خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,096
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
انرژی خواری

انرژی یعنی توانایی انجام کار و به این معنیست همه ما برای هر عملی نیاز به #نرژی داریم، ولی آیا همه ما از انرژی پاک استفاده میکنیم و یا از دیگران انرژی دزدی میکنیم؟ آیا دیگران یا موجودات دیگر نیز از طریق ما انرژی خواری میکنند؟ خودمان به چه شکل دچار هدر رفت انرژی حیاتی مان می شویم؟

انرژی خواری به سه صورت انرژی دزدی روانی، انرژی خواری ذهنی، و انرژی دزدی موجودات غیر ارگانیک رخ می دهد که در ادامه توضیح داده می شود؛

دزدی انرژی از طریق موجودات غیر ارگانیک

۱.موجودات انرژی خوار انگلی بسیار در لایه های اختری بعد چهارم حضور دارند که از روش های مختلفی سعی در دزدیدن انرژی شما دارند. این موجودات بعد چهارمی در خواب هایتان معمولا به شکل ترس هایتان ظاهر میشوند که موجب از دست دادن انرژی در شما می شود، هنگامی که در خواب با این نوع ترس های مختلف مواجه میشود اگر در خواب متوحجه شدید سعی کنید از روحتان درخواست کنید که از شما محافظت کند. زمانی که بیدار شدید اصلا دچار وحشت یا سرخوردگی نشوید و خونسردیتان را حفظ کنید و یک حفاظ انرژتیک را برای خود تصور کنید. آگاه باشید هدف از این خواب فقط گرفتن انرژی شماست و همین آگاهی موجب می شود انرژیتان حفظ شود.

۲.گاهی در طول روز ناخودآگاه افکاری منفی وارد ذهنمان می شود و توجه مان به مشکلاتمان و ناراحتی هایمان معطوف میشود که موجب ایجاد حس افسردگی و هدر رفت انرژیمان می شود حتی در مواردی این موجودات انرژی خوار افکاری مانند خودکشی و آسیب به خودمان را به افکارمان القا میکنند. در این مواقع خودتان را به کاری که دوست دارید مشغول کنید و افکارتان را مثبت کنید.

۳.گاهی این موجودات در خواب هایتان به شکل یک موجود مثبت بر شما ظاهر می شوند و از شما درخواست چیزی را میکنند که شما انجام دهید، بیشتر شبیه به یک نوع معامله است و شما را در ازای چیزی وسوسه خواهند کرد. در این حالت شما ناخواسته وارد یک قرار داد روحی با آن موجود خواهید شد. برای همین همیشه جوانب احتیاط را در مورد موجوداتی که با آنها ارتباطی ایجاد میکنید رعایت کنید و به فریب ها آگاه باشید. همینطور میتوانید از لغو قراردادهای روحی بهره ببرید.

۴.در مواقعی که شما افزایش فرکانس دارید و دیگر انرژی به این موجودات انگلی نمی دهید آنها شروع میکنند به حملات انرژتیک و هرکاری میکنند که شما دوباره افت فرکانس پیدا کنید، این موجودات به نقاط انرژتیک شما حمله میکنند. وقتی به کالبد انرژتیک شما و برای مثال به چاکراهایتان حمله میکنند ممکن است سبب بروز دردهای…

منبع علم ماورا


انرژی خواری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا