خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
دو محصول دانش‌بنیان گیاهی مؤثر در درمان کرونا امروز با حضور ویدئوکنفرانسی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت رونمایی شد. شربت "ریلانگ زد‌ام‌زد" و کپسول "فرمولا استراگالوس زد‌ام‌زد" تولیدشده در شرکت دانش‌بنیان "زرین‌طب مشرق‌زمین" زیرمجموعه مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمان 2 محصول رونمایی‌شده مؤثر در درمان کرونا هستند.
دکتر "تاج‌الدینی" متخصص طب سنتی درباره این داروها گفت: این داروهای گیاهی شامل شربت "ریلانگ زد‌ام‌زد" و کپسول "فرمولا استراگالوس زد‌ام‌زد" است و در آنها از ترکیباتی مانند "آویشن" و "اُسطخودوس" و دیگر گیاهان استفاده شده و سپس با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان، استانداردسازی شده است و اکنون به‌صورت شربت و کپسول استفاده خواهند بود.
وی تأکید کرد: کارآزمایی بالینی داروها انجام شده است و علائم کرونا مثل سرفه و بدن‌درد را کاهش می‌دهند و نتیجه خوبی در کاهش علائم کرونا برای بیماران مبتلا داشته است ضمن اینکه این داروها تا یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.
دکتر "نجفی‌پور" معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین رونمایی دو محصول دانش‌بنیان گفت: ورود اعضای هیئت علمی و دانشگاه‌های کشور به اقتصاد دانش‌بنیان از شاخصه‌های دانشگاه‌های توسعه‌یافته است. دانشگاه علوم پزشکی کرمان دانشگاهی پیشرو در حیطه فناوری و تولید علم است و لازم است برای نجات کشور، قوانین و شرایط برای ورود تولیدات دانش‌بنیان به بازار تسهیل و فراهم شود.
در ادامه "پورابراهیمی" رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در مجلس اقداماتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفته است و قوانینی در حال تصویب است که صدور مجوزها را سرعت می‌دهد و تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجاری‌سازی محصولاتشان و تسهیل مسائل بیمه‌ای و مالیاتی این شرکت‌ها نیز از موارد دیگر است.
رونمایی از 6 محصول دانش‌بنیان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در پارک پردیس
سرمایه‌گذاری 800میلیاردتومانی سازمان اوقاف در زمینه دانش‌بنیان‌ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
#تالار_اخبار


رونمایی از دو محصول دانش‌بنیان گیاهی مؤثر در درمان کرونا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا