خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
رستوران های حلال وارنا | Halal Varna Restaurants

کسانی که به وارنا سفر می کنند، یکی از دقدقه هایشان ممکن است این باشد که در این شهر برای شکم گردی و صرف غذا به کدام رستورانی مراجعه کنند که هم غذایش خوشمزه باشد و هم مواد استفاده شده در آن مخصوصا مواد پروتئینی آن همچون گوشت حلال باشد. به هر حال یکی از واجب ترین کارهایی که در هر سفر باید انجام داد، رستوران گردی و تست کردن غذاهای مختلف است و به سدگی نمی توان از این کار گذشت. برای این که بتوانید یک شکم گردی کامل و جامع در وارنا داشته باشید می خواهیم تا بهترین رستوران های حلال وارنا را همراه با کامل ترین جزئیات آن ها برای شما معرفی نماییم پس؛ در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید.


معرفی و بررسی غذا و محیط رستوران های حلال وارنا


قبل از هر چیزی باید این توضیح را به شما بدهیم که رستوران های حلال وارنا دارای تنوع زیادی نیستند و شاید نسبت به دیگر رستوران های این شهر تعدادشان بسیار هم کم باشد اما با این حال، همان تعداد کمی از رستوران های حلال وارنا که وجود دارند هم بسیار خوب و باکیفیت هستند و از این رو از آن جایی که در حال حاضر بهرتین زمان برای سفر به این شهر و خرید تور وارنا است، ما این رستوران ها را با جزیئایت کاملی برایتان بررسی و معرفی می نماییم.

رستوران ترکی اورینت | Orient Turkish Restaurant

اولین رستورانی که می خواهیم به شما از رستوران های حلال وارنا معرفی کنیم، در واقع رستورانی با سبک و مدیریت ترکیه ای به نام اورینت است که در شهر وارنا فعالیت می نماید. این رستوران در سال ۱۹۹۲ میلادی در این شهر و به عنوان یکی از رستوران های حلال وارنا افتتاح شد. رستورن اورینت در وارنا در ابتدای کار خود به عنوان یک فست فود کار خود را آغاز کرد. رستوران اورینت و یا به عبارتی دیگر رستوران شرقی در وارنا اولین رستورانی در این شهر بود که غذاهای ترکی همچون کباب دونر و یا کباب ذغالی را به مشتریانش ارائه می داد. همین وجه تمایز و دستور پخت اصیل ترکی این غذاها باعث شد تا این رستوران به مرور زمان بسیار معروف شود و مشتریان زیادی را علی الخصوص آن هایی که غذای حلال می خورند را به خود جذب نماید. به هر حال این رستوران با گذشت نزدیک به ۲۸ سال از فعالیتش امروزه به سمت مدرن شدن و تکنولوژیک کردن سیستم رستوران خود پیش رفته و از این نظر بسیار محیط راحت تری را بیش از گذشته برای مشتریانش به وجود آورده است. البته این بدان معنا نیست که این رستوران شکل سنتی خود را ازدست داشته باشد!

رستوران اورینت شکل سنتی ترکی و شرقی خود را همیشه حفظ کرده و بر آن اصرار می ورزد. این رستوران در حال حاضر گنجایش ۶۰ نفر را در آن واحد در فضای داخلی خود و همچنین سرویس دهی به آن ها را دارد. البته اگر مسافر وارنا هستید و شکم گردی در رستوران های حلال برایتان اهمیت دارد، باید این نکته را درباره ی این رستوران به شما بگوییم که؛ رستوران اورینت دارای باغ تابستانی بسیار بزرگ و زیبایی است که محیطش این غذاخوری را در بین رستوران های حلال وارنا متمایز می سازد. جالب است درباره ی این رستوران این نکته را بدانید که کارکنان این رستوران به زبان های بلغارستانی، ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می کنند و همگی کلاس های مختلفی را در زمینه ی کاری خود می گذرانند تا این رستوران همیشه کیفیت بالای خدمات خود را حفظ و ارتقا بخشد. یکی از دلایل شهرت این رستوران این است که غذاهایش همیشه تازه هستند و با مخلفات زیادی سرو می شوند.


از نکات جالبی که درباره ی این رستوران وجود دارد این است که؛ رستوران اورینت در خود فروشگاه مخصوصی دارد که علاوه بر این که مواد مورد نیاز رستوران را به صورت تازه و ارگانیک تهیه می کند، برای خرید عموم هم باز و مجاز است. منوی این رستوران بسیار گسترده و کامل است و شامل: پیش غذا، غذای اصلی، انواع کباب های گریل شده ی ذغالی، کباب های ترکی، نان های سنتی، ماهی ها، غذاهایی که با گوشت مرغ درست شده اند، انواع سالاد، منوی مخصوص گیاهخواران انواع سوپ ها و دسرها را شامل می شود. اگر گیاهخوار هستید این را بدانید که می توانید از منوی این رستوران که مخصوص گیاهخوران است نیز استفاده نمایید. این رستوران برای همه ی وعده های غذایی باز است. از دیگر امکانات این خیابان می توانیم به پارکینگ خیابانی، اینترنت وای فای رایگان، صندلی چرخدار برای افراد دارای محدودیت های حرکتی و رزرو از چند روز قبل می باشد. رستوران اورینت هر روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳:۴۵ شب باز است.

  • آدرس رستوران اورینت در وارنا: Tzaribrod Str 1, Varna 9000, Bulgaria

565757.jpg
67768.jpg


565667.jpg
56456-1.jpg


رستوران های حلال وارنا

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
رستوران علاالدین | Aladin Foods

منو انواع کباب های ترکی و دونر، انواع برگرها، انواع ساندویج های سرد و گرم، انواع مرغ های کنتاکی و تنوری، فلافل ها و ساندویچ های آسان پز عربی، انواع سالادها، سس های مخصوص، نوشابه های مختلف و انواع نوشیدنی ها استفاده نمایید. در ضمن در این رستوران می توانید از منوی مخصوص کودکان و پیشنهادات منوی ویژه ی این رستوران نیز استفاده نمایید. در ضمن اگر در طول مدت زمان اقامت خود در وارنا خواستید تا به صورت آنلاین غذا سفارش دهید، می توانید تا با اپلیکیشن این رستوران را از گوگل پلی دانلود نمایید و در آن سفارش غذای خود را بدهید. سیستم این اپلیکیشن به این صورت است که پس از وارد کردن آدرس خود، برای جلوگیری از اتلاف وقت و یا سرد شدن غذایتان آن را از نزدیک ترین مسیر به دست شما برسانند. جالب است بدانید که مجموعه رستوران های زنجیره ای علاالدین در وارنا در کشورهای دیگری همچون بلژیک، هلند، آلمان، لهستان، اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ، پرتغال، ویتنام و رومانی شعبه دارد.

  • آدرس تهیه ی غذای علاالدین در وارنا : ۸th Primorski” Blvd. 81

رستوران کلس باربیکیو | Klas Barbeque

در این رستوران هم غذاهای سنتی ترکیه ای در محیطی بسیار شیک و مجلل ارائه می گردد. رستوران باربیکیوی کلس یکی از رستوران های حلال وارنا است که با ارائه ی غذایی بسیار خوشمزه در کنار خدماتی کامل و خوب، تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شهر وارنا شده است که مقصد و ترجیح بسیاری از کسانی است که از هر جای دنیا، مسافر تور وارنا هستند. در این رستوران معمولا برای پخت و طبع غذا از گوشت گوساله، گوشت گوسفند، مرغ و ماهی استفاده می کنند. یکی از ویژگی هایی که این رستوران دارد این است که هیچ وقت از گوشت یخچالی و یخ زده استفاده نمی کند و تمامی گوشت هایی که داخل غذاهای خود استفاده می کند، کشتار روز هستند. آن ها این روش را یک اصل در آشپزی شرقی و بلغارستانی می دانند. آشپزان این رستوران در پخت غذاهای خود به صورت منحصر به فرد عمل می کنند و بر روی کیفیت آن بسیار حساس هستند. برای مدیریت این رستوران و همچنین آشپزهای آن این اصل مهمی است که درتهیه ی غذاهای خود از محصولات خوب و با کیفیت استفاده کنند. در این ستوران انواع غذاهای ترکی همچون: دنده کباب، املت ترکی، انواع کباب های مختلف و معروف، سالادهای ترکی و عربی، شیرینی ها و دسرهای عربی و ترکی و بسیاری از غذاهای دیگر طبخ می گردد. در واقع این رستوران حلال، ۵ منوی مختلف غذایی دارد که عبارتند از منوی سالادها، منوی ذغالی، منوی باربیکیو، منوی خوراک ها، منوی صبحانه و منوی دسرها را به مشتریانش ارائه می نماید.


از جمله ی دیگر ویژگی های این رستوران این است که می توان غذای آن را به صورت آنلاین هم سفارش داد و همچنین برای همه ی وعده های روز از جمله؛ صبحانه، ناهار و شام باز هستند. در این رستوران می توانید تا از غذایی که می خورید کاملا اطمینان داشته باشید و حس کنید که خودتان با استانداردهای آشپزی خودتان در نهایت آن ها را پخته اید. در ضمن این رستوران دارای محیطی کاملا مجلل و زیبا است و طراحی داخلیش بسیار زیباست. پس اگر می خواهید تا قرار مهمی را در وارنا بگذارید و استفاده از رستوران های حلال در وارنا برای شما در کنار زیبایی رستورانی که انتخاب می کنید برایتان در اولویت است، پیشنهاد می کنیم که حتما از رستوران باربیکیو کلس در وارنا استفاده کنید. سیستم رزرو و همچنین پارکینگ و اینترنت پر سرعت وای فای رایگان از ویژگی های این رستوران است. به یاد داشته باشید که در این رستوران منوی مخصوص افراد گیاهخوار هم وجود دارد و این افراد هم می توانند تا به این رستوران بروند و اوقات خوبی را داشته باشند. در ضمن از منوی غذاهای خاورمیانه ی این رستوران نیز نباید گذشت. کسانی که به این رستوران رفته اند به آن امتیاز خوبی را در سایت تریپ ادوایزر داده اند.

  • آدرس رستوران باربیکیو کلس در وارنا: Kabacum Hotel | Alen Mak, Varna 9700, Bulgaria

رستوران ترکیش گریل وارنا | Turkish Grill Varna

یکی از دیگر رستوران های معروف که در بین رستوران های حلال وارنا نامش قرار گرفته است، رستوران ترکیش گریل وارنا است. این رستوران هم مانند دیگر رستوران های ترکی منوی غذاییش از کباب های مختلف و انواع غذاهای سنتی و عامه پسند ترکی همچون دونر کباب تشکیل شده است. این رستوران برعکس ۳ رستوران قبلی دارای فضای نسبتا کوچکی است و امکانات بسیار پیشرفته و یا لوکس و مجللی در خود ندارد. البته این ها به معنای این نیست که این رستوران دارای محیطی نامناسب است بلکه بر عکس، محیط کوچک و ساده ی این رستوران ترکی در بلغارستان بسیار تمیز و مرتب است. در بیرون از محوطه ی داخلی این رستوران هم صندلی و میز گذاشته اند و مراجعین می توانند تا غذای خود را در بیرون از محوطه ی داخل رستوران میل کنند. کسانی که به این رستوران رفته اند در هر ۳ زمینه ی کیفیت غذا، خدمات و میزان پرداختیشان امتیاز خوب داده اند.


این رستوران سرویس بیرون بر فقط برای نواحی نزدیک به خود دارد به همین خاطر اگر می خواهید که غذای خود را از این رستوران بگیرید ولی آن را جای دیگری میل نمایید، می توانید در هنگام خرید غذایتان بخواهید تا آن را بسته بندی کنند. این رستوران بیشتر برای خوردن یک غذای ساده و ارزان خوب است و اگر می خواهید تا به همراه خانواده ی خود به مکانی لوکس و لاکچری بروید، پیشنهاد می کنیم که به یکی از دیگر رستوران های حلال در وارنا بروید. با این که محیط این رستوران کوچک است اما کیفیت و طعم غذای آن فوق العاده خوشمزه و دلنشین است. غذاهای این رستوران در حدی خوشمزه و دلچسب هستند که اگر یک بار طعم آن را بچشید بدون شک باز هم به این رستوران ترکی در مرکز وارنا باز می گردید.

  • آدرس رستوران الیت ترکیش گریل در وارنا: Blvd. Slivnitsa 43, Varna 9000, Bulgaria
منبع: الی گشت


رستوران های حلال وارنا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا