خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
افرادی که به دانش معنوی و حقیقت توجه زیادی دارند، داشتن چشم سوم باز را یک نعمت می‌دانند. با این وجود، افرادی که علاقه‌ای به کاوش در این ابعاد بالاتر ندارند و اطلاعات بیشتری هم در مورد آن ندارند، ممکن است پس از مدتی ترجیح دهند که چشم سوم خود را غیر فعال کنند. اگر شما متعلق به این گروه دوم از افراد هستید، احتمالاً می‌خواهید بدانید که آیا بسته شدن آن ممکن است. پاسخ به این سوال، یک مقدمه بسیار مهم دارد و آن این است که بسته شدن چشم سوم بسیار سخت‌تر از باز کردن آن است. به عبارت دیگر بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اگر فردی که دارای چشم سوم است، تصمیم به بستن چشم سوم خود بگیرد، باید مدت زمان بسیار زیادی را تلاش کند تا شاید به نتیجه برسد و البته ممکن است که هرگز به نتیجه نرسد.

روش‌های گوناگونی در سراسر دنیا برای بستن چشم سوم ارائه شده است که برای مثال روش نادیده گرفتن این نیرو است. در واقع این روش از شما می‌خواهد تا به نیروها، صدا‌ها و شهود مربوط به چشم سوم خود، بی اعتنا باشد و آن قدر این وضعیت را ادامه دهید تا به مرور چشم سوم شما بسته شود. اما واقعیت آن است که بسیاری از این راه‌ها نه تنها تأثیر مثبتی در بسته شدن چشم سوم ندارند بلکه باعث بروز اختلالات شدیدتر نیز می‌شود. شاید این امر با منحصر به فرد بودن چشم سوم هر فرد مرتبط باشد و به همین دلیل است که هر روشی را برای هر فرد نمی‌توان به کار برد.

در کل به نظر می‌رسد برای بستن چشم سوم، بهترین راه مراجعه به افراد متخصص و روانشناسان مجرب است تا در این زمینه ما را یاری دهند. هرچند که ممکن است حتی با این کار نتوانیم به راحتی چشم سوم خود را ببندیم، اما به هر حال احتمالاً با عوارض کمتری مواجه خواهیم شد.


چگونه می‌توان چشم سوم را بست؟

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا