم‌افزار تسکولو استفاده می‌کنند.
۹. نرم افزار تسکولو در پاییز سال ۱۳۹۴ در بین ۱۰۰ استارتاپ از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکا در رقابت‌ بین‌المللی استارتاپ‌های استانبول، رتبه سوم را کسب کرد.
خلاصه ویژگی های اپلیکیشن taskulu:
-کاربری آسان
-امکان ایجاد لیست های متعدد
-محیط جذاب
– کم حجم
-امکان ایجاد زمان بندی

-رایگان

منبع:کاماپرس


معرفی نرم‌افزار تسکولو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا