خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
طریقه انرژی گرفتن از کائنات

میتوان گفت طریقه انرژی گرفتن از کائنات یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای رسیدن به اهداف و خواسته ها میباشد، که در این مطلب به صورت کامل کلیه مراحل و روش های درخواست از کائنات را به شما آموزش میدهیم. شما با استفاده ازطریقه انرژی گرفتن از کائنات میتوانید به تمام اهداف و خواسته‌هایتان برسید.

انسان برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود باید به درستی از کائنات و جهان هستی درخواست کند و کائنات با توجه به درخواستی که به آنها داده شده است پاسخ میدهند.

  • اما چگونه باید از کائنات درخواست کنیم که جوابمان را بدهند ؟
  • چرا هر چقدر به کائنات و جهان هستی درخواست میکنیم فایده ای ندارد؟
  • چرا درخواست از کائنات جواب نمیدهد ؟
اگر قصد دارید که به تمام آرزوها و اهدافی که دارید برسید توصیه می کنم حتما این مطلب را تا انتها به طور کامل بخوانید، اگر به آن چیزی که در این مطلب گفته شده است عمل کنید، مطمئن باشید که رسیدن به تمام آرزوها و خواسته کار سخت و دشواری نیست و رسیدن به اهداف یکی از شیرین‌ترین کارهای زندگیتان میشود.(مطالعه مطلب طریقه انرژی گرفتن از کائنات تنها ۱۰ دقیقه از زمانتان را خواهد گرفت و نتایج بزرگی را به همراه دارد)

خیلی از افراد تصور می‌کنند که همیشه باید به صورت فیزیکی به خواسته و هدف‌هایی که دارند برسند، ولی اصلا چنین نیست، برای رسیدن به چیز‌‌‌هایی که میخواهید داشته باشید، تا با آنها هم ارتعاش نشوید نمیتوانید به آنها برسید، وقتی با‌‌ خواسته‌هایتان هم ارتعاش شوید کائنات اهدافتان را به ساده‌ترین شکل ممکن وارد زندگیتان میکنند. هم ارتعاش شدن با خواسته‎‌ها یکی از راز و رمز کائنات میباشد پس با ما همراه باشید تا شما را با ساده‌ترین روش‌های هم ارتعاش شدن با اهدافتان آشنا کنیم.


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
طریقه انرژی گرفتن از کائنات و جهان پر از انرژی و بزرگترین کارگاه تولید انرژی:

شاید این جمله را بارها شنیده باشید که مغز انسان بزرگترین کارگاه تولید انرژی است. هر فکر و اندیشه ای انرژی تولید می کند و نه تنها خود شخص بلکه تمام کائنات را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. فکر مثبت باعث ایجاد احساس مثبت شده و افکار منفی تولید احساسات منفی همچون غم و ترس و اضطراب و کینه و غیره خواهند نمود. بنابراین بسیار مراقب افکار خود باشید که می توانند مسیر و کیفیت زندگی شما را شکل داده و شکست و موفقیت شما را تعیین کنند. به همین دلیل بسیاری از اساتید موفقیت، استفاده از قوه تخیل را برای تصویرسازی موفقیت و موقعیت هایی که افراد دوست دارند به آن برسند، توصیه می نمایند. به قانون جذب و جهان پر از انرژی ایما بیاورید. حس مثبت و انگیزه ایجاد شده ناشی از این تصویرسازی می تواند افراد را به قرار گرفتن در مسیر موفقیت و تلاش برای آن مصمم کند.

آیا تا کنون در مورد قانون جذب و جهان پر از انرژی اندیشیده اید؟ شاید بتوان گفت که پروردگار مهربان و خالق این جهان، منبع و منشأ انرژی است و ما نیز از او بوده و به او باز می گردیم. بر طبق قوانین ثابت شده در فیزیک، انرژی ماهیتی است که بوده، هست و هیچ گاه از بین نمی رود، بلکه از صورتی به صورت دیگر تبدیل خواهد شد. این ماهیت بسیار شبیه تعریفی است که از خداوند داریم و در قرآن به آن اشاره شده است. در سوره نور آیه ۳۵ خدای متعال همچون نور تشبیه شده که صورتی از انرژی است. در این آیه می خوانیم:


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
«اللهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونِهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَى نُورٍ یَهْدِی اللهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاء وَیَضْرِبُ اللهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ»

راز و رمز کائنات به مجموعه اسرار و رازهایی گفته میشود که به وسیله آنها می‌توانید به تمام اهداف و خواسته‌هایی که دارید برسید و در تمام جنبه های زندگی خود موفق و پیروز شوید.

موفقیت و پیشرفت شما اصلا به شرایط الانتان ربطی ندارد، اگر وضع مالی، سلامتی، روابط و… مناسبی ندارید دلیل نمی‌شود که دیگر نتوانید در زندگی خود پیشرفت کنید و به رویاهایتان برسید. میتوان گفت دلیل این همه مشکلات و ناخواسته‌ها درون زندگیتان، ارسال ارتعاش و فرکانس نامناسب به کائنات است. خداوند طریقه انرژی گرفتن از کائنات را طوری آفریده،که انسان ها با استفاده از قدرت آنها میتوانند به تمام اهداف و خواسته‌هایی که دارند برسند. تنها وظیفه کائنات دریافت ارتعاش و فرکانس ذهن و افکارتان و پاسخ دادن به آن ارتعاش میباشد.

اگر این موضوع را بخواهم به زبان ساده برایتان شرح بدهم، یعنی افکار شما دارای انرژی و ارتعاش میباشد، این انرژی از ذهنتان به سمت کائنات فرستاده شده و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت کرده‌اند ناخواسته یا خواسته‌ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

به عنوان مثال اگر دارید به بی‌پولی و بیکاری فکر میکنید درحال ارسال ارتعاش بی‌پولی و بیکاری به کائنات هستید، و کائنات بی‌پولی و بیکاری بیشتری را وارد زندگیتان خواهند کرد. شما باید ارتعاش افکار و ذهنتان را در اختیار بگیرید و کنترل کنید.


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا اگر اسرار و راز کائنات را بدانیم میتوانیم به همه خواسته هایمان برسیم ؟

یکی از سوالاتی که خیلی از افراد در این مورد از من می پرسند این است که “آیا اگر راز و رمز کائنات را بدانیم میتوانیم به تمام خواسته و اهدافی که داریم برسیم یا نه ؟” (منظور این افراد اینکه آیا فقط برای رسیدن به اهداف و خواسته های کوچکمان باید از این اسرار و راز طریقه انرژی گرفتن از کائنات استفاده کنیم یا اینکه می توانیم برای تمام اهداف و خواسته های بزرگ مان نیز استفاده کنیم؟ )

من در اوایل همین مطلب گفتم که شما با راز و رمز طریقه انرژی گرفتن از کائنات می توانید به بزرگترین خواسته ها به آرزوهایتان برسید، البته زمان رسیدن به خواسته ها را کسی نمی داند چون برای کائنات چیزی به نام زمان وجود ندارد همه چیز به انرژی و ارتعاشی که ذهنتان به کائنات ارسال می کند بستگی دارد، هر چه ارتعاشی که به سمت کائنات میفرستید قویتر باشد زودتر به آرزوهایتان میرسید.

اگر بدانید که تنها با چند قدم ساده می توانید به بهترین موفقیت مالی،رسیدن به شغل مورد نظر، پیشرفت در زندگی، روابط عالی، زندگی آرام و در کل به تمام خواسته ها اهدافتان فاصله دارید خیلی هیجان زده می شوید.

در کل افکار به دو دسته تقسیم می شود:

۱_ افکار منفی که باعث ارسال انرژی منفی به کائنات می شود.

۲_ افکار مثبت که باعث ارسال انرژی و فرکانس مثبت به کائنات می شود.

اگر از شرایط مالی الان‌تان راضی نیستید و فقط به این فکر می کنید که چرا وضع مالی من این گونه است و تغییر نمی کند در حال فرستادن انرژی منفی به کائنات هستید و کائنات با دریافت آن ناخواسته های بیشتری را وارد زندگیتان می کنند.

شاید برایتان پیش آمده باشد که یک روز حالتان بد است و عصبی هستید در آن روزها مشکلات بیشتری برایتان اتفاق می افتد و یا شاید هم در روز احساسات خوبی داشته باشید همان روز اتفاقات خوبی برایتان می افتد . درکل یکی از راز و رمز کائنات این است که، کائنات ارتعاشی که از ذهنتان دریافت می کنند را بعد از مدتی پاسخش را برایتان ارسال می کنند.

در این بخش به صورت کامل شما را با ۶ راز کائنات و ارسال درخواست درست به کائنات آشنا میکنیم. شما با این ۶ روش میتوانید درخواست اهداف و خواسته‌هایتان را خیلی دقیق و واضح به کائنات بفرستید و نتایجش را بعد از مدتی درون زندگی خود ببینید.


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱_راضی بودن از شرایط حال خود :

اولین رمز و راز کائنات در جهت رسیدن به رویاها و آرزوها، راضی بودن از شرایط فعلی و حالتان است. باید از شرایط الان خود راضی باشید و رضایت کاملی داشته باشید، ممکن است از نظر مالی، روابط، سلامتی و… دچار یک سری مشکل شده باشید ولی هرگز نباید به ناخواسته‌هایتان توجه کنید.

توجه کردن به ناخواسته‌ها باعث ایجاد و پیدایش ناخواسته‌های بیشتری وارد زندگی‌تان میشود. برای کائنات فرقی ندارد که به چه چیزی فکر میکنید و یا ارتعاش چه چیزی را میفرستید‌، اگر انرژی منفی دریافت کنند یک ناخواسته و چیز منفی را وارد زندگیتان می کنند، اما اگر انرژی مثبت دریافت کنند یک خواسته و چیز را درون زندگیتان پدید می‌آورند.

اگر به ناخواسته‌های خود توجه کنید هیچ کمکی به خودتان نخواهید کرد و با توجه به طریقه انرژی گرفتن از کائنات مشکلات بیشتری وارد زندگیتان میشوند. احساس و حس رضایت‌مندی در شما باعث فرستادن انرژی به کائنات و ضمیر ناخودآگاه‌تان می‌شود و در نهایت کائنات رضایتمندی بیشتری را در شما ایجاد میکنند.

۲_درست و مثبت فکر کنید :

دومین راز و رمز کائنات درست فکر کردن و مثبت فکر کردن است، افکار مثبت باعث فرستادن ارتعاش مثبت در جهت خواسته‌ها به کائنات می‌شود پس بهتر است همیشه مثبت اندیش باشید و به چیزهای خوب تمرکز و توجه کنید.

همانطور که گفتیم افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم‌بندی می‌شود. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است افرادی که به موفقیت‌های عظیمی رسیده اند در گذشته بیشتر مثبت فکر می‌کردند و افرادی که بیشتر شکست های پی در پی در زندگی خود تجربه کرده اند تفکرات منفی و گرایش منفی در زندگی خود داشته‌اند.

همیشه به جای منفی فکر کردن، فکرتان را در جهت مثبت عادت دهید، افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و در نهایت دریافت چیزهای منفی در زندگی شما می شود پس همیشه به جای منفی فکر کردن مثبت فکر کنید. بهترین راه، توجه به چیزهای مثبت درون زندگیمان میباشد.

هر جور فکر کنید همانطور می شود…


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
_کنترل درست کلام :

یکی دیگر از راز و رمز کائنات کنترل درست کلام میباشد. کلام و قدرت حرف زدن باعث شده که انسان نسبت به بقیه موجودات برتری داشته باشد. یکی از قدرتمند‌ترین راه‌ها در جهت طریقه انرژی گرفتن از کائنات صحبت کردن در مورد اهداف و خواسته‌هایی که دارید میباشد. شما با صحبت کردن راجب هر آنچه که میخواهید میتوانید ارتعاش به شدت قوی در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان به کائنات ارسال کنید.

درواقع کلام مانند یک شمشیر دولبه در زندگیتان است که می تواند زندگی شما را به بهترین شکل ممکن بسازد یا اینکه زندگیتان را به یک جهنم سوزان تبدیل کند . پر قدرتمندترین راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به چیزهایی که میخواهید داشته باشید صحبت کردن در مورد آنها میباشد.

۴_نوشتن اهداف و آرزوهایتان :

چهارمین راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به آرزوها، نوشتن اهداف و خواسته‌ها است. به صورت کامل هر هدف وخواسته‌ای که دارید را با تمام جزئیات و به صورت کامل بنویسید. این را بدانید که هر چیزی که روی کاغذ بیاورید به حقیقت تبدیل می شود.

۵_ شکر گذاری کنید (شکر گذاری را هرگز فراموش نکنید)

یکی از مهمترین رمز و راز کائنات، شکرگزاری می‌باشد. بابت هر چیزی که در زندگی خود دارید شکرگزار باشید. شکرگزاری باعث می‌شود که انگیزه به شدت قوی در جهت رسیدن به اهدافتان پیدا کنید. شکرگزاری می تواند در جهت نعمت ها و داشته های فعلی شما باشد یا اینکه میتواند بابت اهداف و خواسته‌هایی که دارید باشد.

توصیه میکنم همیشه و در همه‌جا شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک تک نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید، بابت تمام خواسته و اهدافی که دارید شکرگزار خدا باشید. با شکرگزاری راه رسیدن به اهدافتان مشخص میشود. اگر اصول شکرگزاری را رعایت کنید و هر روز بابت نعمت‌هایی که دارید شکرگزاری کنید نتایج فوق‌العاده‌اش را خواهید دید.

۶_احساس کردن خواسته و هدفتان :

مهمترین رمز کائنات جهت رسیدن به خواسته‌ها، احساس کردن هدف و خواسته‌هایتان می‌باشد. باید هدفتان را در زندگی خودت احساس کنید، احساس کردن خواسته مهمترین مرحله در قانون جذب است، باید وقتی که خواسته‌تان را احساس می کنید به آن حس خوبی داشته باشید. خیلی از افراد وقتی به خواسته و هدفشان فکر می کنند احساس بدی در آنها ایجاد می شود که همین حس بد مانع رسیدن به خواسته و اهداف‌شان می‌شود.


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷_همیشه تمرین کنید :

تمرین کردن یکی از مهمترین بخش‌ قانون جذب در جهت رسیدن به آرزوهایتان میباشد. در اختیار گرفتن و کنترل کردن ذهنتان به تنهایی کار بسیار سختی است و ساده ترین راه ممکن برای آن که ذهنتان را در اختیار خود بگیرید تمرین کردن به صورت روزانه میباشد. شما اگر ذهنتان را در برابر افکار منفی کنترل کنید مطمئن باشید که به طور کامل می توانید سوار برزندگی‌تان شوید و به تمام خواسته و اهدافی که دارید برسید.

تمرین کردن را هرگز فراموش نکنید، برای ذهنتان حداقل روزانه چندین دقیقه زمان بگذارید، افرادی که با قانون جذب توانسته‌اند به تمام اهداف و خواسته‌هایشان برسند تمرین کردن را در برنامه روزانه خود قرار داده‌اند. تمام افراد مشهور در دنیا مثل بیل‌گیتس، استیوجابز و… با استفاده از قانون جذب توانسته‌اند به موفقیت های عظیمی برسند. اگر آنها موفق شده‌اند مطمئن باشید شما هم میتوانید.

چطور از هوشمندی واحد کمک و حمایت دریافت کنید ؟

جدولی که در بالا میبینید، نمایش دهنده سطوح رشد و ارتعاشات فرکانسی احساسات مختلف است. هوشمندی واحد جهانی(نامش را هرچیز که میخواهید بگذارید) بصورت عادی و پیشفرض، الهامات و کمک های خود را به سوی همه نازل میکند. افکار الهام بخشی که به یکباره در ذهن شما حاضر میشوند، کارهایی که به یکباره انجام میدهید و به زندگی شما کمک زیادی میکند و… بخشی از نمونه های آن هستند. در حقیقت هوشیاری واحد جهانی در درون بند بند وجود شما و در تمام هستی جریان دارد و غیر ممکن است بتوانید ارتباط خود را با آن قطع کنید.

با این وجود شما میتوانید با ورود به افکار، احساسات و سطوح پایین ارتعاشی، ارتباط خود را با این هوشیاری واحد موقتا قطع کرده و خود را عملا از تمام هستی و هوشیاری واحدی که در آن جریان دارد مجزا کنید. مثالهایی از اینکه چطور ارتباط خود را با هوشیاری واحد قطع میکنید :

  • ترسیدن از منافع خودتان، خودخواهانه رفتار کردن و مجزا دانستن خود از تمام هستی و آفرینش
  • حس گناهکار و بی ارزش بودن، حس عذاب وجدان را حمل کردن و خود را نالایق و بی ارزش دانستن
  • حس بیتفاوتی، غم را حمل کردن
  • زندگی کردن با ترسها، اعتماد نکردن به هوشیاری واحد جهانی که در جریان است
  • گیر کردن در سطح انرژی غرور، خود را به شکل خودخواهانه بهتر از همه دانستن و مغرور بودن
اگر میخواهید از هوشیاری فراتر و واحد جهانی کمک دریافت کنید، مجزا بودن خود را فراموش کنید و وارد سطوح بالاتر و خالص تر انرژی شوید(عشق بی قید و شرط به تمام هستی، آرامش و صلح بی قید و شرط، شادی و اعتماد کامل به کائنات و دور شدن از خودخواهی).

به محض ورود به این سطوح انرژی، تمام هستی و هر آنچه که در مقابل شما ظاهر شود، به نوعی شما را یاری میکند. این سطوح انرژی، تمام هستی و هر آنچه هست و نیست را سپاهی برای یاری شما میکند.

منبع : علم ماوراء


طریقه انرژی گرفتن از کائنات

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا