خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
پویش "قهرمان من" به عنوان یک رویداد "مساله‌محور" که با حضور 250 نخبه کشور روز پنجشنبه 29 مهرماه سال جاری آغاز شد قرار است یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه به‌ویژه در حوزه جوانان و اکوسیستم نوآوری کشور باشد.
"محمدحسین سجادی" مدیر محتوای رویداد "قهرمان من" با اشاره به این که در این رویداد قرار است سامانه قهرمان من با مشارکت بیش از 250 نخبه و در یک روز پیاده‌سازی شود، گفت: این رویداد نیز همچون استارتاپ‌ها که حول رفع یک نیاز جامعه یا حل یک مشکل، ایجاد می‌شود، راهکاری برای یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین چالش‌های کشور به ویژه در گروه‌های سنی جوان خواهد بود. مشکلات کلانی که مطرح می‌شود و تیم‌های مختلف استارتاپی جمع می‌شوند تا حول حل آن مساله ایده‌های خود را مطرح کنند. رویداد قهرمان من، حل یک مساله یعنی الگوی مناسب برای جامعه را مطرح می‌کند و طی یک فرآیند 12 ساعته پیش می‌رود، همچنین مبتنی بر سامانه‌ای است که اطلاع‌رسانی کرده و بتواند در آینده‌ای نزدیک توسعه یابد.
رویکردی تازه در رویدادهای مساله‌محور
وی با بیان این که رویداد قهرمان من با دیگر رویدادهای مشابه، در نحوه اجرا و ارائه خدمت متمایز است، تصریح کرد: طیف‌های متنوعی از رویدادهای این چنینی را دیده‌ایم که ناظر به حل یک مشکل فناورانه یا یک رویداد فناورانه در حوزه اجتماعی بوده‌اند اما این رویداد در نوع خود و در شکل یک رویداد اجتماعی قابل توجه و منحصر به فرد است.
به گفته سجادی، در رویدادهای پیشین تلاش می‌شد یک محصول یا ایده‌ای قابل ارائه باشد و بعد از چند ماه شاهد یک رویداد قابل ارائه باشیم اما وجه منحصر به فرد در این رویداد این است که 250 نفر از افرادی که در حوزه تولید محتوا تا محصول فعال هستند در یک روز گرد هم آمده‌اند تا به یک محصول خلق شده برسیم. این رویه نوآورانه، می‌تواند شکل تازه‌ای از رویدادهای مساله‌محور در حوزه اجتماعی باشد.
مسئول بخش تولید محتوای رویداد قهرمان من با بیان این که در این رویداد، یک فرآیند نیمه برنامه‌ریزی شده و مبتنی بر اتفاقات پیش‌بینی نشده را برای نخستین بار تجربه می‌کنیم، گفت: بحث تولید محتوای عمومی ناظر به مشکلات اجتماعی، یک دغدغه بسیار مهم و ضروری است و در این رویداد تلاش می‌کنیم تا تولید محتوا را برای افراد با گروه‌های سنی، سلائق مختلف و بدون هرگونه سوگیری ارزشی برگزار کنیم.
وی با اشاره به استقبال نخبگان از رویداد قهرمان من گفت: این رویداد برای فعالان این حوزه می‌تواند به یک تجربه تازه و نوآورانه باشد به ویژه برای فعالانی که در حوزه مسائل اجتماعی دغدغه دارند. خوشبختانه طیف قابل توجه‌ای از نخبگان و فعالانی که در پلتفرم‌های محتوایی قوی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند از این رویداد استقبال کرده‌اند و چالش مهم، مدیریت و هماهنگی بین این افراد بود که با این وجود این رویداد گام‌های ارزشمندی برداشته شد. از روز نخست که این دغدغه توسط جمعی از فعالان این حوزه مطرح شد، تمام توان خود را به کار بستند و انتظار حمایت‌های مالی از دولت ندارند. همین که دغدغه‌ای از جامعه حل و مشکلی رفع شود، برای این تیم و فعالان قهرمانان من کافی است.
حمایت از معرفی الگوها به جامعه مخاطبان جوان
در بخش دیگری از این رویداد، "امیر شکوهی‌نیا" دبیر پویش قهرمان من با بیان این که این رویداد توسط جمعی از افراد دغدغه‌مند در حوزه الگوسازی شکل گرفته است، گفت: در روزهای نخست، این دغدغه مطرح بود که الگوها از ویژگی‌های لازم برخوردار نیستند و الگوی مطلوبی در ذهن نوجوان شکل نمی‌گیرد تا با تکیه به ویژگی‌های آن، مسیر زندگی خود را شکل دهد. بر همین اساس و ناظر به تجربه‌هایی که در دنیا وجود داشت ایده سامانه‌ای که بر مبنای آن افراد بتوانند الگوی مطلوب خود را انتخاب و مسیر زندگی خود را بر مبنای یک روند ایده‌آل مشخص کنند مطرح شد. استقبال از این رویداد افزایش یافته و افراد زیادی از جمله نخبگان به این حوزه آمدند و تصمیم بر این شد که سامانه جامع و گسترده‌ای ایجاد شود که تمامی بخش‌ها از تولید محتوا تا ارزیابی‌ها در آن گنجانده شده است.
شکوهی‌نیا با بیان این که این گام اگر به خروجی خوبی برسد می‌تواند در حوزه سرمایه اجتماعی، مقدمه‌ای برای ظهور ایده‌های نوآورانه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به ابعاد کار، مولفه‌های اصلی یعنی محتوایی فنی گرافیکی، کسب و کاری و دپارتمانی ویژه برای این که ذائقه مخاطب را پوشش دهد در حوزه تولید محتوا شکل گرفت. از ابتدای این رویداد، به صورت منظم وضعیت هر دپارتمان رصد می‌شود و در صورت عقب بودن از برنامه، مشاوره‌های لازم ارائه می‌شود.
وی با بیان این که رویداد قهرمان من در دل خود اتفاقات و رویدادهای جذابی دارد، گفت: نخبگان از شهرها و استان‌های مختلفی از این رویداد استقبال کرده و خود را به این رویداد رسانده‌اند. این سبک و شیوه رویداد که در نوع خود نوآورانه است، می‌تواند مقدمه فعالیت بسیاری از استارتاپ‌هایی باشد که بتوانند در کنار این پویش تولید شوند و در حوزه محتواهایی که تولید می‌شود، می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های دیگر با سایر پلتفرم‌ها یا فعالان این حوزه باشد.
سامانه "قهرمان من" امروز و با مشارکت جعی از نخبگان رونمایی شد و محصول نهایی در قالب یک وب‌سایت خدماتش را ارائه می‌کند که در ادامه نیز به صورت یک اپلیکیشن اندرویدی خدماتش را ارائه خواهد داد.

منبع خبرگزاری تسنیم
#تالار_اخبار


رونمایی از رویداد "قهرمان من" با حضور ۲۵۰ نفر از نخبگان کشور

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا