خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,308
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 9 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
خطرات فعال بودن چشم سوم
باید پذیرفت که باز و فعال بودن چشم سوم همیشه به معنای داشتن یک قدرت مثبت نیست و ممکن افراد، به ویژه کم تجربه‌ها را دچار مشکلات بزرگی بکند. عموماً افرادی که با چشم سوم فعال دچار مشکل شده اند، با تجربه‌های ذیل مواجه شده اند؛

۱. ابتلا به سردرد و میگرن: با باز شدن چشم سوم شما، انرژی زیادی به ناحیه فوقانی شما فرستاده می‌شود و می‌تواند باعث اختلالاتی مانند: سردرد و میگرن و همچنین سردرگمی و واپاشی شدید شود.

۲. بروز ترس و دلهره: اگر چشم سوم خود را به زور مجبور به باز شدن کنید، دیگر کنترلی روی آن نخواهید داشت و ممکن است مجبور شوید ارواح جهان را یکی پس از دیگری ببینید و شکی نداشته باشید که بسیار ترسناک خواهد بود. زیرا اگر چشم سوم شما به زور باز شود و فقط یکی از چاکرا‌ها باز باشد، دیگر نمیتوانید فقط ارواحی که کائنات تعیین کرده اند را ببینید! توجه کنید که این در صورتی خواهد بود که عجولانه آجنا را مجبور به باز کردن کنید.

۳. عدم درک قدرت چشم سوم: چون چشم سوم ما قدرت فراوانی دارد و با دو چشم دیگر قابل مقایسه نیست، شما نمیتوانید قدرت آن را درک کنید! شما با استفاده از آجنا خواهید توانست تصویر‌سازی کنید، رویاپردازی کنید و همچنین صدا‌هایی را بشنوید که تا قبل از این نمیتوانستید بشنوید!

۴. کوچک بینی خود: شما با چشم سوم میتوانید چیز‌هایی ببینید که بسیار با دیده‌های قبلی تان فرق دارد. این می‌تواند باعث شود که شما خودتان را بدون آن فردی کم ارزش ببینید.

۵. دریافت اطلاعات نادرست: اگر چشم سومتان به صورت اصولی باز نشده باشد میتواند به جای کمک به دید شما، اطلاعات غلطی از محیط اطراف به شما بدهد که باعث نا امیدی شما می‌شود.

۶. از دست دادن توان: اگر توانایی کنترل قدرت خود را نداشته باشید و روش استفاده درست از آن را فرا نگرفته باشید، ارواح شرور برای تامین انرژی خود به شما رجوع خواهند کرد و در این صورت انرژی تان به سرعت تخلیه خواهد شد.

۷. شنیدن صدا‌های گوش خراش: با باز شدن چشم سومتان ممکن است صدا‌های بسیار بلندی بشنوید که در انتهای شب بیشتر و بیشتر خواهند شد. صدا‌هایی مثل جیغ و فریاد که می‌تواند جلوی خواب شما را بگیرد.

۸. ایجاد مشکلات روحی: هنگامی که چشم سوم شما باز شود، به صورت عجیبی علمتان افزایش خواهد یافت و این ممکن است هنگام صحبت با دیگران باعث مشکلاتی شود. مثلا اگر با فردی که دارای چاکرای ششم بازی است صحبت کنید، ممکن است دچار سردرد شوید. دلیلش هم کشش زیاد انرژی توسط آجنا است.


خطرات فعال بودن چشم سوم

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا