خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان تجاری در حوالی چهارراه استانبول، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:34 بامداد امروز (3 آبان) یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان تجاری واقع در خیابان جمهوری، بعد از چهارراه استانبول به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که پیرو تماسهای زیاد شهروندان، به سرعت آتش‌نشانان پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو دستگاه نردبان هیدرولیکی، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه، افزود: محل حادثه ساختمان سه طبقه تجاری و با سقف قدیمی شیروانی بود.
وی تصریح کرد: در طبقه سوم، چند باب مغازه که در زمینه کیف و کفش فعالیت داشتند، کاملاً دچار آتش‌سوزی شده و آتش به سقفهای شیروانی نیز سرایت کرده به نحویکه در زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، سقفها و بخش زیادی از طبقه سوم شعله‌ور شده و دود و آتش از فواصل دود قابل رؤیت بود.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: با توجه به قدیمی بودن این ساختمان، تمام تمهیدات لازم اندیشیده شد و آتش‌نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی و با احتیاط کامل با نفوذ به داخل ساختمان موفق به کنترل آتش‌سوزی شدند البته بخشی از سقفهای شیروانی به دلیل شدت آتش‌سوزی و حرارت، تخریب شد.
وی با اشاره به مصدومیت یک آتش‌نشان در این حادثه و انتقال وی به بیمارستان، عنوان کرد: در نهایت از سرایت آتش به سایر طبقات و ساختمانهای دیگر جلوگیری شد.

منبع خبرگزاری تسنیم
#تالار_اخبار


مصدومیت یک آتش‌نشان در آتش‌سوزی یک پاساژ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا