خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,187
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
89 روز 23 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع

صورت های زاویه دار و استخوانی که در بسیاری از مجلات و عکس های تبلیغاتی دیده میشه معمولا با استفاده از هنر کانتورینگ و آرایش حرفه ای ایجاد میشه و معمولا همه افراد این مدل صورت رو به طور طبیعی ندارند!

کانتورنیگ صورت یکی از مهارت های تخصصی در زمینه آرایش صورت هست اما اونقدرها هم سخت نیست و همه خانوم ها می تونن با استفاده از یه آموزش صحیح و مرحله به مرحله بهترین کانتورینگ رو برای صورت خودشون یاد بگیرند. تنها کاری باید انجام بدید اینکه که اموزش های مرحله به مرحله متناسب با حالت صورت خودتون رو با دقت ببینید و بعد، از این آموزش ها برای کانتورینگ صورتتون استفاده کنید.

اگه حالت صورت گرد دارید با ما همراه باشید و این آموزش مرحله به مرحله کانتورینگ صورت گرد رو ببینید و یاد بگیرید! برای کانتورینگ صورت در این آموزش از پالت کانتورینگ PRO SCULPTING PALETTE 4-IN-1 از برند makeupforever استفاده شده است.

مرحله اول: تشخیص درست حالت چهره

#متینا_کوثری


کانتورینگ صورت گرد

 

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,187
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
89 روز 23 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
در مرحله اول باید به خوبی حالت چهره رو مورد بررسی قرار بدید و با دقت قسمت هایی از صورت رو که قراره زاویه دار بشه، برجسته تر دیده بشه و ... رو مشخص کنید. مرحله کانتورینگ صورت بعد از زیرسازی پوست انجام میشه. پس ابتدا زیر سازی مناسبی با استفاده از پرایمر، کانسیلر و کرم پودر داشته باشید و بعد مراحل زیر رو برای کانتورینگ صورت انجام بدید.
مرحله دوم: هایلایت کردن صورت

در این مرحله باید قسمت های مختلف صورت رو هایلایت کنید. این کار با استفاده از هایلایتر و یا روشن ترین رنگ در پالت کانتورینگ انجام میشه. مطابق تصویر و توضیحات زیر از هایلایتر استفاده کنید.

استخوان گونه: با استفاده از قلم 104# مقداری از روشن ترین رنگ پالت کانتورینگ بالای استخوان گونه بزنید.

ابروها: از هایلایتر یا بالا و روی استخوان ابرو بزنید و سپس اون رو با قلم 174# ترکیب - بِلِند (Blend) کنید.

پلک ها: روشن ترین رنگ پالت کانتورینگ با استفاده از قلم 174# محصول رو به کل پلک و گوشه داخلی چشم ها بزنید.

پل بینی: با استقاده از همان قلم مقداری هایلایتر روی پل بینی بزنید.

مرکز لـ*ـب بالا: برای اینکه صورت و پوست درخشش طبیعی داشته باشه بهتره مقداری از هایلایتر رو با چرخوندن قلم 174# فقط روی قسمت مرکز لـ*ـب بالا بزنید.
مرحله سوم: کانتور کردن پوست - زاویه دار کردن صورت

استخوان گونه ها: با استفاده از قلم 104# تیره ترین رنگ پالت کانتورینگ رو مانند تصویر بالای استخوان گونه تا نزدیکی ابرو بزنید. برای اینکه صورت زاویه دار دیده بشه و کمی از حالت گرد بود چهره کم بشه باید مقداری از این رنگ رو هم روی استخوان فک و پایین گونه بزنید. ( مثل تصویر).

استخوان ابرو: برای کامل تر شدن مراحل کانتورینگ صورت گرد، مقداری از تیره ترین رنگ پالت کانتورینگ رو روی استخوان ابرو که دقیقا زیر وس ابرو هست بزنید.

مرکز لـ*ـب: برای اینکه حالت لـ*ـب ها بهتر دیده بشه باید مقداری از این محصول رو هم روی مرکز لـ*ـب بزنید!

بعد از اینکه تمام قسمت های مشخص شده رو به خوبی کانتور کردید باید با استفاده از اسفنج یا براش آرایشی این رنگ ها رو ترکیب کنید تا حالت طبیعی فوق العاده ای برای پوست ایجاد کنه.
مرحله چهارم: رنگ دادن به صورت

در این مرحله باید با استفاده از قسمت رنگی پالت کانتورینگ صورت، مقداری رنگ برای چهره ایجاد کنید. این رنگ معمولا به شکل رژگونه روی پوست اعمال میشه.



با استفاده از براش مخصوص رژگونه، مقداری از قسمت هلویی رنگ پالت کانتورینگ بردارید و اون رو از قسمت وسط گوش و جایی که موها رشد کرده اند به صورت زاویه دار به سمت سیب گونه ها بکشید. رژگونه زدن بالای قسمتی که قبلا کانتور شده بود باعث میشه تا صورتتون کشیده تر دیده بشه و کمی از حالت گرد بودن صورت و گونه ها کم می کنه

مرحله نهایی: تثبیت کردن کانتورینگ صورت



در این مرحله بهتره که مقداری پودر تثبیت کننده آرایش روی پوست بزنید تا کانتورینگ صورت به بهترین شکل ممکن روی پوست باقی بمونه. در نهایت با استفاده از ریمل، خط چشم، آرایش ابرو مناسب و رژلب خوش رنگ آرایش صورتتون رو کامل تر و زیباتر کنید!

منبع: زیبامون
#متینا_کوثری


کانتورینگ صورت گرد

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا