خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
جذب انرژی مثبت

انرژی مثبت، انرژی منفی، تفکر مثبت، تفکر منفی، کلام مثبت و کلام منفی و عبارت‌هایی مشابه را این روزها زیاد می‌شنویم.

اما نکته‌ی مهم این است که ما در کجای کار قرار داریم. ما جزو مثبت‌ها هستیم یا منفی‌ها؟ کلام ما، ذهن ما، محیط زندگی‌مان و همه چیزمان بیشترحاوی و منعکس‌ کننده‌ی انرژی مثبت است یا منفی؟ در واقع وقتی به زندگی خودمان نگاه می‌کنیم، انرژی مثبت بیشتری از آن ساتع می‌شود یا انرژی منفی بیشتری؟

برخی معتقدند که در ظاهر گفتن اینکه امروز شاد باش، امروز مثبت باش و … ساده است. این عده معتقدند که به این راحتی نمی‌توان در زندگی مثبت بود. برعکس برخی معتقدند که می‌توان تحت هر شرایطی مثبت فکر کرد و مثبت زندگی کرد.

شما جزو کدام گروه هستید؟ آیا مثبت بودن سخت است یا آسان؟ اصلا آیا می‌توان همیشه و در هر وضعیتی مثبت بود و مثبت فکر کرد؟

انرژی مثبت در خانه می‌تواند شرایط خوبی برای ما ایجاد کند. اما سوال این است که چگونه انرژی مثبت جذب کنیم؟

قرار داشتن در وضعیت منفی جلوی پیشرفت شما را در زندگی می‌گیرد. احتمالاً باید دلایلی برای قرار گرفتن شما در شرایطی منفی وجود داشته باشد. زمانی که تصمیم می‌گیرید از این وضعیت خارج شوید، متوجه می‌شوید که بیشتر مشکلاتتان حل‌شدنی‌ هستند.

گاهی اوقات وقتی در موقعیتی منفی قرار می‌گیریم اگر شیوه درست برخورد با آن را ندانیم، اوضاع را بدتر می‌کنیم. داشتن رویکرد مثبت می‌تواند در مبارزه با سخت‌ترین مشکلات زندگی به ما کمک کند؛ شما باید غرق در انرژی مثبت شوید.

جذب انرژی مثبت در زندگی :
تمام اشیا ارتعاش دارند. در دنیا هر چیزی که می بینید، می شنوید و حتی لمس می کنید دارای ارتعاش هستند. وقتی هم خواسته یا ناخواسته به آن نزدیک می شویم، در حوالی ارتعاش قرار می گیریم. این مورد در رابـ*ـطه با حوزه ی فکر و انرژی مثبت هم درست است.

مثلا اگر سلول مغز مرتعش شود موجی از انرژی الکتریکی از خود بروز می دهد که به دنبال مکانی برای مستقر شدن است. و اگر شما خواسته و یا ناخواسته داخل این حوزه قرار بگیرید، در طول ارتعاش سلول های مغزتان با این فرد سازگار می شوید. بنابراین بر اساس قانون جذب این ارتعاش ها می توانند خواسته ها یا ناخواسته های شما را جذب کنند؛ به همین دلیل است که آن ها به صورت مثبت و منفی روی ذهن شما تاثیر می گذارند. در ادامه راجع به چگونگی جذب انرژی مثبت صحبت می کنیم با ما همراه باشید.


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر فکری ارتعاش دارد و حتی قابل اندازه گیری است. وقتی این ارتعاش زیاد باشد می تواند به هدف تبدیل شود. این مرحله، مرحله ی بسیار جذابی است و شما می توانید در آن انرژی مثبت و شادی را به وضوح احساس کنید تا زندگی ایده آلی که در ذهن دارید تبدیل به واقعیت شود.

دکتر وین دایر در رابـ*ـطه با این مطلب به خوبی در کتاب خود توضیح داده است. اگر چیزی را در درون خود می بینید نتیجه این انتخاب است که هر چیزی را در دنیا چگونه می بینید و چگونه پردازش می کنید. به زبان ساده تر شما هرچه در درون خود می بینید در دنیا هم می توانید ببینید. ولی اگر چیزی در خودتان نبینید، در دنیای پیرامون خود هم نمی توانید آن را ببینید. فقط آن چه شما را از هر چیز خوبی که دنیا برای شما نگه داشته محروم می کند، ناسازگاری خود شما با احساستان و انرژی مثبت است.

راههایی برای داشتن انرژی مثبت و شاد بودن :

۱. لـ*ـذت بردن از طبیعت

تحقیقات نشان می‎ دهد که گذراندن وقت در بیرون از منزل و به خصوص در طبیعت باعث کاهش سطح استرس ، بهبود عملکرد حافظه ، تقویت حس جوانی و در نهایت افزایش سلامت انسان خواهد شد .

۲. انجام اعمال خیر و مهربان بودن با دیگران

یافتن راه های مناسب برای محبت کردن به دیگران ، حتی لبخند زدن به آن ها نه تنها باعث ایجاد حسی خوشایند در آن ها می ‎شود بلکه باعث تقویت روحیه و حس سرزندگی نیز خواهد شد . انجام هر کار خیر کوچکی که در توان دارید در حق دیگران باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شما شده و باعث حواس پرتی موقتیتان از مشکلات فعلی زندگیتان خواهد شد .
۳. تقویت حس قدرشناسی

توجه به نعمت ها و چیز های مثبت زندگی و قدردانی بخاطر آن ها ، راهی عالی برای تقویت روحیه و حس مثبت اندیشی تان خواهد بود . با شکرگزاری به خاطر موهبت های مختلفی که در زندگیتان وجود دارد ، قدردان بودن را تمرین کنید .

۴. استراحت ذهنی

خستگی قاتل مثبت اندیشی است . یاد بگیرید که در شرایط پر تنش و استرس زا استراحت کنید و کاری را انجام دهید که باعث فراموش کردن چالش ها و موانع موجود در زندگیتان می ‎شود . برای مثال بخوابید و یا موسیقی گوش دهید .


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵. تلاش برای داشتن تفکرات مثبت

تلاش برای ایجاد تفکرات مثبت ذهنی در میان آشفتگی های موجود در زندگی به تقویت روحیه و مثبت اندیشی کمک زیادی می‎ کند . به خودتان کمک کنید تا در شرایط دشوار به دنبال یافتن موضوعی رضایت بخش در زندگی خود باشید ، این امر نه تنها باعث کاهش نگرانی هایتان می ‎شود بلکه به حل آن ها نیز کمک زیادی خواهد کرد .

۶. معاشرت با افراد مثبت

تحقیقات نشان می ‎دهد که استرس مسری است و هرچه خود را با آن محاصره کنید، بیشتر مضطرب خواهید شد. به همان اندازه که استرس و منفی بافی مسری است ، خوشبختی نیز است .
شما ترکیبی از ۵ نفر از نزدیک ترین افراد زندگی خود هستید . نکته اصلی در این جمله تاثیر رفتار و شخصیت اطرافیان است و بنابراین سعی کنید با افراد مثبت اندیش و خوشبخت بیشتر معاشرت کنید .

۷. خندیدن

خنده بهترین دارو برای درمان بسیاری از مشکلات است . خنده ، سیستم ایمنی بدن و روحیه را تقویت کرده ، درد را کاهش می ‎دهد و شما را از اثرات مضر استرس مصمون می ‎دارد .راهی برای خندیدن پیدا کنید، یک فیلم کمدی تماشا کنید و یا با دوستان خود وقت گذرانی کنید.

۸. با مدیتیشن، روزتان را با آرامش آغاز کنید

نیازی نیست که حتماً مثل یک مرتاضِ تمام وقت باشید تا از فواید مدیتیشن بهره‌مند شوید. هدف از مدیتیشن این است که از محیط اطرافتان آگاهی پیدا کنید، افکارتان را کنترل کنید و تمام پارازیت‌هایی را که مانع فعالیت روزانه‌تان می‌شوند، از بین ببرید.شما گرفتار منفی‌گرایی هستید که نشأت گرفته از ذهنتان است.

این منفی‌گرایی به مروز زمان تقویت شده و مزاحم فعالیت‌های روزانه‎‌تان‌ می‌شود. از طریق مدیتیشن می‌توانید یاد بگیرید که جلوی تمام افکار منفی را بگیرید و با تمرکز کنترل امور را در دست خود بگیرید.

۹. نفس عمیق

کشیدن نفس عمیق نه تنها هوای مسموم موجود در بدن را دفع می‎ کند ، بلکه مغز را با هوای تازه تقویت کرده و ذهن را تغذیه می ‎کند . نفس عمیق همچنین باعث تقویت ذهن و بهبود عملکرد مغز نیز خواهد شد .

۱۰. خودداری کردن از سخنان منفی

تمرکز بر روی امور منفی زندگی نه تنها باعث تضعیف عملکردتان در رویارویی با آن ها می ‎شود، بلکه باعث افزایش بدبیی شما نیز خواهد شد . از تکرار و مرور اتفاقات منفی در دفعات زیاد خودداری کنید و سعی در تجسم اتفاقات مثبت در ذهن خود داشته باشید .


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۱ . صحبت کردن در مورد اتفاقات مثبت

این مورد را پیش از این هم در نمناک عنوان کرده بودیم که با خودتان صحبت کنید و بگویید که به زودی همه چیز به بهترین شکل ممکن به پایان خواهد رسید . این سخنان را با صدای بلند با خود تکرار کنید که صحبت کردن با صدای بلند باعث تقویت پیام و افزایش احتمال بروز آن خواهد شد .

۱۲. صحبت کردن با یک دوست

صحبت کرن با یک یا چند نفر از دوستان مثبت اندیشتان باعث می ‎شود که مشکل خود را راحت تر پیدا کنید، احساسات خود را بپذیرید و در رابـ*ـطه با آن بحث کنید .

صحبت کردن با دوستان به شما امکان بهره مندی از ایده های متفاوت سایر افراد را می‎ دهد و این امر به حل مسئله مورد نظر کمک خواهد کرد . این امر همچنین باعث می ‎شود که شما از حمایت سایر افراد در حل مشکلات خود بهره مند شوید.

۱۳. قدم زدن

دانشمندان معتقدند که یکی از بهترین راه های کاهش استرس ، قدم زدن است . پیاده روی باعث علاقه‌مند سلول های عصبی و ایجاد آرامش ذهنی در فرد خواهد شد .

۱۴. ورزش کردن

عرق کردن نه تنها برای قلب بلکه برای ذهن نیز مفید است . تحقیقات نشان می ‎دهد که ورزش کردن باعث کاهش اضطراب و تقویت روحیه فرد خواهد شد . هنگام انجام تمرینات ورزشی ماده ای شیمیایی به نام اندورفین که باعث ایجاد حس آرامش در فرد می ‎شود ، در مغز ایجاد خواهد شد که این امر باعث افزایش حس خوشبینی و کاهش بدینی خواهد شد .

۱۵. خواب

استراحت کافی بخش مهمی از حفظ نگرش مثبت است . مطالعات نشان می ‎دهد که حتی کمبود خواب جزئی نیز تاثیر قابل توجهی بر وضعیت روانی دارد . محققان دریافتند که داشتن خواب کم تر از ۵ ساعت در طول شبانه روز با عث تشدید فشار روانی ، عصبانیت و غم و اندوه می ‎شود و بنابراین از خواب کافی بهره مند شوید .

۱۶. انجام فعالیت های مورد علاقه

انجام فعالیت های سرگرم کننده و شادی بخش ، نقش زیادی در تقویت حس سرزندگی و بازیابی انرژی دارد . مهم نیست چه کاری باعث بهبود روحیه شما می ‎شود ؛ تنها کافیست به انجام فعالیت مورد علاقه خود بپردازید .


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۷. هدیه دادن به خود

پاداش دادن به خود و تشویق خود به خاطر تمام زحماتی که در طول زندگیتان کشیده اید، تاثیر به سزایی در تقویت روحیه مثبت و جلوگیری از منفی بافی دارد .

۱۸. تقویت تمرکز

نگرانی و استرس باعث تضعیف تمرکز در انجام فعالیت های روزمره خواهد شد . زندگی آگاهانه مستلزم تصمیمات آگاهانه و زندگی کردن در لحظه حال است . وقتی همه توجه و انرژی خود را به انجام فعالیت مورد نظرتان معطوف کنید ، فرصتی برای پرداختن به افکار منفی و نگرانی هایتان وجود نخواهد داشت .

۱۹. مراقبت از روح

توجه کردن به نیازهای روح ، یکی از مواردی است که بسیار از مردم از آن غافل می ‎شوند . همه ما در طول روز غذا می‎ خوریم ، فیلم تماشا می کنیم ، می‎ خوابیم ، ورزش می ‎کنیم و تمام کارهای لازم برای بهبود عملکرد ذهن و سلامت جسمی مان را انجام می ‎دهیم اما قسمت اعظم داشتن روحیه مثبت ، ریشه در سلامت روح ما دارد . با انجام فعالیت های مرتبط با تقویت روح مانند شرکت در جلسه های یوگا و مدیتیشن ، دعا کردن ، خواندن مطالب معنوی و … به سلامت روح خود توجه کنید .

۲۰. لـ*ـذت بردن از موفقیت های کوچک

لـ*ـذت بردن از موفقیت های کوچک یکی از سریع ترین راه ها برای دور کردن تفکرات منفی از خود است . به جای تمرکز بر روی نقاط ضعف و مشکلاتتان از موفقیت های کوچک خود در حوزه های مختلف زندگیتان لـ*ـذت ببرید و به خود افتخار کنید .

۲۱. استفاده از گفتار مودبانه

استفاده از ادبیات گفتاری محترمانه و مودبانه راهی برای افزایش انرژی مثبت است . اگر شما در هنگام حرف زدن با دیگران بر لحن گفتار خود دقت کنید و کلماتی صمیمانه و مودبانه را به کار ببرید می توانید انرژی مثبت جذب نمایید.
برای شاد بودن و انرژی مثبت بودن، باید در بدترین شرایط که گستاخی یا سخن ناپسند و رکیکی به شما گفته می شود ، برای احترام به وجدان خود با ادبیات شایسته و فاخر، پاسخ طرف مقابل را بدهید.

۲۲. گل خریدن

برای اینکه حال دلتان خوب شود و مثبت بیاندیشید برای خودتان گل بخرید و برای آشتی با دیگران نیز گل بخرید و با بوییدن گل، احساس شادی داشته باشید .

۲۳. نوشتن

نوشتن یک روش عالی برای مقابله با احساسات بیش از حد است . این کار یک خروجی سالم را فراهم می ‎کند که در آن می ‎توانید خود را ابراز کرده و احساسات و سلامت روانی تان را مدیریت کنید . نگه داشتن این نوشته ها نیز در شناسایی و ردیابی دلایل وجود تفکرات منفی و بهبود آن کمک زیادی به شما خواهد کرد .


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
. بپذیرید که همه چیز قابل کنترل نیست

اضطراب بیش از حد ناشی از شرایطی است که ما کنترل آن ها را نداریم. در زندگی، شما همیشه با موقعیت‌هایی مواجه خواهید شد که در آن شما احساس ناراحتی می‌کنید. اگر می‌دانید اکنون نمی‌توانید وضعیت را بهبود ببخشید، وقت آن است که آن را بپذیرید و برای پیشبرد کار تلاش کنید.

باید بدانید برای چیزی که کنترلش در دست شما نیست، نگرانی اهمیتی ندارد. اگر این کار را نکنید، در زندگی در معرض خطر قرار می‌گیرید و آنقدر خود را ناراحت می‌کنید که به افسردگی مبتلا می‌شوید.

۲۵. به خودتان افتخار کنید
وقتی احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، دیدگاهتان نسبت به جهان نیز تغییر خواهد کرد. صرفاً با داشتن احساس خوب نسبت به خود اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، شما باید آگاهانه شخصیت و توانایی‌هایتان را به خود یادآوری کنید.

اگر شما فردی هستید که غرق در افکار مسموم و منفی هستید و مدام خود را سرزنش می‌کنید، به هر جایی که بروید افکار منفی را پخش می‌کنید. از طرفی اگر تصمیم بگیرید که احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید، اینکه به طور منظم ورزش کنید یا بازی خود را ارتقاء دهید، شما تغییری را در نحوه درکتان از جهان و رویکردتان نسبت به زندگی تجربه خواهید کرد. ورزش منظم، هورمون اندورفین را در بدن پخش می‌کند که باعث بالا بردن روحیه‌تان می‌شود.

۲۶. در موقعیت‌های مختلف به دنبال مثبت‌ها باشید

در هر موقعیتی که قرار می‌گیرید هرچند همیشه آسان هم نیست، به دنبال عوامل امیدوارکننده باشید. زمانی‌که در هر شرایطی مصرانه در جستجوی خوبی‌ها هستید، موقعیت را بهتر مدیریت خواهید کرد. به دنبال نتایج مثبت بودن در یک وضعیت منفی به عنوان مکانیسمی دفاعی عمل می‌کند تا شما لحظات سخت زندگی‌تان را کنترل کنید.


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
. اهدافتان را رؤیاپردازی کنید

هیچ چیز به اندازه خیال‌پردازی درمورد اهدافتان انگیزه‌بخش نیست. مشخص بودن اهداف به شما انگیزه می‌دهد تا برایش تلاش کنید. وقتی که اهدافتان را تصویر‌سازی می‌کنید برای رسیدن به آن ها سخت‌کوش‌تر می‌شوید.

مثبت اندیشی، داشتن نگرش و روحیه مثبت سبب می شوند که انرژی های مثبت را به سمت خود جذب کنید. به این شیوه می توانید سبب اتفاقات خوب در اطراف خود و همچنین مانع اتفاقات منفی و بد گردید. در مقاله فوق تعدادی از راهکارهایی که سبب جذب انرژی مثبت به سمت شما می شوند، آورده شدند و قطعاً بسیار مفید خواهند بود.

۲۸. تمرین کنید که تصادفی به دیگران مهربانی کنید و در پیِ عوض آن نباشید

به کسی که وضعش از شما بدتر است مقداری پول بدهید. به خاطر اعتقادی که دارید کمک کنید. حق عوارض اتومبیلی که پشت شماست را پرداخت کنید. هدیه‌ای هوشمندانه به دوستی که سال‌هاست با او صحبت نکرده‌اید بفرستید. به دیوار مهربانی، پوشاک هدیه کنید. تکه‌ای آشغال برداشته و آن را به سطل زباله بیندازید. این کارها را برای اینکه از شما تشکر کنند انجام ندهید و انتظارش را هم نداشته باشید. تمام آن را از عطوفت عمیقِ درونی‌تان انجام دهید.

۲۹. برای جذب انرژی مثبت، مهربانی و بخشش را تمرین کنید

بخشش و گذشت نسبت به فردی که به شما صدمه زده، سخت‌ترین کاری است که در این فهرست لحاظش می‌کنید؛ اما یکی از مهم‌ترینِ آنهاست. شما دیگر قربانی نیستید و کسی که حقی از شما ضایع کرده، قدرت شما را سلب نکرده است.
افکار انتقام‌جویی ارتعاش کمی دارند و مانع جذب انرژی مثبت می‌شوند. اما بخشش دارای ارتعاش بالایی است. افکار بخشش درباره‌ی شخصی در گذشته ارتعاش شما را افزایش می‌دهد.

۳۰. از آنچه موسیقی‌تان به شما می‌گوید آگاه باشید

اشعار نفرت، درد، خشونت، هیجان و ترس پیام‌هایی را به ناخودآگاه‌تان می‌فرستند. اگر بخواهید عشق را جذب کنید به ترانه‌های درمورد عشق‌های واقعی، پرحرارت و همیشگی گوش دهید. اگر به دنبال صلح هستید به موسیقی‌های صلح و آرامش گوش دهید. اگر می‌خواهید الکل زیادی بخورید، اتومبیل‌تان تصادف کند، همسرتان به شما خیـ*ـانت کند و دعوا راه بیندازید، به موسیقی سطح پایین گوش دهید. (می‌دانم که به صورت کلی توضیح دادم، اما متوجه شدید منظورم چیست.)


جذب انرژی مثبت

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
. برای جذب انرژی مثبت از محیط خانه‌تان آگاه باشید

شما بیشتر وقت خود را در خانه‌تان هستید که بر ارتعاش شما اثر می‌گذارد. ادعیه، نقاشی‌ها، عکس‌ها، کریستال‌ها، مجسمه‌ها، سنگ‌ها، مانتراها، کتاب‌ها، مجلات، گل‌ها، گیاهان، رنگ دیوارها، و حتی چیدمان مبلمان‌تان همگی انرژی تولید می‌کنند. انرژی خانه‌ تان را با انتخاب فنگ‌شویی افزایش دهید.

۳۲. تعداد برنامه‌های تلویزیونی با ارتعاش پایین را کم کنید

بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی،شامل صحنه‌های خشن برگرفته از زندگی واقعی هستند. توالی دائم از انرژی‌های منفی که مستقیما به خانه شما آورده می‌شوند. علاوه بر آن، آگهی‌های بازرگانی‌ای وجود دارد که باعث می‌شوند فکر کنید نیاز به قرص دارید تا مشکلات‌تان حل شود و باید جواهرات گران بخرید تا به عزیزان‌تان نشان دهید که دوست‌شان دارید.

۳۳. مثبت بیاندیشید

در اطراف همه موجودات انرژی مثبت وجود دارد که سبب جذب اشیا و افراد میشود. اشیا نمی توانند این انرژی مثبت را کنترل کنند اما انسان می تواند آنرا کنترل کند و با آن بر دیگران اثر گذارد.

به همین علت روانشناسان مثبت اندیشی را به همه افراد توصیه می کنند و می گویند از افکار منفی دوری کنید.اگر ما مثبت بیاندیشیم و تفکرات و اندیشه های مثبت داشته باشیم ، انرژی مثبت موجود در پیرامون خود را جذب می کنیم اما اگر تفکراتمان منفی باشند انرژی منفی پیرامون خود را جذب خواهیم کرد. برای داشتن انرژی مثبت در زندگی و جذب آن راهکارهای زیر را به کار بگیرید .

منبع: علم ماورا


جذب انرژی مثبت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا