خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۵- دراکو مالفوی یک گرگینه است
همانطور که همه ما می دانیم ، انیماگی و گرگینه در جهان هری پاتر وجود دارد ، بنابراین گرگینه بودن مالفوی کاملاً دور از ذهن نیست. بسیاری از تئوری های هری پاتر وجود دارد که شواهد قابل توجهی ندارند ، اما این تئوری اثبات‌های زیادی دارد.
بیشتر شواهد این تئوری بین کتاب های ششم و هفتم این مجموعه اتفاق می افتد ، زمانی که دراکو زندگی معمول خود را رها می کند و در عوض با تمام قوا در نقش اصلی ترور دامبلدور فرو می رود. اصل تئوری این است که وقتی لوسیوس قادر به بازیابی پیشگویی برای لرد ولدمورت نیست، فنریر گریبک دراکو را گاز می گیرد. جالب است بدانید که Greyback رموس لوپین را نیز گاز گرفت و او را به یک زندگی پنهانی محکوم کرد.
یکی دیگر از شواهد پشتیبان واقعاً تاریک این است که ولدمورت زمانی که به فرزندان ریموس و تانکس اشاره می‌کند، به دراکو می گوید: “شاید بتوانید توله ها را نگهداری کنید”

۱۴- دمنتور‌ها (دیوانه سازها) استعاره‌ای از درگیری JK Rowling با افسردگی هستند
این تئوری بسیار غم انگیز و تاریک است. جی.کی. رولینگ زنی باورنکردنی است که هنگام ایجاد ماجراجویی مورد علاقه جادوگران بزرگسال جهان، نام بزرگی را برای خود رقم زد و همه این کارها را برای فرار از یک وضعیت ناسالم انجام داد. جی.کی. رولینگ بارها و بارها گفته است که وی طی این سالها بسیاری از احساسات شخصی ، داستان ها و تجربیات خود را در کتاب های هری پاتر قرار داده است و با این کار ، شگفتی و عظمت زیادی را به این مجموعه تزریق کرد.
با این حال ، رولینگ هنگام نوشتن کتاب ها دائماً با افسردگی دست و پنجه نرم می کرد و تاریکی را که در زندگی تجربه کرده بود نیز از قلم نیانداخت. دمنتورها به دلایل مختلفی وحشتناک هستند ، اما مهمترین آنها این است که آنها موجوداتی هستند که از افکار و خاطرات خوشی که فرد دارد تغذیه می کنند.
رولینگ در پاسخ به این سوال که آیا افسردگی‌اش الهام بخش دمنتور‌ها بوده‌اند ، گفت: “بله. این موضوع واقعیت دارد و کاملا از تجربه خودم سرچشمه می‌گیرد. افسردگی ناخوشایندترین چیزی است که من تجربه کرده ام. نبود امید به روز‌های بهتر و اینکه روز‌های خوب دیگر از راه نخواهند رسید، اتفاق بسیار تلخی است.

۱۳- دامبلدور خانواده خود را در آینه نفاق انگیز می‌دید
آینه نفاق انگیز، وسیله‌ای جادویی است که آرزوهای هر شخص را به او نشان می‌دهد. داملبدور زمانی در مورد این آینه گفت که بسیاری از مردان وقت زیادی را جلوی‌ این آینه گذرانده‌اند در حالی که نتوانستند تشخیص دهند که آیا آنچه در آن می‌بینند، واقعی است یا نه. به نظر می‌رسد که دامبلدور در اینجا از سر تجربه حرف زده است. رولینگ در مصاحبه‌ای بیان کرد که دامبلدور تمام اعضای خانواده‌اش را شاد و سرحال در کنار هم می‌دید و خود نیز با ابرفورث آشتی کرده است.

۱۲- دلیل تنفر اسنیپ از نویل
اسنیپ در حالت کلی از بسیاری از دانش اموزان هاگوارتز متنقر است اما دلیل تنفر او از نویل طبق این تئوری فاش می‌شود. همان طور که می‌دانید اسنیپ با لو دادن پیشگویی،‌ ولدمورت را وادار به کشتن هری پاتر و نویل لانگ باتم کرد. با این حال اسنیپ می‌خواست که بلاتریکس به سراغ پاتر‌ها برود و نه شخص ولدمورت چرا که اسنیپ تمایل داشت تا حداقل لیلی بتواند زنده بماند. در حالی که موضوع کاملا برعکس شد و بلاتریکس به سراغ خانواده نویل رفت و پاتر‌ها نیز کشته شدند.
این تئوری بیان می‌کند که دلیل تنفر اسنیپ از نویل همین موضوع است.

۱۱- هاگرید عقیم است
این تئوری غم انگیز بیان می‌کند که هاگرید، نگهبان مهربان و محبوب هاگوارتز، به دلیل دو رگه بودنش (نصف انسان و نصف غول) نمی‌تواند بچه دار شود و به همین دلیل است که ما هیچوقت او را با فرزندی مشاهده نمی‌کنیم. البته که این موضوع چندان مدرکی ندارد و باید طرفداران منتظر اعلام رسمی رولینگ در مورد آن باشند.


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • عالی
  • خنده
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-، MaRjAn و Parmida_viola

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۰- لولوخرخره‌ی ولدمورت، جسدش است
لولو خرخره‌های در دنیای هری پاتر، موجودات بدون شکلی هستند که برای ترساندن دیگران،‌ به شکل بزرگ‌ترین ترس آن‌ها در می‌آیند. از آن‌جایی که همه می‌دانیم که ولدمورت تا چه اندازه از مردن واهمه دارد، بنابراین چندان سخت نیست اگر تصور کنیم که لولوخرخره‌ها برای ترساندن ولدمورت به شکل جسد مرده‌ی وی در می‌آیند. خود رولینگ نیز این موضوع را در یک مصاحبه تایید کرده است.

۹- ولدمورت نمی‌تواند طعم عشق را بچشد
یکی دیگر از تئوری های هری پاتر که مربوط به لرد سیاه است! رولینگ در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که از آن جایی که مادر ولدمورت او را تحت تاثیر معجون عشق به دنیا آورده و عشق همسرش به او، غیر واقعی بوده است، ولدمورت نمی‌تواند عشق را درک کند.
به همین دلیل است که او نمی‌تواند با کسی زیاد ارتباط بگیرد. البته که این تئوری قدری از جذابیت این شخصیت منفی کم می‌کند چرا که نشان می‌دهد ولدمورت از بدو تولد اینگونه آفریده شده و تقصیر خودش نیست اگر در مسیری تاریک افتاده است.

۸- عشق هری و جینی تحت تاثیر معجون بوده است
زوج افسانه‌ای مجموعه‌ی هری پاتر، ممکن است آن طور که شما فکر می کنید عاشق هم نشده باشند.
این تئوری بیان می‌کند که جینی به دلیل اینکه می‌بیند هری به او توجه خاصی را (تا کتاب پنجم) نشان نمی‌دهد، از معجون عشق برای افزایش توجه هری به خود استفاده کرده است. در کتاب ششم درست زمانی که هری عاشق جینی می‌شود، ما شاهد هستیم که چندین نفر دیگر نیز در کتاب از معجون عشق استفاده می‌کنند. در خصوصیات معجون عشق آمده است که این نوشیدنی باعث می‌شود تا شخص میزبان شدیدا نسبت به یک شخص دیگر حس وسواس گونه پیدا کند که دقیقا همین اتفاق برای هری می‌افتد. آیا ممکن است که بچه‌های هری و جینی نیز مانند ولدمورت نتوانند عشق را تجربه کنند؟ امیدواریم که این طور نباشد.

۷- آرتور ویزلی و طلسم فرمان
پیشینه زیادی در مورد این نظریه وجود دارد که آرتور ویزلی قربانی طلسم فرمان شده است. یکی از آن‌ها این موضوع است که رون اطلاعات زیادی در مورد ادعای لوسیوس مالفوی در مورد تسخیر شدن توسط ولدمورت دارد. از آن‌جایی که رون نه خانواده لانگ باتم را می‌شناسد و نه با جادوی سیاه در ارتباط است پس به نظر می‌رسد که آرتور اسرار وزارتخانه را بی دلیل برای پسرش بازگو می‌کرده است.
همچنین هاگرید در جایی بیان می کند که افرادی که نخواستند تا به ولدمورت بپیوندند،‌ تحت تاثیر طلسم فرمان درآمدند. حتی در کتاب چهارم مودی چشم باباقوری (که در واقع یک مرگخوار است که به شکل او در آمده) رون را بلند می‌کند تا در مورد طلسم فرمان توضیح دهد و به او می گوید که پدرت باید به خوبی از این طلسم مطلع باشد.

۶-شاه جرج و جرج ویزلی
تمامی فرزندان خانواده ویزلی به جز رون اسمشان از اسامی خاندان سلطنتی بریتانیا الهام گرفته شده است. از طرفی نیز رون، هری را به خانواده خود می‌آورد و این مجموعه را کامل‌تر از قبل نیز می‌کند. پادشاه جرج سوم یکی از گوش‌هایش کر بود و او روی تـ*ـخت پادشاهی نشست چرا که شاهزاده فرد کشته شده بود.
حال دیگر این تئوری کاملا واضح است. فرد برادر دوقلوی جرج، در طول کتاب هفتم می‌میرد و برادرش جرج نیز یکی از گوش‌هایش را از دست می‌دهد. این که رولینگ از قصد این کار را کرده یا این موضوع تصادفی بوده است، مشخص نیست.


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • جذاب
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-، MaRjAn و Parmida_viola

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵- هری، تام ریدل و اسنیپ سه برادر افسانه‌ای بودند
این نظریه که هری ، اسنیپ و ولدمورت نمایشی مدرن از برادران داستان سه برادر هستند جذاب است و به نظر می رسد مورد قبول طرفداران نیز باشد. هری از نوادگان ایگنوتوس و ولدمورت از نژاد کادموس پارول است. بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که فکر کنیم اسنیپ می تواند از فرزندان یکی از برادران دیگر نیز باشد.
با در نظر گرفتن این واقعیت که ولدمورت به خاطر قدرت و اسنیپ به خاطر عشق از دست رفته، درگذشت و هری مانند یک دوست قدیمی از مرگ استقبال کرد این تئوری بسیار منطقی به نظر می‌رسد.
مانند سه برادر قدیمی ، هری ، اسنیپ و ولدمورت هرکدام مسیرهای بسیار متفاوتی را در زندگی انتخاب کردند ، اما سرانجام همه‌ی آن‌ها به نحوی با مرگ مواجه شدند.

۴- هاگوارتز یک دیوانه‌خانه است
این تئوری دیوانه وار، بیان می کند که هری در اصل دیوانه شده و تمامی اتفاقاتی که در می‌افتد، در ذهنش ساخته شده‌اند. او هاگوارتز را با نقاشی‌ها و راه پله‌های متحرک می‌بیند و خود را قهرمان دنیایی خیالی می‌پندارد. تئوری می‌گوید که او این داستان‌ها را در ذهن خود ساخته است تا بتواند مرگ پدر و مادرش را تحمل کند. حتی در کتاب نهایی هنگامی که او و دامبلدور در دنیایی ماورایی به هم برخورد می‌کنند. هری از او می‌پرسد که آیا این اتفاقات واقعی هستند یا فقط در ذهن من رخ داده است؟ دامبلدور در پاسخ می‌گوید که معلوم است که در ذهنت اتفاق افتاده اند اما این دلیل نمی‌شود که واقعی نباشند.

۳- جرج دیگر نمی‌تواند سپر مدافع ایحاد کند
این تئوری هری پاتر بسیار ناراحت کننده‌ای است. طبق این نظریه، سپرهای مدافع جادوگران به هم متصل‌اند. این موضوع زمانی که دو طرف عاشق همدیگر باشند، بیشتر نمود پیدا می‌کند. به همین دلیل است که سپر مدافع رون، یک سگ تریر است و سپر مدافع هرماینی،‌یک سمور. چرا که می‌داتیم تریرها سمور‌ها را دنبال می‌کنند همانگونه که رون همیشه به دنبال هرماینی بوده است.
حال از آن‌جایی که فرد و جرج تصمیم گرفته بودند تا بیشترین زمان ممکن را کنار هم بگذارنند و از یکدیگر جدا نمی‌شدند، بعد از کشته شدن فرد ، این تئوری مطرح می‌شود که جرج دیگر نمی‌تواند سپر مدافع بسازد! این موضوع بسیار تلخ و ناراحت کننده است چرا که این دو برادر از بهترین شخصیت‌هایی بودند که رولینگ در طول هر هفت کتاب، پرورش داده است.

۲- علت تعداد کم دانش آموزان در هر کلاس هاگوارتز
یکی دیگر از تئوری های هری پاتر ناراحت کننده مربوط می‌شود به علت تعداد کم دانش آموزان در هر کلاس هاگوارتز! همان طور که می‌دانید، جادوگران زیادی در زمان پدر و مادر هری درگیر جنگ با طرف تاریک جادوگران یعنی طرفداران لرد ولدمورت بودند. به همین دلیل هم بسیاری از آن‌ها مانند پدر و مادر خود هری در طی این نبرد سنگین کشته شده‌اند اما مانند جیمز و لیلی پاتر، شانسی برای بچه دار شدن پیدا نکرده‌اند. به همین دلیل است که تعداد جادوگران در هر کلاس کاهش یافته است چون که افراد زیادی در جنگ کشته شده‌اند.

۱- دامبلدور همان مرگ است
همان طور که پیش از این نیز اعلام کردیم، هری، ولدمورت و اسنیپ هر سه نمایشی مدرن از داستان سه برادر بودند و حال شاید سوال پیش آید که خب پس مرگ کیست؟ جواب ما واضح است‌: آلبوس دامبلدور!
دامبلدور همان کسی است که سنگ زندگی مجدد را در گوی زرین مخفی کرد و آن را به هری داد، همچنین در کتاب نخست، او بود که شنل نامرئی را به دستان هری سپرد و از طرفی دیگر نیز ابر چوبدستی نیز به صورت غیر مستقیم با خلع سلاح شدن مالفوی توسط هری، به هری رسید. همچنین یکی دیگر از اثبات‌های این تئوری، این موضوع است که دامبلدور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مرگ ولدمورت و اسنیپ دست داشته است. البته که اگر در نهایت و هنگام مرگ، اسنیپ و ولدمورت با دامبلدور مواجه می‌شدند، این تئوری بیشتر منطفی به نظر می‌رسید.

منبع:icfied.ir


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • ناراحت
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-، MaRjAn و Parmida_viola

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,595
امتیاز واکنش
31,563
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
215 روز 13 ساعت 18 دقیقه
چوب دستی نویل لانگ باتم متعلق به پدرش است
در
مجموعه هری پاتر با حقیقتی آشنا می‌شویم که هر جادوگر باید چوب جادوگری مطابق با شخصیت خود را داشته باشد. این انتخاب را در اولین قسمت از فیلم و کتاب هری پاتر در یک مغازه خرید چوب دستی می‌بینیم. هری چوب‌های مختلفی را امتحان می‌کند تا بالاخره چوب‌دستی مطابق با روحیات و شخصیتش پیدا می‌کند.
یک تئوری که طرفداران هری پاتر دارند این است که چوب دستی نویل یادگاری از پدرش است. او آن را بعد از بسـ*ـتری شدن والدینش در تیمارستان، از مادربزرگش گرفته است. این می‌تواند دلیل آن باشد که نویل تا مدت‌ها نمی‌توانست از چوب دستی‌اش به درستی استفاده بکند و بعد از شکستن آن و خریدن چوب دستی جدید، به قدرتی عظیم می‌رسد.

همه چیز در ذهن هری پاتر رخ داد
این ایده که تمام اتفاقاتی که در طول فیلم یا سریال رخ می‌دهد در ذهن شخصیت اصلی اتفاق افتاده باشد را برای همه فیلم‌ها حتی انیمه فوتبالست‌ها هم شنیده‌ایم و برای هری پاتر هم ممکن است به ذهن کسی برسد.
هری پاتر در اتاق زیرپله خانواده خاله پتونیا زندگی سختی دارد. او والدینش را از دست داده و مورد بی‌رحمی خانواده‌ خاله‌اش قرار گرفته است. تمام این‌ها شاید باعث شود تا ذهنر هری پاتر نوجوان رو به رویا و توهم برود.
رویای آنکه قهرمان دنیایی مخفی است و قدرت‌های جادویی دارد.

منبع: digitoon


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • عالی
Reactions: -FãTéMęH-

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,595
امتیاز واکنش
31,563
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
215 روز 13 ساعت 18 دقیقه
تنفر دورسلی‌ها از هری پاتر بی‌دلیل نبود
خانواده دورسلی همیشه هری پاتر متنفر بودند و انگار از روی اجبار او را تحمل می‌کردند؛ اما اگر این تنفر بی دلیل نباشد چی؟ در قسمت اخر مجموعه هری پاتر با چیزی به نام جان پیچ آشنا می‌شویم. لرد ولدمورت با استفاده از یک طلسم، جان خود را به هفت بخش تقسیم کرده است. هری و دوستانش 6 جان پیچ را پیدا کرده و نابود کردند اما کسی نمی‌دانست که جان پیچ هفتم، خود هری پاتر است.
در طول فیلم متوجه شدیم که هرکس جان‌پیچ‌ها را به همراه داشته باشد، عصبی و بداخلاق می‌شود. خانواده دورسلی مدت‌ها کنار یک جان پیچ( هری پاتر) زندگی کردند. آیا طبیعی نیست که بدخلق شوند؟

جینی ویزلی هری پاتر را با استفاده از داروی عشق فریب داد
در فیلم اول و کتاب اول هری پاتر جینی ویزلی کوچک را می‌بینیم که با دیدن هری پاتر شگفت زده می‌شود و رون به هری می‌گوید که خواهرش به او علاقه‌مند است یا به اصطلاح روی او کراش دارد. البته در این مقطع جینی بسیار کوچک است اما در هر قسمت متوجه می‌شویم که علاقه جینی به هری از بین نمی‌رود و رفته رفته بیشتر هم می‌شود.
اما علاقه ناگهانی هری پاتر به جینی ویزلی دقیقا در همان قسمتی آغاز شد که جینی در مغازه برادرانش شیشه طلسم عشق دروغین را دید. اصلا دور از ذهن نیست که این علاقه عجیب و غریب به دلیل طلسم عشق اتفاق افتاده باشد.
منبع: digitoon


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • عالی
Reactions: -FãTéMęH-

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,595
امتیاز واکنش
31,563
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
215 روز 13 ساعت 18 دقیقه
جورج ویزلی یک کارخانه شکلات سازی افتتاح می‌کند
جورج ویزلی همراه همیشگی برادر دوقلویش فرد بود. آن‌ها با هم مغازه جذابی پر از شیرین و شکلات عجیب و غریب افتتاح کردند. بعد از مرگ فرد در جنگ بزرگ هاگوارتز، یک تئوری به وجود آمد. جورج نمی‌تواند این خبر و واقعه غم انگیز را تحمل کند و با استفاده از ساعت برگشت زمان به گذشته می‌رود و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان شکلات یعنی ویلی ونکا می‌شود.
عجیب بودن شخصیت ویلی ونکا و فرمول‌های عجیب شکلاتش هم می‌تواند تاییدی بر این تئوری عجیب باشد.

خاطرات تلخ نویل را از ذهنش پاک کرده‌اند
در طول مجموعه هری پاتر می‌بینیم که نویل پسری فراموش‌کار است که حتی مادربزرگش وسیله‌ای برای یادآوری کارها برایش ارسال می‌کند. حالا نکته دیگری را دقت کنید که در اواخر هری پاتر با آن مواجه می‌شویم. زمانی که هرماینی برای مبارزه با ولدمورت آماده می‌شود، حافظه پدر و مادرش را پاک می‌کند. یا حتی استاد مبارزه با جادوی سیاه قسمت دوم هری پاتر نیز به اشتباه دچار طلسم فراموشی می‌شود. پس این طلسم در دنیای هری پاتر وجود دارد.
یک تئوری وجود دارد که حادثه دردناک شکنجه والدین نویل را کسی با استفاده از این طلسم از ذهن او پاک کرده است و همین دلیلی بر فراموشکار بودن او است.
منبع: digitoon


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • عالی
Reactions: -FãTéMęH-

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,595
امتیاز واکنش
31,563
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
215 روز 13 ساعت 18 دقیقه
رون ویزلی همان آلبوس دامبلدور است (:/)
این تئوری شاید عجیب ترین تئوری هری پاتر باشد. دلایل مختلفی برای اینکه رون ویزلی همان دامبلدور باشد وجود دارد اما به شخصه با وجود دلایل همچنان مخالف این تئوری هستم.
موافقان این تئوری می‌گویند که ظاهر جوان دامبلدور در کتاب مانند رون ویزلی عنوان شده است. موهای قرمز، صورت رنگ پریده، چشم‌های آبی، دماغ بزرگ و قدی بلند از ویژگی‌های فیزیکی مشترکی است که رون ویزلی و دامبلدور آن را دارند. طرفداران این تئوری داستان را این طور می‌دانند که دامبلدور با استفاده از گردنبند تغییر زمان به گذشته سفر می‌کند و با هری به عنوان یک دوست همراه می‌شود.

گربه هرماینی متعلق به مادر هری پاتر بوده است
هری پاتر یک جغد، هرماینی یک گربه و رون یک موش را به عنوان حیوان خانگی خود انتخاب کرده است. در طول مجموعه می‌بینیم که گربه هرماینی و موش رون دائما باهم مشکل دارند اما این می‌تواند از خصلت گربه و موش بودنشان هم باشد. در قسمت هری پاتر و زندانی آزکابان می‌بینیم که موش رو در واقع یک جاسوس و یک دشمن قدیمی است که سال‌ها با تغییر قیافه به شکل موش فراری شده است.
بخشی از طرفداران هری پاتر با توجه به آنکه لی لی مادر هری پاتر یک گربه داشته، معتقدند که گربه هرماینی همان گربه است و دلیل نفرتش از موش رون نیز همین است.
منبع: digitoon


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • عالی
Reactions: -FãTéMęH-

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,595
امتیاز واکنش
31,563
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
215 روز 13 ساعت 18 دقیقه
افسانه سه برادر دوباره تکرار شد
در قسمت آخر مجموعه هری پاتر، پدر لانا لاوگود برای هری، رون و هرماینی داستانی از یک کتاب قصه به نام قصه‌های بیدل نقال را تعریف می‌کند. داستان سه برادر جادوگر که در سفر خود به یک رودخانه خروشان می‌رسند. آن‌ها با استفاده از جادو پلی می‌سازند اما مرگ خشمگین از آنکه طعمه‌های خود را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد آن‌ها را فریب دهد.
او به آن‌ها می‌گوید تا از او درخواستی داشته باشند. برادر بزرگ بهترین چوبدستی جادوی دنیا را خواست. او با چوبدستی با جادوگری جنگید اما زمانی که به خواب رفت فردی با دزدیدن چوبدستی او را کشت. برادر دوم یک سنگ آرزو کرد تا با استفاده از آن مرده‌ها را زنده کند. زمانی که او عشق مرده‌اش را با سنگ زنده کرد با دیدن چهره پژمرده عشقش خود را کشت تا به بپیوندد. اما سومین برادر وسیله‌ای خواست تا با آن همیشه از مرد فرار کند. مرگ به ناچار شنل نامرئی خود را به او داد.
برادر بزرگ‌تر رفتاری مانند ولدمورت داشت، برادر دومی رفتاری مانند اسنیپ و برادر سوم مانند هری از شنل نامرئی استفاده کرد.

جی کی رولینگ همان ریتا اسکتر است
ریتا اسکتر همان خبرنگار دروغ‌گو و شایعه‌پراکن است که در فیلم چهارم با او آشنا شدیم. تئوری پردازان باور دارند که جی کی رولینگ دنیای جادو را در واقع گزارش داده و به عنوان یک رمان تخیلی به چاپ رسانده است.
بعضی حتی می‌گویند که رولینگ خانواده‌ای جادوگر داشته اما خودش استعدادی ندارد و به همین دلیل تنها به نوشتن درباره دنیای جادو در قالب بک نویسنده اکتفا کرده است.
منبع: digitoon


تئوری‌های هری‌پاتر

 
  • عالی
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا