خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع

وقتی که صحبت از رژ لـ*ـب می‌شود، انتخاب‌های زیاد و دلپذیری دارید، اینطور نیست؟ چه به صورت، برق لـ*ـب، چه مایع و چه مدل کرمی، همه‌ی آن‌ها دلپذیر و مورد علاقه خانم‌ها هستند. اگرچه به دلیل نوآوری‌های زیادی که در صنعت تولید رژ لـ*ـب – به خصوص رژ لـ*ـب مایع – شده است، بعضی وقت‌ها تشخیص این‌که یک محصول در چه دسته‌ای قرار می‌گیرد بسیار سخت می‌باشد. برای این‌که به شما در سرزمین رژ لـ*ـب‌ها کمک کنیم تا بهتر انتخاب کنید، در این‌جا رژ لـ*ـب‌ها را به 4 دسته اصلی تقسیم بندی کرده‌ایم: رژ لـ*ـب مایع، لاک لـ*ـب، برق لـ*ـب و رژ لـ*ـب ساتن.
رژ لـ*ـب مایع

چه چیزی است: رژ لـ*ـب ماتی که به میزان خیلی زیادی رنگدانه یا پیگمنت دارد. به دلیل بافت مخملی و ماتی که دارند، رژ لـ*ـب‌های مایع برای افرادی که لـ*ـب‌های نازکی دارند بهترین انتخاب هستند، زیرا لـ*ـب‌ها را پرتر و بزرگ‌تر می‌کنند. از طرفی برای افرادی که لـ*ـب‌های خشک و پوسته پوسته دارند نیز مناسب نیستند. البته با توجه به فرمولاسیونی که دارند برخی از آن‌ها دارای مواد آبرسان و مرطوب کننده هستند. اگر از افرادی هستید که لـ*ـب‌هایتان به صورت مدام خشک می‌شود، حتما بالم لـ*ـب به همراه خود داشته باشید که در زمان استفاده از رژ لـ*ـب مایع در صورت نیاز کمی بالم لـ*ـب به لـ*ـب‌هایتان بزنید.
بافت/حالت نهایی: مات

ماندگاری: طولانی مدت. اجازه ندهید که میزان ماندگاری این مدل رژ لـ*ـب شما را مسخره کند! وقتی که این رژ لـ*ـب را بزنید، لـ*ـب‌هایتان تا آخر روز کاری و حتی بعد از تایم ناهار نیز رژلب خود را حفظ خواهد کرد!



میزان درخشش (0 تا 10): 0



مثال:

NYX Soft Matte Lip Cream

L’Oreal Paris Pro – Matt Gloss

Urban Decay Vice Liquid Lipstick

لاک لـ*ـب

چه چیزی است: شبیه به برق لـ*ـب است و لاک لـ*ـب به صورت مایع تولید می‌شود. اگرچه برخلاف برق لـ*ـب، غلظت و بافت لاک لـ*ـب خیلی بیشتر و کرمی‌تر است و از طرفی پیگمنت‌های خیلی بیشتری نیز دارد. این رژها حالت نهایی بسیار درخشانی را به لـ*ـب‌هایتان می‌دهند و باعث می‌شوند لـ*ـب‌هایتان بسیار بیشتر از قبل بدرخشند.



بافت/ حالت نهایی: اولترا گلاسی (خیلی براق)

ماندگاری: متوسط. نکته‌ی مهم در مورد این برق لـ*ـب‌ها این است که تجدید رنگ آن‌ها یک جورهایی متناوب است، بنابراین باید بیشتر مراقب باشید. اما ارزشش را دارد!



میزان درخشش: 10

مثال:

NYX Intense Butter Gloss

Giorgio Armani Ecstasy Lacquer Lip Gloss
#متینا_کوثری


تفاوت بین رژ لـ*ـب ها در چیست ؟

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,196
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
90 روز 26 دقیقه
نویسنده این موضوع

برق لـ*ـب

چه چیزی است: در این مرحله، شاید فکر کنید که هرچیزی را که تا الان در موردش صحبت کرده‌ایم به نوعی برق لـ*ـب است. اما مطمئن باشید که برق لـ*ـب برای خودش ساختار و دسته‌ای جدا دارد. بزرگ‌ترین تفاوت این است که برق لـ*ـب‌ها معمولا مایعی هستند که اندکی رنگ دارد و واقعا دارای رنگدانه یا پیگمنتد نیستند. بنابراین یک برق لـ*ـب واقعی بیشتر شفاف و بدون رنگ است. بیشتر برق لـ*ـب‌ها دارای پوشش SPF نیز هستند که برای مقابله با نور خورشید بسیار عالی است.
بافت/حالت نهایی: برق ملایم یا ساتنی.

ماندگاری: کمتر از متوسط. برق لـ*ـب‌ها برای ماندگاری طولانی مدت معروف نیستند و نیازمند بازنگری و تجدید زیادی هستند. از طرفی به دلیل این‌که استفاده از آن‌ها بسیار آسان است، مشکلی برای بازنگری ندارند مگر این‌که شما به دنبال یک پوشش خیلی جدیِ طولانی مدت باشید.



میزان درخشش: 9

مثال:

YSL Closs Volupte

Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Gloss

Urban Decay N aked Ultra Nourishing Lip Gloss

ساتن لـ*ـب

چه چیزی است: ساتن لـ*ـب رویایی است. این رژهای سبک بر روی لـ*ـب‌هایتان پرده‌ای لطیف از جنس رنگ را می‌گذارند. این رژها برای این تولید شده‌اند که روی لـ*ـب را مانند ساتن بپوشانند و میزان خیلی زیبایی رنگ را به آن‌ها بدهند. زیبایی این رژلب‌های مات و ساتنی و جذاب این است که به مدت طولانی (+8 ساعت) بر روی لـ*ـب‌ها می‌مانند و نیازی به تجدید آن‌ ندارید. همچنین این رژها معمولا مرطوب کنندگی ندارند و نیاز دارید که روی لـ*ـب‌هایتان بالم استفاده کنید.

بافت/ حالت نهایی: مات

ماندگاری: بالاتر از متوسط. ساتن‌ها به این معروف هستند که کاری را می‌کنند که از اسمشان پیداست: ساتن! روی لـ*ـب به مدت زیادی باقی می‌مانند و ممکن است اندکی محو شوند. می‌توانید به راحتی لایه‌ای از این رژ جامد ساتنی را روی لـ*ـب بزنید و راحت باشید.



میزان درخشش: 6



مثال:

YSL baby Doll Kis s & Blush

The Body Shop Lip & Cheek Satin

Lancome Juicy Shaker

منبع:زییامون
#متینا_کوثری


تفاوت بین رژ لـ*ـب ها در چیست ؟

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا