خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,096
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
افزایش انرژی مثبت منزل

افزایش انرژی مثبت منزل سوال اکثر ماست اما انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است.

پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید دکوراسیون خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود.

در هم ریختگی و شلختگی، قاتل انرژی مثبت در خانه!

در هم ریختگی و نامرتب بودن، یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی است که انرژی مثبت خانتان را از بین می برد و انرژی منفی را وارد محیط آن می کند.

در واقع، بودن در محیط نامرتب و بی نظم به شما حس اظطراب و نگرانی انتقال می دهد و باعث می شود که در آن حس مثبت و خوشایندی نداشته باشید.

بنابراین همیشه محیط تک تک بخش های خانتان را مرتب، تمیز و پاکیزه نگه دارید تا باعث افزایش انرژی مثبت منزل شود.

هر روز صبح تختتان را مرتب کنید:

همان طور که اشاره کردم، محیط مرتب به شما انرژی مثبت و حس خوب می دهد. بنابراین برای این که هنگام صبح و زمانی که به تـ*ـخت خوابتان می روید، این حس خوشایند را تجربه کنید، تختتان را همیشه بعد از بیدار شدن مرتب کنید.

البته ناگفته نماند که شما با انجام و اتمام این کار ساده در هنگام صبح، این اعتماد به نفس را پیدا می کنید که باقی کارهای روزانتان را نیز با انرژی و حس خوب انجام دهید و به پایان برسانید. پس از اهمیت مرتب کردن تـ*ـخت غافل نباشید!

مرتب کردن و نظافت خانتان را با عشق و علاقه انجام دهید:

توجه داشته باشید، اگر با کلافگی و خستگی به نظافت و مرتب کردن خانتان بپردازید، اثر مثبت و خوشایند آن را کاهش خواهید داد.

بنابراین زمانی از هفته را به این کار اختصاص دهید که عشق و حوصله لازم برای آن را داشته باشید تا نتیجه اش برایتان بسیار لـ*ـذت بخش و رضایت بخش باشد.

معطر کردن خانه با روغن پرتقال :

بوی پرتقال و روغن آن انرژی مثبتی به خانه می دهد و احوال شما را خوب می کند. می توانید چند قطره از آن را روی وسایل خانه بمالید و یا از یک آب پاش برای این منظور استفاده کنید.

پرهیز از به هم ریختگی وسایل :

زندگی در خانه شلوغ شده از وسایل و بین کومه ای از اسباب و اثاثیه انرژی های فکری را هدر می دهد و به جای آن انرژی منفی، استرس و فشار روانی ایجاد می کند.

رنگ های شاد در دکوراسیون خانه :

رنگ ها نقش مهمی در خانه شما دارند. براساس گزارش کارشناسان رنگ زرد از همه رنگ ها بهتر است. انرژی منفی را از بین می برد و مساحت خانه را بیش از آنچه هست نشان می دهد.


افزایش انرژی مثبت منزل

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا