خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- تلاش ها برای کسب رضایت سیداحمد موسوی جهت خروج نام این بازیکن از لیست استقلال بی نتیجه ماند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، استقلالی ها در تلاش بودند تا با جلب رضایت سیداحمد موسوی، نام این بازیکن را از لیست خود خارج کنند تا فرهاد مجیدی بتواند یک هافبک بازیساز خارجی را به عنوان خرید آخر خود به خدمت بگیرد.

احمد موسوی با استقلال فسخ، با گل گهر قرارداد امضا کرد+ تصویر

خبر مرتبط




مجیدی از مدت ها پیش به موسوی اعلام کرده بود که برای فصل بعد نیازی به این بازیکن ندارد اما تلاش ها جهت توافق و فسخ قرارداد این بازیکن بی نتیجه بود. در این میان استقلال رودی ژستد را از پانه‌تولیکوس یونان به خدمت گرفت و به دلیل پر بودن لیست بزرگسالان می بایست نام یک بازیکن را از لیست خود خارج می کردند.




پس از صحبت های مجیدی با ابوالفضل جلالی، این بازیکن حاضر شد که تا نیم فصل نامش از لیست تیم خارج شود. البته جلالی دچار آسیب دیدگی نیز بود و گفته می شد چند هفته دیگر از بازی های استقلال را از دست می دهد در نتیجه این بازیکن رضایت داد که تا نیم فصل نامش از لیست خارج شود.

با این وجود، استقلالی ها در روز آخر بازار نقل و انتقالات در تلاش بودند تا با سیداحمد موسوی جهت فسخ قرارداد به توافق برسند تا این تیم بتواند بازیکن آزاد خارجی را جذب کند. زمانی که آبی ها به نتیجه رسیدند که تلاش برای توافق با موسوی بی نتیجه است، سراغ گزینه های دیگری نیز برای فسخ قرارداد رفتند که این تلاش ها نیز بی نتیجه بود.

در نهایت استقلالی ها تنها موفق شدند نام ابوالفضل جلالی را از لیست خود خارج کنند و توافقی با احمد موسوی و سایر بازیکنان حاصل نشد تا بدین ترتیب پرونده نقل و انتقالات تابستانی آبی ها بسته شود. فرهاد مجیدی برای جذب بازیکن جدید، باید تا نقل و انتقالات زمستانی منتظر بماند تا آن زمان و در صورت تمایل به جذب بازیکن جدید، با خروج نام یک بازیکن لیست تیم را برای خرید خود باز کنند که البته با بازگشت ابوالفضل جلالی، آنگاه استقلال باید نام ۲ بازیکن را از لیست خود خارج کند.


موسوی از لیست استقلال خارج نشد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا