خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ماهواره علمی روسیه با نام "Kosmos-2551" که در 9 سپتامبر پرتاب شده بود به مدار نرسید و بررسی‌ها نشان می‌دهد که این ماهواره در بازگشت ناموفق خود، در حال سقوط و در آسمان بالای میشیگان آمریکا و دیگر ایالت‌ها توسط مردم عادی دیده شده است.
"جاناتان‌مک‌داول" منجم و کارشناس برجسته ماهواره‌ها و فضاپیماهای مداری در صفحه شخصی خود نوشت که مشاهدات عینی مردم و کارشناسان با تاریخ دقیق پرتاب ماهواره و فضاپیمای "Kosmos-2551" مطابقت دارد. وی تاکید کرده است که این واقعه در فاصله 64 کیلومتری زمین مشاهده شده است.
ویدئوهای ارسالی مردم نشان‌ می‌دهد که یک گلوله آتشین نزدیک به یک دقیقه در آسمان حرکت می‌کند و این گلوله آتشین برخلاف تصورات اولیه نمی‌تواند شهاب‌سنگ باشد چرا که شهاب‌سنگ‌ها معمولاً بسیار کوچک بوده و می‌توانند سریع‌تر حرکت کنند و از آنطرف نیز سریع‌تر بسوزند اما یک ماهواره بزرگ شاید مدت زمان زیادی برای تجزیه آن صرف شود ضمن آنکه با ورود مجدد به جو، مقاومت بیشتری را تجربه کرده و دیرتر می‌سوزد.
ناسا می‌گوید: گزارش‌های زیادی از ایالت‌های آمریکایی وجود دارد که نشان می‌دهد یک گلوله آتشین درخشان به صورت طولانی مدت در حوالی ساعت 12:43 ساعات اولیه 20 اکتبر دیده شده است.

منبع خبرگزاری تسنیم
#تالار_اخبار


سقوط ماهواره روسیه بر فراز ایالت میشیگان آمریکا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا