خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
درباره دوقلو های اسکلتی
معرفی فیلم The Skeleton Twins
فیلم سینمایی The Skeleton Twins به‌کارگردانی Craig Johnson در 5 سال پیش یعنی سال 1393 در گونه کمدی، درام و عاشقانه تولید شده است. The Skeleton Twins که اولین فیلم Craig Johnson محسوب می‌شود و توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 6 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم The Skeleton Twins را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند.
بازیگران فیلم The Skeleton Twins
بازیگران فیلم The Skeleton Twins چه کسانی هستند؟ در The Skeleton Twins بازیگرانی چون کریستین ویگ ، بیل هیدر ، Luke Wilson ، تای بورل ، بوید هالبروک ، Joanna Gleason و کتلین رز پرکینز به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در فیلم The Skeleton Twins حدود 11 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان The Skeleton Twins را یک اثر پربازیگر عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی فیلم The Skeleton Twins باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا Craig Johnson به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری The Skeleton Twins توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟
از دیگر بازیگران فیلم The Skeleton Twins می‌توان به Adriane Lenox ، Sydney Lucas ، Eddie Schweighardt و Genevieve Adams اشاره کرد.
متوسط سن بازیگران The Skeleton Twins براساس میزان سنی که از آنها در دایرةالمعارف آنلاین سینما و تلویزیون یعنی منظوم ثبت شده، 50 سال است که نشان می‌دهد بازیگران The Skeleton Twins عمدتا از میانسالان هستند.
داستان فیلم The Skeleton Twins
از محتوا و داستان فیلم The Skeleton Twins چقدر اطلاع دارید؟ فیلم‌نامه The Skeleton Twins توسط Craig Johnson و مارک هیمن نوشته شده است.
در خلاصه داستانی که یا از سوی تیم رسانه‌ای اثر و یا توسط دیگر رسانه‌ها درباره داستان The Skeleton Twins منتشر شده است، می‌خوانیم: «دوقلوهایی که مدتهاست از یکدیگر دور افتاده اند سعی در ترمیم رابـ*ـطه شان دارند اما…»
فیلم The Skeleton Twins از نظر ساختار (فرم)، محتوا و محیط تولید، به آثار مختلفی شباهت دارد. با توجه به شاخص‌های متعدد و گوناگونی می‌توان گفت آثار مرتبط فیلم The Skeleton Twins عبارت است از: .
فیلم The Skeleton Twins و کارنامه فعالیت کارگردان و بازیگران
از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم The Skeleton Twins نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم The Skeleton Twins به طور متوسط فعالیت 13ام بازیگران این اثر است.
همچنین Craig Johnson کارگردان The Skeleton Twins اولین همکاری خود با بازیگرانی چون کریستین ویگ، بیل هیدر، Luke Wilson، تای بورل، بوید هالبروک، Joanna Gleason، کتلین رز پرکینز، Adriane Lenox، Sydney Lucas، Eddie Schweighardt و Genevieve Adams را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران The Skeleton Twins نیز 52 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 11 بازیگر با یکدیگر یک رابـ*ـطه همکاری شکل گرفته که 52 همکاری برای اولین‌مرتبه در The Skeleton Twins رخ داده است. مانند: کریستین ویگ و Luke Wilson، بیل هیدر و تای بورل، بوید هالبروک و Joanna Gleason، کتلین رز پرکینز و Adriane Lenox، Sydney Lucas و Eddie Schweighardt.
عوامل فیلم The Skeleton Twins
در مجموع بیش از 13 نفر در تولید فیلم The Skeleton Twins نقش داشته‌اند و هر یک از آنها در منظوم یک صفحه اختصاصی دارند.
#رابینیا


معرفی فیلم The Skeleton Twins

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا