خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,096
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
روشهای درمانی انرژی

روشهای درمانی درمانی نیز به عنوان روشهای بیوفیلد درمانی نامیده می شوند. آنها بر این عقیده بنا شده اند که میادین انرژی وجود دارند که در بدن و اطراف بدن شما جریان می یابد. هنگامی که انرژی به راحتی در بدن شما جاری می شود ، سلامت عاطفی ، جسمی و معنوی خوبی دارید. وقتی بیمار هستید ، جریان انرژی مسدود می شود.

متداول ترین انواع انرژی درمانی عبارتند از:

ریکی دارای معنوی ترین تمرکز در مورد تمام انرژی درمانی است. پزشکان ریکی معتقدند که انتقال انرژی معنوی از طریق دست آنها می تواند به بهبودی کمک کند.

پزشکان لمسی درمانی دستان خود را دقیقاً بالای بدن حرکت می دهند تا انسداد را پیدا کنند ، انرژی مضر را از بین ببرند و آن را با انرژی سالم خود جایگزین کنند.

لمس شفابخش از لمس ملایم بدن استفاده می کند تا بتواند زمینه های انرژی خود را بهبود بخشد.

در روش درمانی مغناطیسی از آهن ربا استفاده می شود که در قسمت های مختلف بدن قرار دارد. پزشکان معتقدند که این آهن رباها به انسداد جریان انرژی در بدن کمک می کنند.

در یک جلسه انرژی درمانی ، کاملاً لباس پوشیده اید. ممکن است روی یک میز یا تـ*ـخت ماساژ بنشینید یا دراز بکشید. یک متخصص انرژی درمانی از فشار ملایم استفاده می کند یا در زمینه های انرژی شما دست یا از طریق آنها قرار می دهد تا جریان انرژی در بدن شما تغییر کند ، حرکت کند یا از حالت انسداد خارج شود. بعضی اوقات شما را لمس می کنند یا ممکن است دستان خود را دقیقاً بالای بدن شما حرکت دهند. بیشتر جلسات ۴۵-۶۰ دقیقه طول دارند.

انرژی درمانی به عنوان یک درمان مکمل
در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد انرژی درمانی می تواند خود سرطان را درمان کند. آنها عمدتاً برای کاهش علائم سرطان یا عوارض جانبی درمان مانند اضطراب ، خستگی ، درد ، حالت تهوع یا استفراغ استفاده شده اند. برخی مطالعات نشان می دهد که مردم احساس می کنند که درمان با انرژی درمانی باعث افزایش کیفیت زندگی آنها می شود. بسیاری از افراد می گویند که پس از یک جلسه انرژی درمانی ، احساس آرامش ، آرام و آرام می کنند.

برخی مطالعات حاکی از آن است که انرژی درمانی به دلیل تغییر جریان انرژی ، تمرین متمرکز و دلسوز پزشک را تجربه می کند. برای درک نقش انرژی درمانی به عنوان یک درمان مکمل ، تحقیقات بیشتری لازم است.

عوارض جانبی و خطرات ناشی از انرژی درمانی
اگر به فکر شروع انرژی درمانی هستید ، با تیم بهداشت و درمان خود صحبت کنید. به طور کلی تصور می شود که روشهای درمانی انرژی بی خطر است. عوارض جانبی اندکی گزارش شده است.

پیدا کردن یک پزشک
متخصصان انرژی درمانی در کانادا تنظیم نمی شوند. برخی از پزشکان متعلق به سازمانهایی هستند که انواع مختلفی از انرژی درمانی را ترویج می کنند. آنها لیستی از پزشکان را ارائه می دهند که رهنمودهای خود را رعایت می کنند.

منبع: علم ماورا


روشهای درمانی انرژی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا