خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کباب ها دارای انواع گوناگونی می باشند که یکی از کباب های خوشمزه، کباب کوبیده است. کباب کوبیده دارای طعمی لذیذ و دلچسب و البته خواص غذایی ارزشمندی بوده که برای سلامتی مفید می باشد. با تزیین کباب کوبیده با ایده های مختلف می توانید از سرو این غذای ایرانی لـ*ـذت بیشتری ببرید.

سفره آرایی شامل تزیین غذا، تزیین سالاد، تزیین دسر و … می شود. ایده های جذاب و اشتها برانگیز زیادی برای دیزاین انواع غذاها وجود دارند. تزیین کباب نیز یکی از این بیشمار تنوع محسوب می شود. تزیین را می توان در واقع نوعی زیباتر کردن دنیا در بخش کوچکتر دانست. مگر نه اینکه ما انسان هستیم و عاشق زیبایی ها می باشیم. سفره آرایی و میوه آرایی دو نمونه ی بارز این گفته شمرده می شوند.

تزیین کباب کوبیده با ایده هایی جالب و اشتها برانگیز

کباب کوبیده از جمله غذاهای سنتی و قدیمی ایرانی است که قدم از زمان خود فراتر گذاشته و به جمع غذاهای شیک و مدرن حال حاضر گذاشته است. این غذای سنتی و شیک به دلیل داشتن طعمی لذیذ و ایده آل، عطری خواستنی و ظاهری دلچسب از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. کباب کوبیده دارای تنوع زیادی همچون کباب کوبیده با گوشت گاو، کباب کوبیده با گوشت گوسفند، کباب کوبیده با گوشت مرغ دارد. کباب کوبیده با گوشت گوسفند آن به دلیل دارا بودن کمی چربی بیشتر مورد پسند مردم قرار گرفته و می گیرد.
تزیین جوجه کباب و کباب کوبیده از انواع غذاهای لذیذ ایرانی است که نیاز به ایده های زیبا و در خور دارد. برای دیزاین آنها بهترین ایده استفاده از دورچین غذا است که می توانید برای مهمانی ها و مراسم گوناگون از آن بهره ببرید. این غذاها به خودی خود اشتها برانگیز هستند، اما با یک دیزاین شیک و منحصر به فرد لذیذتر می شوند.

Decorate-the-shredded-kebab-65.jpg
Decorate-the-shredded-kebab-71.jpg
Decorate-the-shredded-kebab-37.jpg
Decorate-the-shredded-kebab-27.jpg
Decorate-the-shredded-kebab-25.jpg
Decorate-the-shredded-kebab-1.jpg
Decorate-the-shredded-kebab-5.jpg

منبع: آرگا


تزیین کباب کوبیده مجلسی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا