خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Matiᴎɐ✼

مدیر آزمایشی تالار پزشکی و سلامت
مدیر آزمایشی
هنرمند انجمن
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,804
امتیاز واکنش
12,187
امتیاز
323
سن
19
محل سکونت
MASHHAD
زمان حضور
89 روز 23 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع

حتمالا تاکنون صحبت‌هایی در رابـ*ـطه با کراتینه کردن موها شنیده‌اید و یا اینکه برایتان این سوال پیش آمده است که چگونه موهای سلبریتی‌ها صاف و براق شده است؟
اطلاعات مفید درباره کراتینه کردن موها


در چند سال اخیر داشتن موهایی صاف و یکدست بسیار دور از واقعیت نبوده و می‌توان در بسیاری از سالن‌های زیبایی و با استفاده از رو‌ش‌های جدید موهای خود را صاف و براق کرد! کراتینه کردن مو یکی از گزینه‌های بسیار رایج و محبوب است که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.



کراتین چیست؟
کراتین یک نوع پروتئین مخصوص است که به طور طبیعی در موها وجود دارد.



کراتینه کردن مو چیست؟
معمولا در سالن‌های زیبایی و مراقبت از مو، برای صاف و یکدست شدن موها از محصولی به نام کراتین استفاده می‌شود. یک فرد متخصص در این زمینه ماده کراتین را روی موها قرار می‌دهد و برای اینکه این ماده به راحتی به عمق موها نفوذ کند از یک وسیله حرارتی مخصوص استفاده می‌کنند. زمان انجام این فرآیند با توجه به حجم و اندازه‌ی موها متغیر بوده و ممکن است تا 2 ساعت نیز طول بکشد.

اگر به طور معمول از مدل موی صاف برای موهای خود استفاده می‌کنید کراتینه کردن موها زمان خشک کردن و حالت دادن به موهایتان را 40 تا 60 درصد کاهش خواهد داد.

کراتینه کردن موها برای افرادی که از فر بودن موهای خود ناراضی هستند گزینه‌ی بسیار مناسبی است. با استفاده از این روش می‌توانید از مجعد و وز بودن موهای خود خداحافظی کنید و می‌توانید به راحتی در آب‌ و هواری شرجی و مرطوب زندگی کنید و یا در زیر باران نم نم قدم بزنید بدون اینکه نگران حالت موهایتان باشید!

اگر می‌خواهید کراتینه کردن مو هایتان نتایج بهتر و ماندگارتری داشته باشد باید 3 تا 4 روز بعد از انجام این کار، موهای خود را نشویید.

بعد از گذشت 3 تا 4 روز و شستن موها باید در مراقبت از موهای خود دقت بیشتری داشته باشید و سعی کنید همیشه از شامپوهای بدون سدیم سولفات استفاده نمایید تا ماندگاری و دوام کراتینه موهایتان بیشتر حفظ شود.

به طور معمول کراتینه مو ها بین 2 تا 3 ماه ماندگاری دارد.

کراتینه کردن مو یک روش بسیار خوب برای تقویت مو بوده و اگر با مواد باکیفیت و روش اصولی انجام شود می‌تواند باعث افزایش سلامت و زیبایی موها نیز شود.

فرمالدئید یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده کراتین مو است. این ماده ممکن است برای بعضی از افراد حساسیت و یا مشکلی ایجاد نماید. بنابراین قبل از کراتینه کردن موها ابتدا به یک متخصص پوست مراجعه نمایید تا از نظر پوستی و حساسیت‌های پوستی مورد معاینه قرار بگیرید.
منبع: زییامون
#متینا_کوثری


کراتینه کردن مو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا