خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

kia⁰⁸

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/4/21
ارسال ها
50
امتیاز واکنش
106
امتیاز
103
زمان حضور
1 روز 6 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
لیام پین

نام کامل: Liam James Payne
تاریخ تولد: ۲۹ اوت ۱۹۹۳ / ۷ شهریور ۱۳۷۲
ملیت: بریتانیایی
سبک‌: پاپ-راک
سال‌های فعالیت: ۲۰۱۰-اکنون

و نفر پنجم بیوگرافی اعضای گروه One Direction لیام جیمز پین، در ولورهمپتون، میدلندز شمالی، انگلستان زندگی می‌کند. پدر او جف و مادرش کارن پین هستند. در چهار سالگی یکی از کلیه‌های او به دلیل زخمی و ناکارآمد شدن برداشته شد. اما در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ متوجه وجود کلیه دوم خود و سالم بودن آن شد.

شیفته و عاشق «جاستین تیمبرلیک» است. شدت این علاقه به قدری است که یک بار دو ساعت و نیم برای گرفتن امضا از قهرمان همه زندگی‌اش منتظر مانده و بالاخره هم توانست امضا بگیرد.

لیام سه هفته زودتر از موعود یعنی ۲۹ آگوست سال ۱۹۹۳ به دنیا آمد و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شد. او چهار سال اول زندگی خود را در رفت و آمد در بیمارستان برای انجام تست‌های مختلف گذراند که در آن دوران پزشکان متوجه شدند یکی از کلیه‌های او از کار افتاده است. برای سازش با این مشکل لیام در دوران کودکی خود روزی ۳۲ آمپول می‌زد. در سال ۲۰۱۲ لیام در توییتر خود اعلام کرد که متوجه شده کلیه‌اش مجددا کار می‌کند! او در ولورهمپتون انگلستان زندگی می‌کند و پدر او جف و مادرش کارن پین هستند.


دو خواهر بزرگ‌تر از خود به اسم روت و نیکولا دارد. او زمانی که ۱۴ سالش بود در فصل پنجم «اکس فکتور» شرکت کرد اما توسط سایمون کاول، در مرحله «خانه داوران» از مسابقه حذف شد. سایمون کاول به او گفت که دوسال دیگر برگردد. در فصل هفتم این مسابقه، پین شانس خود را دوباره امتحان کرد و از تمامی داورهای مسابقه جواب مثبت گرفت. او هنگامی که پا به مسابقه اکس فاکتور گذاشت در کالج مشغول تحصیل مهندسی موسیقی بود.

نامزد لیام «دنیل پیزر» از عوامل اجرایی برنامه «ایکس فکتور» بود که در دوران حضور وان دایرکشن در برنامه، در اجراهای زیادی برای آنها حضور داشته است. دوستی آنها از سال ۲۰۱۰ تا سپتامبر ۲۰۱۲ ادامه داشت ولی در این ماه به دلیل فشار کاری زیاد و دوری از هم، همچنین تعدادی از طرفدار نماهای لیام که به اذیت دنیل می‌پرداختند، قطع شد. لیام در مصاحبه‌ای بعد از این اتفاق گفت دنیل عشق زندگیش بوده است.


بیوگرافی لیام پین | خواننده

 

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه


بیوگرافی لیام پین | خواننده

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا