خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
نشانه‌های فعال شدن چشم سوم
همه انسان‌ها دارای چشم سوم هستند، اما این چشم در همه این افراد فعال نیست و به اصطلاح در برخی از افراد باز و فعال و در برخی دیگر بسته است؛ بنابراین در داشتن چشم سوم همه انسان‌ها یکسان هستند، اما این قدرت در برخی از افراد فعال است هرچند که شاید این افراد از فعال بودن آن آگاه نباشند. اما چگونه می‌توان فهمید که چشم سوم ما فعال است؟ در واقع فعال بودن چشم سوم یک سری نشانه‌ها و علائمی دارد که می‌تواند ما را نسبت به فعال بودن آن آگاه سازد که برخی از این علائم را به شرح ذیل می‌توان برشمرد؛

۱. عادات غذایی تغییر می‌کند: یکی از علائم فعال شدن غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم، تغییر در الگو‌های غذایی است. شما اکنون از آنچه که می‌خورید آگاهی بیشتری خواهید داشت. به گیاهخواری گرایش پیدا می‌کنید و برای تغذیه تان ارزش بسیاری قائل خواهید بود. شما تمایل پیدا می‌کنید که تنها به مصرف چیزی بپردازید که برای بدن و ذهن شما فایده در بر خواهد داشت.

۲. ایجاد احساس سردرد: بازشدن چشم سوم ممکن است با سردرد همراه باشد و این امر به ویژه برای کسانی که اولین بار با این موضوع برخورد می‌کنند، نمود بیشتری دارد.

۳. حساس شدن به نور: وقتی چشم سوم انسان باز باشد قادر خواهید بود که رنگ‌ها و اشیاء را با وضوح و حساسیت بیشتری ببینید و همن امر سبب می‌شود چشمان شما به نور حساس شود.

۴. ارتباط با همه چیز و همه کس: فعال سازی غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم، به شما توانایی برقراری ارتباط با همه چیز و همه کس را خواهد داد. تله پاتی برای شما محقق می‌شود و این غده به شما یک هدیه‌ی روحی بی نظیر را پیش کش می‌کند.

۵. همه چیز تبدیل به انرژی می‌شود: شما هر چیزی را در عالم هستی به عنوان انرژی تشخیص خواهید داد و شناسایی خواهید کرد. شما می‌توانید مشاهده کنید که انرژی در اطراف شما به حرکت در می‌آید و کل گیتی را علامت گذاری می‌کند. این، باعث ایجاد آگاهی جمعی درون شما خواهد شد.

۶. احساس یکی بودن با طبیعت: با اضافه کردن فرکانس‌های بیشتر به روح خودتان در هنگام فعال سازی غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم، قادر خواهید بود تا با نیرو‌های بیشتری از طبیعت همگام سازی شوید و طبیعت را با خود پیوند بزنید.

۷. عمیق‌تر شدن درک و احساسات: همه چیز زنده‌تر به نظر می‌رسد، حتی هوایی که در اطراف شما جریان دارد. شما می‌توایند احساس کنید که این هوا شما را لمس می‌کند، به نوازش شما می‌پردازد و یا حتی با شما ارتباط برقرار می‌کند. هر احساس و درکی بار‌ها قدرتمندتر از گذشته قابل درک خواهد بود و زندگی بسیار لـ*ـذت بخش‌تر می‌گردد.

۸. احساس نیاز به تغییر در مسیر زندگی: در طول زمان فعال سازی غده‌ی صنوبری و باز شدن چشم سوم ممکن است یک تمایل قوی برای تغییر شغل و حرفه تان، روابط، عادت‌ها و مسیر زندگی گذشته در شما بوجود آید.

۹. آگاهی از مسیر آینده: اکنون دیگر هدف و افسانه شخصی خود را به خوبی می‌شناسید و به همین دلیل است که دیگر نیازی به پیگیری کار‌های نامناسب ندارید.

۱۰. بالا رفتن قوه ادارک: اکنون شما به سطح بالاتری از ادراک دست پیدا کرده اید و همه‌ی آن چیز‌هایی که در گذشته هوش و حواستان را تیره و تار می‌کردند دیگر وجود نخواهند داشت. اکنون شما قادرید تا نمایی فراتر از ماتریالیسم و ماده را مشاهده کنید.

۱۱. آشکار شدن قدرت‌های درونی: قدرت‌های درونی تان بروز پیدا می‌کنند و شما را قادر به انجام اعمال و وظایفی خواهند کرد که در زندگی گذشته تان فقط رویای آن‌ها را می‌دیده اید.

۱۲. افزایش ظرفیت‌های ذهنی: افق‌های ذهنی شما گسترش می‌یابد و توانایی استثنایی‌ای برای تمرکز پیدا خواهید کرد و هر چیزی که ذهن شما را تیره و تار می‌کند، از بین خواهد رفت. شما در مورد آنچه که می‌خواهید و در مورد احساس هایتان، روشن خواهید شد. احساسات و عقایدتان دیگر شما را در دوراهی قرار نمی‌دهند.

۱۳. افزایش قدرت شهود: قدرت شهود شما به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. قبلا سیگنال ضعیفی از درونتان دریافت می‌کردید. شما نمی‌توانستید این سیگنال‌ها را تفسیر کنید، و به جای این که شما را به سوی سرنوشت تان هدایت کنند موجبات گمراهی شما را فراهم می‌کردند. اما هنگامی که چشم سوم شما باز می‌شود، بدن شما در مسیر بسیار بهتری با روحتان هماهنگی پیدا خواهد کرد. حالا می‌توانید ترس را پیش بینی کنید و با دقت بسیار شگفت انگیزی آینده را پیش گویی کنید.

۱۴. ذهن مردم را می‌خوانید: در گذشته شما قادر بودید فقط ظاهر آدم‌ها را ببینید، اما الان می‌توانید به صورت باطنی نیز افراد را مشاهده کنید و افرادی که به ظاهر خوب و با ایمان هستند را شناسایی کرده و نقاب آنان را بردارید. حتی می‌توانید قبل از اینکه کسی از شما سوالی کند، جواب آن را حدس بزنید و او را به حیرت آورید!


نشانه‌های فعال شدن چشم سوم

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا