خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
word-image-60-768x464.webp

شهر تهران با اینکه مثل خیلی از شهرهای دیگر بزرگ ایران مانند شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد، توریستپذیر نیست، اما هم جاذبههای دیدنی و گردشگری فراوانی دارد و هم هتلهای خوب و باکیفیتی را در خود جای داده است. ما در این مقاله میخواهیم تعدادی از هتلهای لوکس و بینظیر تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید برای انجام امور اداری و یا بازدید از تهران به این شهر سفر کنید، تجربه اقامت در این هتلها را از دست ندهید و در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور میتوانید از این هتلها با بهترین قیمت اتاق رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


هتل لاله

یکی از قدیمیترین هتلهای شهر تهران که تقریبا در مرکز این شهر واقع شده است، هتل لاله تهران میباشد. این هتل ۵ ستاره که قدمت ساخت آن به سال ۱۳۴۵ بازمیگردد، در ۱۳ طبقه مجموعا ۳۸۰ اتاق دارد. هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی، تقاطع خیابان حجاب ساخته شده و دقیقا در ضلع شمالی پارک لاله تهران قرار دارد و همین موضوع باعث شده که خیلی از اتاقهای این هتل، چشم انداز فوقالعادهای رو به پارک بزرگ لاله تهران در خیابان کارگر داشته باشند. این هتل هم رستوران ایرانی دارد و هم رستوران فرانسوی و چینی که میتوانید انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و آسیای شرقی را در رستورانهای هتل نوش جان کنید. از امکانات تفریحی هتل لاله میتوان به استخر و سونا و جکوزی و همچنین سالن بدنسازی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس

یکی از متفاوتترین هتلهای ۵ ستاره شهر تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران میباشد. این هتل ۲۰ طبقه که ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد، در منطقه سعادت آباد تهران و در نزدیکی میدان بهرود ساخته شده است. هتل اسپیناس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از لوکسترین و بزرگترین هتلهای شهر تهران میباشد. یکی از نکات شگفت انگیز این هتل، ساخته شدن آن در منطقهای مرتفع و بلند از شمالی غربی تهران است که چشمانداز بینظیری از این شهر را برای مسافرانش نمایان میکند. این هتل کافی شاپی به نام کافه سان ست و ۳ رستوران به نامهای لاتون، دیبا و لانژ دارد که میتوانید انواع غذاهای ایرانی و بینالمللی را اینجا نوش جان کرده و از نوشیدنیهای فوقالعاده کافی شاپ آن نیز لـ*ـذت ببرید.

رزرو هتل تهران

برای رزرو هتل تهران با بهترین قیمت، میتوانید در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شده، سپس نام این شهر را در قسمت هتلها جستجو کنید. بعد از تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروجتان از آن، اسنپ تریپ لیستی از هتلهای تهران را به شما پیشنهاد میدهد که میتوانید با مقایسه هتلها به لحاظ امکانات، موقعیت و دسترسی و همچنین هزینه هر اتاق، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزرو نمایید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کرده و با خیال راحت به این شهر سفر کنید.
#هنر_فردی


متفاوت ترین هتل های شهر تهران

 
  • عالی
Reactions: FaTeMeH QaSeMi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا